Slutspel 2023
« Föregående · 2513199 · Nästa » Till forumet
Sv: Slutspel 2023
Olli Hahl: Det var bara en slashing på handskarna. Jag blåser endast för filmningar i kväll.
+ 16
Sv: Slutspel 2023
+ 3
Sv: Slutspel 2023
Kerstin_k: hårt dömd .. eller inte.. beror väl på vilken nivå man tänkt hålla....känns som om vi får en jobbig kväll om man inte tänker ta åt bägge håll .
+ 5
Sv: Slutspel 2023
Sputnik: Det var ingen crosschecking. Inte ett dugg. Örebrospelaren backar in i Eronen som sätter upp klubban löst. Då kastar sig Örebrospelaren framåt.
Jäkla Hollywood lag.
Nu har vi åkt på 2 felaktiga domslut!!
Det går ju inte att vinna då
Jäkla Hollywood lag.
Nu har vi åkt på 2 felaktiga domslut!!
Det går ju inte att vinna då
+ 7
Sv: Slutspel 2023
Kerstin_k: Det är rätt sjukt att domaren tar utvisningar i match sju som man oftast släpper i omgång 23 i grundserien.
+ 5
Sv: Slutspel 2023
Sputnik: Kommer bli 150 utvisningar denna match om vi ska hålla den standarden!
+ 2
Sv: Slutspel 2023
Karlsson74: Johansson känns skärrad. Slår ut med armarna mot domaren. Han skulle behöva stoppa huvudet i den berömda bubblan.
Nytt bp. Hårt dömd igen. Helvetes jävla röv.
Nytt bp. Hårt dömd igen. Helvetes jävla röv.
+ 1
Sv: Slutspel 2023
Dubbeld: Ja nu börjas det igen. Aha så det är ok med croschecking åt ett håll?
+ 6
Sv: Slutspel 2023
+ 7
Sv: Slutspel 2023
+ 1
Sv: Slutspel 2023
Kulltorp: Emil Larsson filmar i EXAKT varje närkamp. Man mår lite illa när man ser honom faktiskt.
+ 6
Sv: Slutspel 2023
Dubbeld: Vi är inte vakna!
Eronen sista man ramlar de får friläge Johansson räddar
De åker mer skridskor än oss kom igen nu!
Eronen sista man ramlar de får friläge Johansson räddar
De åker mer skridskor än oss kom igen nu!
Sv: Slutspel 2023
Olli Hahl: Mm det är kört.. Örebro ser väldigt starka ut. Stoppar våra uppspel och kommer till öppna avslut
+ 2
Sv: Slutspel 2023
Kulltorp: Vi är inte där mentalt idag.. Snubblar och felbeslut mest lite överallt.
+ 4
Sv: Slutspel 2023
Kulltorp: vi får väl se om domaren kan/vill hålla samma nivå på båda lagen för den där där Holding the stick är ju bullshit, händer i varje byte i varje närkamp.
+ 6
« Föregående · 2513199 · Nästa »

Vi spelar ju mest BP som vanligt. Inte särskilt lätt att etablera ett vettigt anfallsspel då. Ej alltför imponerad av Örebro så här långt.