Södertälje SK - Timrå IK 2010-09-25
« Föregående · 1281750 · Nästa » Till forumet
Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2010-09-25
RTS: Med tanke på inställningen i laget så ser jag ingen anledning att inte kräma ur dom sista kronorna och lägga dom på Sonnenberg. Jag tror att det skulle vara en värdefull investering.
Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2010-09-25
Skärpning nu grabbar, denna match skall vinnas!! Det är ett måste om vi skall kriga om en plats i slutspelet.
Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2010-09-25
Olle: Helt rätt! Problemet är väl bara att de sista kronorna redan är lagda. Det var väl det sista Nubben gjorde; signade svindyrt. En Täljespelares glaskäke har just gått på isen
Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2010-09-25
Timrå Icon: Jag blir nervös på Pitkimäki han går långt ut och blir bortgjord gång på gång.
Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2010-09-25
73Sjöbba: Ja men jag tror och hoppas att det pga att han är hyfsad på att läsa och skära av skottvinklar
Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2010-09-25
Idioten som kommenterar web-radion är väl inte riktigt klok.
Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2010-09-25
73Sjöbba: Förstår inte riktigt din bild av Pitkämäki. Jag tycker att han har varit lugnet själv, enda gången han går ut på sättet du beskriver var ju då Granath ställde honom fullständigt och interferade egen målvakt i det avgörande skedet.
Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2010-09-25
Olle: Tycker också Juha varit stabil, inte mkt o gölra på målet Granath har ju inte haft 1 rätt ikväll så.
Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2010-09-25
Olle: Jag vill ha det till fler situationer som han har gått ut för att skära av vinkeln men då har det kommit en dragning och då ligger han där och simmar.
Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2010-09-25
Olle: Jag vill ha det till fler situationer som han har gått ut för att skära av vinkeln men då har det kommit en dragning och då ligger han där och simmar.
Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2010-09-25
tik02: Inte direkt! Jag gav upp webradion, ringde ett skypesamtal till syrran hemma i Timrå som sitter och ser matchen på teven så jag lyssnar via skype på matchen på teven istället!
Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2010-09-25
73Sjöbba: Jag kan få det till en situation till, då ssk-spelaren drar pucken i utsida nät. Där tycker jag faktiskt inte att han gör något fel alls, kameravinkeln lurade mig lite först men jag tycker att han mer att han tvingar utt ssk-spelaren i en vinkel där det inte går att göra mål.
Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2010-09-25
Helt sanslöst, både Modo & Brynäs har kvitterat, dom ska ju för fan få stryk.
Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2010-09-25
Snoop: Håller me! Röymark är vass! Nu vinner vi! Pitten släpper inget mer nu
Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2010-09-25
Underbart skönt! Inte vackert men jävligt viktigt. Nästan lite väl osjälviskt av Lander där.
Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2010-09-25
Nu har vi gjort två halvbleka insatser och tagit 5 poäng. Jag kan känna en tillfredsställelse i detta faktum även fast vi måste spela betydligt bättre i fortsättningen. Nu tycker jag alla ska lyssna till Vidells intervju, han lockar alltid till skratt.
Edit: Mitt matchtips satt ju klockrent förresten.
Edit: Mitt matchtips satt ju klockrent förresten.
Redigerad kommentar
Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2010-09-25
Varför hoppar min ppv till en jävla straffläggning mellan LHC - MODO?
Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2010-09-25
Så har de två uträknade målvakterna visat vart skåpet skall stå....
Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2010-09-25
Åkerblom i 6e: Då fick du både se oss vinna och MoDo förlora. En perfekt dag!
Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2010-09-25
Åkerblom i 6e: Dock kul att se Danielsson tappa pucken på väg mot kassen och Svedberg göra en storslagen tabbe.
Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2010-09-25
Pitikimäki riktigt bra idag...skönt med 2 målisar som iallafall har potential....jag menar vid deras 1-1 är det totalt omöjligt att räkna ut hur Granath tänkte..??
« Föregående · 1281750 · Nästa »