Slutspel 2023
« Föregående · 2508821 · Nästa » Till forumet
Sv: Slutspel 2023
Herminator: Ja så ska de va alla står å styr rätt i boxen,man tar rätt avvägningar när man ska störa puckhållare.
Sv: Slutspel 2023
Dubbeld: Helt sjukt!!! Solklarare filmning får man leta efter!!!!
Kommentatorerna skriker filmning. Avgå hela domarkåren!
Kommentatorerna skriker filmning. Avgå hela domarkåren!
+ 3
Sv: Slutspel 2023
roger_sundsvall: Domarn herregud. Du kan ju inte ens ta en Timråspelare där.
Hahahaah döende svanen. Snälla Örebro bara försvinn från Svensk hockey.
Hahahaah döende svanen. Snälla Örebro bara försvinn från Svensk hockey.
+ 3
Sv: Slutspel 2023
{297}: Kanske inte den populäraste åsikten, men om vi lyckas skicka Hanzl och in med annan klasscenter, då ser jag hellre Lander som andrecenter istället. Så får han fokusera på BP och lira andra PP.
+ 1
Sv: Slutspel 2023
Modano: Han måste helt klart ryka inför nästa säsong. 34 år och börjar se slut ut. Annars har vi en ruggigt svag centersida nästa säsong.
+ 1
Sv: Slutspel 2023
Sputnik: JJ håller oss kvar i matchen hittills. Lander, tyvärr, gör inte sin bästa match. Hans tekningar är IGEN nere på 30%
+ 1
Sv: Slutspel 2023
JonteD: Vi kan inte skylla på JJ vid förlust idag i allafall. Idag är han påställd!
+ 4
Sv: Slutspel 2023
Mirakulöst nog håller vi ännu 1-1. För hur länge? Vill så gärna ha liv i den här serien i minst en match till 🙈
+ 1
Sv: Slutspel 2023
Sputnik: När ja va en liten parvel på mitten av 60talet då skrek publiken håll i klubb jäveln och så låg de fullt med blodiga tussar runt båsen de va tider de!!!! Nu skriker dom som skadeskjutna om dom tappar klubban eller får en pet på chucken!!🇺🇿🇺🇿👍
Sv: Slutspel 2023
roger_sundsvall: Men snälla nån. Hanzl får ta på sig den alla dagar. Bänka karln.
+ 2
Sv: Slutspel 2023
Manderville: lämpligt att blåsa av för felaktigt tek av örebroare när VI vinner teket och kan rensa. Clowner till domare.
+ 2
Sv: Slutspel 2023
Även en blind ser den 6-mansutvisningen som Örebro skulle haft precis innan Lyyten skickar en puck-out.
+ 2
Sv: Slutspel 2023
Bragd-Birger: Det är ju löjligt vilka dåliga utvisningar vi tar.
Det här håller ju inte. Vill dom förlora?
Det här håller ju inte. Vill dom förlora?
+ 3
Sv: Slutspel 2023
roger_sundsvall: Dra år helvete. Örebro hade lika gärna kunnat åkt på en to many players och sedan skickar lyytinen ut den.
Man jobbar i alla fall aktivt på att sätta sig själv i skiten. En del i att vi gormar gormar på domarna handlar ju också om att Timrå utklassar Örebro i att ta onödiga jävla utvisningar.
Man jobbar i alla fall aktivt på att sätta sig själv i skiten. En del i att vi gormar gormar på domarna handlar ju också om att Timrå utklassar Örebro i att ta onödiga jävla utvisningar.
+ 1
Sv: Slutspel 2023
Nisse på Mon or: Ja alldeles för upp å ner,får inte ihop det kommer ofta fel i situationer slutar med utvisning.Sen tycker jag han ofta går bort sig i boxplay han är alldeles för het ställer hela boxen..
Sv: Slutspel 2023
Dubbeld: speciellt när man är helt jävla ohotad och har fem enklare spelalternativ
+ 4
« Föregående · 2508821 · Nästa »