Slutspel 2023
« Föregående · 2511510 · Nästa » Till forumet
Sv: Slutspel 2023
vonDöbeln:
Tredje perren är dock den sämsta från vår sida hittills.
Fast nu har vi PP igen. Bättre än senast, tack!
Tredje perren är dock den sämsta från vår sida hittills.
Fast nu har vi PP igen. Bättre än senast, tack!
Sv: Slutspel 2023
vonDöbeln: Kan han kanske ta bort Wallikedjan nu?
Kanske sista matchen för i år. Gå ner på 3 femmor??
Kanske sista matchen för i år. Gå ner på 3 femmor??
Sv: Slutspel 2023
Avskum: Behöver du inte göra men du dyker bara upp när de inte går bra ge istället bra kritik elr???
+ 1
Sv: Slutspel 2023
Kulltorp: Jag har en obehaglig känsla. Tror inte vi vinner sudden den här gången om det inte är avgjort efter 60 min spelade. PP på gång!!!! Ge oss ett mååååååål!!!!!!!!1!1!1!1
+ 1
Sv: Slutspel 2023
vonDöbeln: Hur är jag mer positiv till Timrå än vad du är när du hejar på Timrå? LOL
Sv: Slutspel 2023
{10242}: av samma anledning som hela Brynäsboken tror att Brynäs ska torska jämnt. Man ser nyktert på neutrala matcher
Sv: Slutspel 2023
JonteD: Det enda sättet det PPet kunde bli sämre vore om det blev självmål. Håller du inte med behöver du inte kommentera. Hej
+ 1
Sv: Slutspel 2023
Zäta75: SÅDÄRJA! Den så bespottade EP revanscherar sig rejält i slutspelet. Snacka om bra tajming!
+ 5
Sv: Slutspel 2023
Om frugan såg storleken på mitt kön nu så skulle hon tro att det är grannen i vardagsrummet!
+ 6
Sv: Slutspel 2023
Zäta75: härligt, 3-2
Men varför kör ni inte rött? Vitt på hemmaplan känns ju.. är det den färgblinde snubben i laget som inte heller tycker rött vs svart funkar?
Men varför kör ni inte rött? Vitt på hemmaplan känns ju.. är det den färgblinde snubben i laget som inte heller tycker rött vs svart funkar?
+ 3
Sv: Slutspel 2023
dempa: i grundserien så gjorde vi samma mot Örebro hemma.
Motivering var att röd/svart är för lika för spelare som är färgblinda.
Vet dock inte sanningshalten..
Motivering var att röd/svart är för lika för spelare som är färgblinda.
Vet dock inte sanningshalten..
Sv: Slutspel 2023
såhär såg match 6 mot KHK ut också. fast då var det vi som jagade ikapp KHK till 3-3 istället... TOOOORSK!
Sv: Slutspel 2023
erathoo: Vi måste hålla oss kyliga, tror domarn kommer ta en Timråutvisning snart pga 3 raka Örebroutvisningar..
+ 2
« Föregående · 2511510 · Nästa »
Ikväll går man och lägger sig deprimerad.