Slutspel 2023
« Föregående · 2503279 · Nästa » Till forumet
Sv: Slutspel 2023
Herminator: Säga vad man vill om EP men han kommer till chanserna, synd att han är så iskall.
+ 2
Sv: Slutspel 2023
roger_sundsvall: Även om jag försöker vara objektiv känns det som Öre-jävla-bro får alla slutmålen, studs hit och dit. Nu ser det dock mycket bättre ut!
+ 1
Sv: Slutspel 2023
Herminator: Didrik första sarg Strömberg. Kan han träffa någon puck på mål som kan styras eller bli en eventuell retur? En SHL back måste vara kapabel till att träffa mål ifrån blå.
+ 1
Sv: Slutspel 2023
Herminator: Tror ni det blir fullsatt sista matchen i NHC nu på torsdag innan arenan byter namn till mitt användarnamn?
+ 1
Sv: Slutspel 2023
Läktarproffset: Måhända. Men hade det inte varit en fladderpuck då? Poängen är att vi sätter JJ i svåra situationer gång på gång med uselt försvarsspel.
+ 1
Sv: Slutspel 2023
Mustard Tiger: Per Svensson blir överspelad igen. Hans turn overs är bedrövliga. Timrå skickar puckar i panik hela tiden, vi kan inte spela hockey i andraperioderna för Timråspelarna är för svaga att spela sig ur press och vill ha korta byten då det är långt till båset. Motståndarna kapitaliserar på det varje gång.
+ 4
Sv: Slutspel 2023
vonDöbeln: Ingen målvakt i världen kan rädda denna matchserie till oss om vi fortsätter tappa spelet framför eget mål.
Sv: Slutspel 2023
Kulltorp: Nej kanske inte. Men när JJ gång på gång uppvisar ett spel som inte är tillräckligt bra så är det lika bra att testa.
+ 1
Sv: Slutspel 2023
{7043}: Det finns ju en skillnad mellan lagen som är sjukt uppenbar, både i anfallszon och i försvarszon: Örebro är så oerhört mycket ettrigare och tyngre, medan vi liksom ska finlira oss genom. Det är tydligt att rätt mycket är tillåtet, så ge igen med samma mynt bara och åk skridskor.
+ 3
Sv: Slutspel 2023
vonDöbeln: Håller inte alls med. Det är ett friläge med möjlig skymning, vilket är det som skapar situationen.
Sådana puckar slinker in om man låter Örebro få mata skott i slottet.
Sådana puckar slinker in om man låter Örebro få mata skott i slottet.
Sv: Slutspel 2023
{7043}: Örebro är bättre på precis allt. Vi har inte en chans den här matchserien tyvärr.
+ 1
Sv: Slutspel 2023
{297}: Men vad är det för passningsspel vi har. Kladdar hela tiden. Trubbigt deluxe.
+ 2
Sv: Slutspel 2023
MPS kunde ha satsat på att lägga en backhand men han väljer att passa EP som med tur fick med sig pucken efter att 3 Örebro spelare satt sig på han
Sv: Slutspel 2023
EXPLORERSMÅLAND: Man har inte ett försvarspel och försvarsspelare som håller i ett slutspel..alldeles för veka tyvärr...
Sv: Slutspel 2023
Labban: Dragskott mitt i målet på plockhandssidan i medelfart. Den ska han ta 99/100 gånger som professionell hockeymålvakt.
+ 1
Sv: Slutspel 2023
Linkovich: ja det är för svagt. Försvarsspelet i andraperioderna är för svagt, örebrospelarna har oceaner av is att åka på. JJ gör ännu en tavla, det håller inte för att gå långt i ett slutspel. Stenqvist måste ha blivit rundad 3-4 gånger bara i den här matchen.
+ 2
Sv: Slutspel 2023
+ 2
Sv: Slutspel 2023
bar mofftak:
Örebro för för lätta mål. Vi känns slitna, framförallt JJ. Håller inte lira 99% av grundserien. Känns bra vi får in Juel till nästa säsong så vi kan ha två fräscha keepers inför slutspelet. Hela laget känns som att bensinen är slut och att vi dansat klart för denna säsong.
Örebro för för lätta mål. Vi känns slitna, framförallt JJ. Håller inte lira 99% av grundserien. Känns bra vi får in Juel till nästa säsong så vi kan ha två fräscha keepers inför slutspelet. Hela laget känns som att bensinen är slut och att vi dansat klart för denna säsong.
+ 1
Sv: Slutspel 2023
vonDöbeln: Kom igen vi har nr 4 och nr 10 som bara står och tittr på så Örebrospelaren får agera helt ostört i slottet och du skyller på JJ?
Man kan likställa läget han fick med ett friläge
Man kan likställa läget han fick med ett friläge
« Föregående · 2503279 · Nästa »