Slutspel 2023
« Föregående · 2513506 · Nästa » Till forumet
Sv: Slutspel 2023
RunarUp: Stort bifall.
Det är några "Janne Andersson-psykbryt".
Ja, vi är usla ikväll men det ovärdigt att toksåga.
Det är några "Janne Andersson-psykbryt".
Ja, vi är usla ikväll men det ovärdigt att toksåga.
+ 3
Sv: Slutspel 2023
{8181}: Det är små marginaler i ett slutspel och man kan inte bjuda på nånting, det är väl inte orättvist att säga att JJ spelat sin sämsta hockey i slutspelet? Det ska ju då vägas mot att han bitvis spelade sin absolut bästa hockey i grundserien så vi kanske inte ens hade varit i slutspel utan honom heller?
Såja där kom reduceringen, riktigt över är det inte än!
Såja där kom reduceringen, riktigt över är det inte än!
+ 3
Sv: Slutspel 2023
Zåsse klubban: Stenqvist 1-3 så kylig
Detta är inte över! Vi fick vad vi behövde ge järnet nu all in!!!
Detta är inte över! Vi fick vad vi behövde ge järnet nu all in!!!
+ 4
Sv: Slutspel 2023
Zåsse klubban: Ja, jag är lika besviken som alla andra, men det är rätt lågt att börja hacka på JJ nu. Inte en Janne att vi hade varit på plats 5 utan honom. Han höll oss kvar i så många matcher i början. Tack Stenis! Nu kör vi ändå in i kaklet.
+ 6
Sv: Slutspel 2023
Nöjd absolut med säsongen över förväntan men syns att det saknas fysik tuffare spelare för att ta nästa steg. 🏒👍💯
+ 2
Sv: Slutspel 2023
+ 3
Sv: Slutspel 2023
Zåsse klubban: FÖR FAN DAHLEN!! KÄMPA FÖR PUCKAR I FÖRSVARET. ,Han e så jävla bekväm o glider..
+ 2
Sv: Slutspel 2023
BP...
Eller? Domarna diskuterar
MEN STENQVIST ÅKER BARA NÄR DE ÄR EN SOLKLAR HÖGKLUBBA PÅ DIDDE?
Eller? Domarna diskuterar
MEN STENQVIST ÅKER BARA NÄR DE ÄR EN SOLKLAR HÖGKLUBBA PÅ DIDDE?
+ 1
Sv: Slutspel 2023
SCAarena: PP Timrå måste vara 2+2?! Vafan hur kan det bli boxplay
Jag blir galen om ee inte tar utvisning nu! 😡😡😡😡😡
Jag blir galen om ee inte tar utvisning nu! 😡😡😡😡😡
+ 1
Sv: Slutspel 2023
roger_sundsvall: Intressant jävla domare. Han måste vara köpt eller helt jävla dum i huvudet.
+ 3
Sv: Slutspel 2023
Tyvärr måste jag säga alldeles för dåligt målvaktsspel tror en gång kom JJ upp över 90 % och då är det svårt gå hela vägen Men säsongen är fullt godkänd försvarsspelet var grymt sista hemma förutom JJ nu gäller det att förlänga kontrakt Lyttinen Rindell Stenqvist Eronen är ju redan förlorad. Man törs nog inte hoppas på 5e plats nästa säsong men vi håller tummar och allt därtill
Sv: Slutspel 2023
Andersson: På riktigt - ska dom INTE ta det där?! Hur fan kan fyra jävla domare inte se den klubban?!
Och sedan tar man Stenqvist för den jävla utvisningen?! Hur ska Timrå ens kunna vinna när det är så här!?
Fy fan.
Och sedan tar man Stenqvist för den jävla utvisningen?! Hur ska Timrå ens kunna vinna när det är så här!?
Fy fan.
+ 4
Sv: Slutspel 2023
Andersson: Vi åker alltså på en tvåa för en roughing som inte ens är en roughing och får inte med oss en solklar 2+2 för highstick. Vilka fantastiska domare vi har i SHL.
+ 6
Sv: Slutspel 2023
Zäta75: Lägg ner skiten. Lägg ner. Vi ska ha 4 min powerplay men får 2 min boxplay
+ 5
Sv: Slutspel 2023
TD: Johansson har varit för dålig i slutspelet det är fakta. Juel bör bli 1a målvakt nästa år
Förläng med Stenqvist och sälj Hanzl
Förläng med Stenqvist och sälj Hanzl
Sv: Slutspel 2023
Klarar vi det här kommer kompensationen hagla sista 12 i alla fall. De vet att de klantat sig. Igen.
+ 1
Sv: Slutspel 2023
Om ni förlorar nu så hoppas jag att Ante verkligen klagar på domarna i intervjun efter
+ 2
Sv: Slutspel 2023
Kebab_House: Vad säger domarn där? Didrik slår förmodligen ut tänderna ur käften på sig själv.
Man ser det man vill se…. Avd. Bara vita ut
Man ser det man vill se…. Avd. Bara vita ut
+ 3
« Föregående · 2513506 · Nästa »
Där kom det! 3-1, Stenis!