Matchrapporten... :D
Slutspel!!!
« Föregående · 1246570 Till forumet
Sv: Slutspel!!!
Efter OS
hemmaplan 5 av 9 P
Bortaplan 10 av 12P
Tur att vi hittade ett bortaspel ;) Kan bli kul i slutspelet.
hemmaplan 5 av 9 P
Bortaplan 10 av 12P
Tur att vi hittade ett bortaspel ;) Kan bli kul i slutspelet.
Sv: Slutspel!!!
Blizzard: Vi kättrade även lite i denna tabell, över modo även på bortaplan.
Tebeller>borta
Tebeller>borta
Redigerad kommentar
Länkar:
Hockeyligan.se - Statistik
Hockeyligan.se - Statistik
Sv: Slutspel!!!
Tycho: Hahaha, jag det är helt sjukt! Snacka om att de fick jobba i skymundan där på morgonkulan =)
Sv: Slutspel!!!
fredriko74: Vilken uppståndelse! Vilken slagkraft fem bokstäver i rad kan göra... F+O+P+P+A...
Sv: Slutspel!!!
Wunderbaum och eufori.
Var kan man hitta intervjun där Challe är våt i ögonvrån??
Älska Timrå IK!
Var kan man hitta intervjun där Challe är våt i ögonvrån??
Älska Timrå IK!
Sv: Slutspel!!!
RunarUp: Kolla på Forumlänkar här ovan. SVT Play.
Nej, det var visst på Canal Plus.
Redigerad kommentar
Sv: Slutspel!!!
JimmyH: Kanonläsning!
Kul också att du tar upp Skogs som var bäste utespelare igår tycker jag!
Kul också att du tar upp Skogs som var bäste utespelare igår tycker jag!
Sv: Slutspel!!!
Pihl1337: Om du vill kan du kolla på Sportbladet också. DOCK!! Så sitter Ros som "expert".......
Sv: Slutspel!!!
ersson:
"med knivskarpa analayser"
"studion finns Tobias Carlsson, som till vardags är programledare i vårt web-tv-program Power Play"
"Dessutom finns Sportbladets hockeyexpert Tomas Ros"
Tror jag väljer C-plus :D
Men för dom som inte har canalplus så är det ju bra)
"med knivskarpa analayser"
"studion finns Tobias Carlsson, som till vardags är programledare i vårt web-tv-program Power Play"
"Dessutom finns Sportbladets hockeyexpert Tomas Ros"
Tror jag väljer C-plus :D
Men för dom som inte har canalplus så är det ju bra)
Sv: Slutspel!!!
"Ja, idag har det varit lilla julafton för Liam. Vi åkte iväg till leksaksaffäre. Och där fick Liam en bilbana, nya inlines och lite andra smågrejer."
Bonusfest till spelarna igår lr ;-)
Bonusfest till spelarna igår lr ;-)
Sv: Slutspel!!!
Blizzard: "Sköt er själv och skit i andra.", står det och det tycker jag faktiskt är passande i ett sånt här läge.
« Föregående · 1246570