Slutspel 2023
« Föregående · 2500284 · Nästa » Till forumet
Sv: Slutspel 2023
Sputnik: Vi har väl gått ut med förlängningar rätt snabbt när de varit klara? Ser inte varför vi skulle vänta med att presentera EA i så fall.
+ 1
Sv: Slutspel 2023
Zäta75: Han träffar inte ens mål från 2 meters avstånd. Jag har totalt givit upp på honom.
Sv: Slutspel 2023
bar mofftak: ST nämnde ju "tyvärr" förra veckan att det är klart med förlängning med EA.
Meeeen där saaat den!
Meeeen där saaat den!
+ 2
Sv: Slutspel 2023
Kulltorp: I helvete heller. Pettersson ska långt åt helvete från oss. Han har kostat oss så smärtsamt många friläges-mål vid detta lag att han mycket väl kan pensionera sig. Har varit ett bottensläpande ankare för hela vår offensiv hela säsongen.
EP, försvinn.
EP, försvinn.
+ 1
Sv: Slutspel 2023
Stryparn: Man såg på Petterssons ögon i båset efter målet att något kan ha hänt. Hoppas verkligen det lossnar nu för honom vore enormt viktigt
Nu tar vi det i sista! Håll ihop laget
Nu tar vi det i sista! Håll ihop laget
+ 5
Sv: Slutspel 2023
SnabelA: Om någon ska försvinna är det du, härifrån. Timrå klarar sig bra utan dig.
+ 12
Sv: Slutspel 2023
RunarUp: på det stora hela är det ingen bra period från oss, vi ska väl nästan vara glada att det står 2-2. Men det ser verkligen ut som en sån där match där vi kommer att explodera, i positiv bemärkelse, i tredje perioden. Det finns mycket vilja i laget men inte så mycket kunnande när vi har långt till avbytarbåset.
+ 4
Sv: Slutspel 2023
RunarUp: Ja denna var inge vidare. Men så mentalt viktigt att vi lyckas kvittera innan 3:e. All press ligger dock på oss är känslan. Förlust idag och det kan bli en mental uppförsbacke med 2-0 underläge i matchserien.
+ 2
Sv: Slutspel 2023
SnabelA: haha, vi är supportrar och gör allt för att det lag vi har ska bli bättre! Låt oss lyfta alla spelare och där med laget…
+ 2
Sv: Slutspel 2023
Grabben:
Tillfället var illa valt av SnabelA, men annars har väl i princip alla härinne kastat skit på EP i flera månader.
Tillfället var illa valt av SnabelA, men annars har väl i princip alla härinne kastat skit på EP i flera månader.
+ 1
Sv: Slutspel 2023
Sputnik: har samma känsla här som den mot KHK i kvalet. Vi vann ju den iofs men känslan inför var inte bra.
+ 1
Sv: Slutspel 2023
Grabben: EP har 1+1 på 2 matcher nu så leveransen finns ju där i slutspelet än så länge. Jäkligt kul att han får göra MÅL iallafall, det känns som att målskyttet är det som varit mest betungande.
+ 10
Sv: Slutspel 2023
Stenqvist såg ut att fått en stroke innan han plötsligt drog pucken i stolpen. Finns något i den killen ändå.
+ 5
Sv: Slutspel 2023
DJ Hemp: Tror nog de flesta reagerar på att det just var SnabelA. Det kommer inte mycket positivt därifrån, snarare dyker han upp för att just sprida dynga.
+ 6
Sv: Slutspel 2023
Men vilken gravt tråkig och dålig period av bägge lagen - med undantag av slutminutrarna av Timrå - hoppas de kan fortsätta därifrån i 3:e
+ 2
Sv: Slutspel 2023
Att bortlaget får spela i sina svarta hemmatröjor kan jag inte påminna mig sedan avgörande sm-finalen i Övik 99.
Sv: Slutspel 2023
flera crosschecking i ryggen
6 spelare på plan
för dålig nivå
- är de utvisning så ere
- klacken e underbar:
fYy faan o boo i öJeebjoo
6 spelare på plan
för dålig nivå
- är de utvisning så ere
- klacken e underbar:
fYy faan o boo i öJeebjoo
+ 3
Sv: Slutspel 2023
DJ Hemp: Jajo, men om Erik Andersson gör ett mål i tredje så kommer alla på att han är fantastisk och alla synder är förlåtna där med. Man vill inte reflektera nyktert över hur jämförbart katastrofal EP varit i poängen över hela säsongen nu, och hur fantastiskt dyr han är och kommer vara. Som du säger, alla har pissat på EP hela säsongen, då kanske man inte omedelbart öppnar hjärtat efter en missad på friläge, för att han målade på öret. Han är dyyyyyr för att vara på plats 32 i skytteligan.
Sv: Slutspel 2023
DJ Hemp: Alla får säga vad dom vill men fan va sympatisk o duktig han är MPS!!!👍👍👍
+ 4
« Föregående · 2500284 · Nästa »