Södertälje SK - Timrå IK 2010-11-30
« Föregående · 1313204 Till forumet
Södertälje SK - Timrå IK 2010-11-30
Nähörnivasägerni? Den här matchen känns också halvviktig. Och kan väl gå hur som helst egentligen. Södertälje är svajjigare än vi men slår oss såklart om de är bra och vi är dåliga. Må vi ha lite flyt.
Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2010-11-30
El Maco: Jag tror vi får stora problem o som inte slutar lyckligt.
Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2010-11-30
El Maco: Nog för att det fortfarande tenderar att se lite bättre ut på bortaplan men i morgon tror jag inte att det räcker med att spela hockey i 30 minuter för att vinna matchen. Dom kommer från att ha slagit FBK med 6-2 och har nytt självförtroende. En betryggande 0-2 ledning skulle inte skada efter första...vi vet ju alla hur det brukar se ut i andra.
Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2010-11-30
Hahl Bundy: Vilket snyggt prisskåp vi har.
Länkar:
Timrå IK Red Eagles
Timrå IK Red Eagles
Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2010-11-30
T T: Haha satt och tänkte på de jag med när jag såg den där intervjun, man bör väl ha ett bättre ställe för sina troféer tycker man :)
Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2010-11-30
T T: Är du säker på att det är priser? Kanske är finmuggarna till drickan.
Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2010-11-30
Corso centrar.
Matt Murley, Daniel Corso, Timo Pärssinen.
dagbladet.se/sport/1.2536774-corso-testas-som-center
Matt Murley, Daniel Corso, Timo Pärssinen.
dagbladet.se/sport/1.2536774-corso-testas-som-center
Redigerad kommentar
Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2010-11-30
Blizzard: corso testas som center .. mm , har inte han testats som center i hela hans karriär
Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2010-11-30
Hahl Bundy: Her just bevitnat värmningen Axa. Så här värmde Timrå.
Illka,Kim,Matti, Matt,Corso,Timo, Björn,Gabbe,Röjmark, Hallin,Lander,Axie.
Back par Kolan,Styf Halonen,Sonntag, Zebbe,Anders E, Jesper,Alexander L.
Det var faktiskt ett riktigt bra tempo fast det bara var en isvärmning
PS
Alla spelare klev av isen oskadede !!!
Illka,Kim,Matti, Matt,Corso,Timo, Björn,Gabbe,Röjmark, Hallin,Lander,Axie.
Back par Kolan,Styf Halonen,Sonntag, Zebbe,Anders E, Jesper,Alexander L.
Det var faktiskt ett riktigt bra tempo fast det bara var en isvärmning
PS
Alla spelare klev av isen oskadede !!!
Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2010-11-30
Matte: Måste vara drömläge för Timrå i Södertäljehelvetet. Första gången på 900 år som det är kallare utanför hallen än innuti...
Riktigt hård is passar väl våra TIK:are bättre än en banjo i Ö-vik?
Riktigt hård is passar väl våra TIK:are bättre än en banjo i Ö-vik?
Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2010-11-30
Jockz: Kanske lite svårt att göra en bedömning så här efter en match, men kan han bli nyttig för er i vinter?
Han presterade ju bra i lhc åtminstone om man ser till poängproduktionen.
Han presterade ju bra i lhc åtminstone om man ser till poängproduktionen.
Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2010-11-30
Berka: Han kommer nog bli väldigt nyttig, kontraktet tror jag sträcker sig december ut sen får man väll se hur det blir.
Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2010-11-30
Dagarna flyter samman. Är det redan tisdag? Det är mörkt när jag vaknar. Okej. Bra.
Vad ska jag göra idag? Ja, just det. Match ikväll mot SSK borta.
Går upp, brusar en multivitamin i ett glas och gosar med hunden som kommer som ett skott så fort man råkar röra sig ur sängen.
Sitter o funderar o jag hoppas att matchen ikväll blir Som en tunga i suspensoaren.
Har dessutom ingående studerat vår tränare.
Perra Jonsson kör ofta den uppknäppta varianten.
Brutal skjortuppknäppning... Kommando VärmlandsRagg...
En central fråga att tänka på tills matchen ikväll:
Vilka är mest revanschsugna, SSK eller Timrå?
Vad ska jag göra idag? Ja, just det. Match ikväll mot SSK borta.
Går upp, brusar en multivitamin i ett glas och gosar med hunden som kommer som ett skott så fort man råkar röra sig ur sängen.
Sitter o funderar o jag hoppas att matchen ikväll blir Som en tunga i suspensoaren.
Har dessutom ingående studerat vår tränare.
Perra Jonsson kör ofta den uppknäppta varianten.
Brutal skjortuppknäppning... Kommando VärmlandsRagg...
En central fråga att tänka på tills matchen ikväll:
Vilka är mest revanschsugna, SSK eller Timrå?
Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2010-11-30
Oj så viktig match det är idag, hoppas verkligen vi kan studsa iväg från SSK med 3 pinnar.
Men kommer bli tufft, SSK har en bra match i ryggen 6-2 FBK är inte dåligt.
TIMRÅ IK! TIMRÅ IK!
Men kommer bli tufft, SSK har en bra match i ryggen 6-2 FBK är inte dåligt.
TIMRÅ IK! TIMRÅ IK!
Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2010-11-30
T T: ...garvar... Hallin är riktigt skön i sina framträdanden.
(Riktigt het senast. Ser fram emot ikväll.) - KOM IGEN NU!!!
Edit/ Högst personliga reflektioner, ej citat ur intervjun
(Riktigt het senast. Ser fram emot ikväll.) - KOM IGEN NU!!!
Edit/ Högst personliga reflektioner, ej citat ur intervjun
Redigerad kommentar
Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2010-11-30
Laguppställning:
3. ERIKSSON, Anders
50. ERIXON, Sebastian
63. PIKKARAINEN, Ilkka
44. HIRSCHOVITS, Kim
37. VIINANEN, Mika
18. HALONEN, Antti
36. STYF, Pä
22. RÖYMARK, Martin
49. KARLSSON, Gabriel
19. SVENSSON, Björn
33. KARLSSON, Mattias
6. SONNTAG, Fredrik
16. AXELSSON, Anton
51. LANDER, Anton
8. HALLIN, Per
21. LARSSON, Alexander
17. DAHLROTH, Jesper
27. PÄRSSINEN, Timo
13. CORSO, Daniel
14. MURLEY, Matt
Det verkar bli 4 kedjor, 3 backpar med en xtra back och forward
3. ERIKSSON, Anders
50. ERIXON, Sebastian
63. PIKKARAINEN, Ilkka
44. HIRSCHOVITS, Kim
37. VIINANEN, Mika
18. HALONEN, Antti
36. STYF, Pä
22. RÖYMARK, Martin
49. KARLSSON, Gabriel
19. SVENSSON, Björn
33. KARLSSON, Mattias
6. SONNTAG, Fredrik
16. AXELSSON, Anton
51. LANDER, Anton
8. HALLIN, Per
21. LARSSON, Alexander
17. DAHLROTH, Jesper
27. PÄRSSINEN, Timo
13. CORSO, Daniel
14. MURLEY, Matt
Det verkar bli 4 kedjor, 3 backpar med en xtra back och forward
Redigerad kommentar
Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2010-11-30
Hahl Bundy: Timrå är mest revanchsugna förståss. Särskilt med tanke på förlusten mot Lule i lördags. SSK har nog ett starkt självförtroende med tanke på sin senaste seger, så revanchsugna, nej inte dom inte.
NU KÖR VI FÖR TIMRÅVINST!
NU KÖR VI FÖR TIMRÅVINST!
Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2010-11-30
John K: Vi smäller den Lehou tidigt, då blir det kanske mycket spel i deras zon.
Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2010-11-30
Jaaaa! Det målet var bara väntat med den SSK-inledningen. Bra Axelsson!
Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2010-11-30
Vad tusan, nu är vi tillbakapressade. Nu gäller det att ta tag i spelet och anfalla!
Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2010-11-30
pefr: 1-1, verkligen väntat efter att man släpper upp SSK så lätt.
Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2010-11-30
Timrå Icon: det finns inget tråkigare än tisdagsmatcher. och det finns inget tråkigare lag att möta än ssk. jag tycker det är rent av positivt att det är lite virrigt så man håller sig vaken :)
A Eriksson ser väl för övrigt helt reko ut? Rappare än jag trodde och rejäla passningar
A Eriksson ser väl för övrigt helt reko ut? Rappare än jag trodde och rejäla passningar
Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2010-11-30
pefr:jaaaa? Timo! Men vad fan är det med axa centers målburar? Båddäe detta oxh ssks balja studsar ut som virkesträffar...
Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2010-11-30
Moffsing: Timo visar klass! Synd att Styf felaktigt åker ut nu. Han hade kunnat ta 5-6 utvisningar åt båda håll och sen tar han den där? Dåligt!
Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2010-11-30
Timrå Icon: definitivt ingen klar utvisning på styf. snyggt/lagomt filmat av månsson
Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2010-11-30
Olle: Rent utsagt dåligt av domarn att plocka ut Styf där. Ska han plocka på sånt där så kommer det vara BP/PP hela matchen.
Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2010-11-30
Olle: Håller med om att den var felaktig, men domaren stod väl på fel sida för att kunna avgöra det.
Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2010-11-30
Olle: Anders Eriksson verkar behöva vila hehe! Flåsade bra i intervjun. Svetten rann :-). Men helt ok!
« Föregående · 1313204