Södertälje SK - Timrå IK 2010-11-30
« Föregående · 1313931 · Nästa » Till forumet
Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2010-11-30
Raggaren Putte: Om alla jobbar som dom två i resten av den här matchen så vinner vi.
Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2010-11-30
pefr: Bra Matt! Nu gäller det att hålla i till slutet. Inte backa för mycket, vårda puck!
Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2010-11-30
lincoln: Nu kanske vi räddar en poäng i den här matchen iaf. SSK är mycket bättre än vad man hade förväntat sig.
Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2010-11-30
73Sjöbba: Lite strategi får man väl applicera, ju längre tid dom spelar i våran zon ...JAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!! Frälsaren!!
Så jävla rättvist!
Så jävla rättvist!
Redigerad kommentar
Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2010-11-30
RTS: Sonntag måste vara Timrås sämste back genom tiderna. Större säkerhetsrisk har jag aldrig sett. Men Anders E är en jätte överaskning för mig. Nä bänka kolan och sonntag så har vi chans på poäng
Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2010-11-30
8-8 i skott - ändå känns vi om möjligt än mer utspelade i den här perioden
Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2010-11-30
Ta en timeout nu perra för helvete, vi kommer ju inte ur zon.
Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2010-11-30
pefr: Ja vilken chef! Men rolig åkstil :-). Som en skrinnare hehe
Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2010-11-30
RTS: AE är ju grym, den bästa backen jag sett på länge, med tanke på förutsättnigarna...
20min istid just nu.
20min istid just nu.
Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2010-11-30
Snälla Perra bänka Sonntag nu!!. Och gärna BS på bänken.
A E bäste back?
A E bäste back?
Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2010-11-30
Sonntag och Kolan är verkligen ett fullständigt livsfarligt backpar i egen zon.
« Föregående · 1313931 · Nästa »
Jaaaaaaa! Iskallt!