Slutspel 2023
« Föregående · 2503649 · Nästa » Till forumet
Sv: Slutspel 2023
{9908}: Jag må ha sågat laget i stort. Men nu är det rent av domarn som totalt avgör denna match.
+ 10
Sv: Slutspel 2023
bar mofftak: Man får en väldigt dålig smak i munnen när domarna släpper en sådan tydlig utvisning, tar liksom udden från sporten.
+ 5
Sv: Slutspel 2023
Talar ett väldigt tydligt språk när det går helt obemärkt förbi att Tim Erixon inte spelar.
Hade någon märkt det om inte sändningen belyst det?
Hade någon märkt det om inte sändningen belyst det?
+ 11
Sv: Slutspel 2023
Sputnik: Förlorar vi denna match så vill jag ha säsnongens största domarsågning av Ante på presskonferensen. Bötern Swishar vi in till.
+ 4
Sv: Slutspel 2023
vonDöbeln: Mycket bättre nu med mer spel på Svensson istället för Erixon. Erixon behövs inte i Timrå
+ 1
Sv: Slutspel 2023
Jåkkinen: Han tycker det är för dålig stämning i hallen. Lika tyst som ERP Monitor Arena, i slutspelet!?
Galet att Timråklacken hörs bättre när det ska vara fullsatt.
Galet att Timråklacken hörs bättre när det ska vara fullsatt.
+ 2
Sv: Slutspel 2023
Jadu: Det var ju absolut ingen utvisning över huvudtaget!!!!!! Hahahahah. Domaren hshaha
+ 1
Sv: Slutspel 2023
Hartmann blir intryckt i sargen, inte ett skit.
Hardegård tappar skäret, 2 min direkt.
Domarjävel.
Hardegård tappar skäret, 2 min direkt.
Domarjävel.
+ 2
Sv: Slutspel 2023
+ 5
Sv: Slutspel 2023
Jadu: Varför i helvete åker han ut, borde du fråga? Han tappar skäret? Gud. Domarjävel. Så lätt det var att ta en tvåa nu. Skäms, för faaan!
+ 3
Sv: Slutspel 2023
Patetiskt hur blinda är domarna egentligen? Utvisning för filmning borde det vara
+ 2
Sv: Slutspel 2023
Skäms inte ens när jag säger det. Hade domarna gjort sitt jobb och inte favoriserat Plastbro hade vi nog haft ledningen i denna match.
+ 9
Sv: Slutspel 2023
vonDöbeln: Hardegård tappar skäret och dom får utvisning med sig. Hartmann blir tacklad i ryggen i samma läge, får inte ett skit. Nej vi kan inte vinna det här. Vi är bättre än Örebro för andra matchen i rad men domaren pissar oss rakt i ansiktet igen.
+ 12
Sv: Slutspel 2023
roger_sundsvall: Solklart? det var inte ens utvisning, första gången timrå har domaren med sig
« Föregående · 2503649 · Nästa »