Slutspel 2023
« Föregående · 2503369 · Nästa » Till forumet
Sv: Slutspel 2023
{7043}: Det är svårt att bli frustrerad när Örebro leder både serien och matchen så rättvist.
Sv: Slutspel 2023
She: kommer aldrig hända.. EP ska tydligen spela i första eller andra och alla PP oavsett hur dålig han är..tyvärr
+ 4
Sv: Slutspel 2023
Rip Kirby: Någon måste åtminstone berätta att vi också får lägga puckar på mål… vi passar ihjäl oss
+ 1
Sv: Slutspel 2023
Sjukt hur Lander kedjan stått för flest problem i två matcher nu.
Lander är 2 för 2 nu i att ge Hardegård en fri chans på mål.
Mieho har stått för att blockera... Johansson dårå, inte pucken för den åker alltid förbi han.
Lander är 2 för 2 nu i att ge Hardegård en fri chans på mål.
Mieho har stått för att blockera... Johansson dårå, inte pucken för den åker alltid förbi han.
+ 1
Sv: Slutspel 2023
Sputnik: Laget räcker inte till. Det blev en jävla pyspunka av alltihop. Tråkigt som fan.
+ 2
Sv: Slutspel 2023
Kulltorp: mitt psyke klarar inte mer av denna matchserie, bara låt skiten vara över
+ 2
Sv: Slutspel 2023
EXPLORERSMÅLAND: Sjuk att vi inte kan bjuda upp till bättre motstånd, aja nya tag näsa säsong.
+ 3
Sv: Slutspel 2023
+ 2
Sv: Slutspel 2023
Då var det slut för denna säsong. Tack för i år. Timrå behöver några år på sig för att räcka till i ett slutspel. Vi är inte ens nära denna gång. Alldeles för många spelare som helt enkelt inte är bra nog för att hålla i ett slutspel. Gissar att vi är minst 3 år bort att nå en semifinal. Troligen mer än så.
+ 3
Sv: Slutspel 2023
Som ett brev på posten... Så jävla tydligt att det här laget egentligen inte är redo för något slutspel ..man är proppmätt efter att ha klarat kontraktet..
Nya tag nästa säsong ..
Nya tag nästa säsong ..
+ 1
Sv: Slutspel 2023
{297}: Släkten är värst, o'Hardegård skjuter hårt i mål. Fan en reducering nu tack.
+ 2
Sv: Slutspel 2023
Rallarn: Emil P som kastar bort läget ännu en gång, tyvärr. Sen smäller det direkt bakåt. Vi kommer aldrig vinna med så mycket sumpande. Detta är inte för att fortsatt kasta skit på Emil, bara ett konstaterande.
+ 11
Sv: Slutspel 2023
Jadu: Ut med pucjen för fan! Vi hade,flera chanser men får inte ut den
Hardegård sänker oss tyvärr
Byt Målvakt!!!!!
Hardegård sänker oss tyvärr
Byt Målvakt!!!!!
+ 1
Sv: Slutspel 2023
EP har ju gjort en Jörgen Brink, totalt sopslut. Suttit utvilad i 2 min även men lyckas inte skapa ändå.
Ridå.
Ridå.
+ 2
Sv: Slutspel 2023
+ 1
Sv: Slutspel 2023
Zåsse klubban: Och ett smörpass av EP till Mieho men han lyckas inte med passet. Nu blev det 3-1 istället.
+ 2
Sv: Slutspel 2023
Herminator: Ja, inte ofta man ser två "Slå lite på klubban" Utvisningar, brukar krävas att man slår till på handsken eller slår klubban ur händerna.
Sv: Slutspel 2023
Woody Jokinen: Ja jo, vi får skenbara övertag i olika stunder i matchen. Men vi har inga heta målskyttar överhuvudtaget.
Sen gasar Örebro på och gör mål.
Nu missade Emil en enkel passning i 2-1 läge.
Sen gasar Örebro på och gör mål.
Nu missade Emil en enkel passning i 2-1 läge.
Sv: Slutspel 2023
Herminator: 2 mot 1 och man kommer inte ens till ett avslut, fyfan så dåligt alltså!
+ 1
Sv: Slutspel 2023
roger_sundsvall: EP står och drömmer i försvarsarbetet och kommer på efterkälken. Med såna här vänner behöver man inga fiender 😅
+ 1
Sv: Slutspel 2023
MTIK: han gör mycket uselt i defensiven dock. Han är inte värd lönen denna säsong tyvärr
+ 1
Sv: Slutspel 2023
Helt sjukt. Timrå kan omöjligt vinna när man drar på sig utvisning på utvisning .
+ 1
Sv: Slutspel 2023
Får man inte nudda varandras klubbor längre? Eller att Timrå får peta på Örebros menar jag. Han tappar ju inte klubban eller någonting, han är ju bara där och stör vilket ska vara okej.
+ 2
Sv: Slutspel 2023
BP igen då
EP åker ut för slashing.
Så går det när man är för dålig i det fysiska spelet
EP åker ut för slashing.
Så går det när man är för dålig i det fysiska spelet
« Föregående · 2503369 · Nästa »