Slutspel 2023
« Föregående · 2500109 · Nästa » Till forumet
Sv: Slutspel 2023
Zäta75: Lycka till ikväll! Vore kul för för Västernorrland om två lag går långt i vår!
Kul också att Timrå får vara förband till Modo.
Bara en sån sak 🤓
Kul också att Timrå får vara förband till Modo.
Bara en sån sak 🤓
+ 1
Sv: Slutspel 2023
Dubbeld: Mycket bättre kamp idag. Vi vinner flest puckar. Skulle vara skönt med 2-0
+ 3
Sv: Slutspel 2023
Kulltorp: hur får vi inte med oss en interference när Didde blir tacklad när han inte ens har pucken och dom får en spelvändning 3-1? Domarna är fan dum i huvet.
Sv: Slutspel 2023
Zäta75: Örebro biter sig fast i vår zon och tar sig väldigt enkelt ut ur egen zon.
+ 1
Sv: Slutspel 2023
Jåkkinen: Vi spelar oss oftast ut ur anfallszon själva genom ett chanspass till någon som åkt och bytt.
Sv: Slutspel 2023
pingvin: Jonte måste hålla upp klubban mot lyset o se om de e hål nånstans??????
+ 2
Sv: Slutspel 2023
bar mofftak: För mycket puckkärt i första PP.
In med Palola i första PP som skjuter på allt och upp med passningstempot!!
In med Palola i första PP som skjuter på allt och upp med passningstempot!!
+ 3
Sv: Slutspel 2023
bar mofftak: Minut 5 till 15 var riktigt dåligt från
L A G E T Timrå. Kan vi hålla 1-0 in i paus vore det gött.
Ingen gör direkt personbästa i första.
JJ har inte alls samma lugnt och självförtroende som under större delen av serien.
Styrka att ändå att ha 1-0. Målet var dessutom hockeygodis på högsta nivå.
L A G E T Timrå. Kan vi hålla 1-0 in i paus vore det gött.
Ingen gör direkt personbästa i första.
JJ har inte alls samma lugnt och självförtroende som under större delen av serien.
Styrka att ändå att ha 1-0. Målet var dessutom hockeygodis på högsta nivå.
+ 5
Sv: Slutspel 2023
Mustard Tiger: Vi har förlorat coach-kampen tycker jag, de har läst sönder oss. Men vi har några som kan bryta mönster så det kan nog gå.
Jag är livrädd för snacket om fokus på försvaret i periodpausen...
Jag är livrädd för snacket om fokus på försvaret i periodpausen...
+ 1
Sv: Slutspel 2023
Mustard Tiger: Örebro är tunga men i antal kvalificerade målchanser så har vi fler och det är en klar förbättring sedan förra matchen.
+ 4
« Föregående · 2500109 · Nästa »