SSK - Timrå IK 2005-10-15
« Föregående · 594757 · Nästa » Till forumet
Sv: SSK - Timrå IK 2005-10-15
KFUS_Timrå: Finns dem som inte kan lyssna på matchen. Då är det alltid bra med folk som rapporterar. Jag fick min webbradio att fungera till den här matchen har inte fått till det föränns nu.
Perioden slut, 1-0 till Timrå.
Perioden slut, 1-0 till Timrå.
Länkar:
http://rs.pettsson.org
http://rs.pettsson.org
Sv: SSK - Timrå IK 2005-10-15
Spanarn: Mest burop vid SSKs otaliga felpass från den fåtaliga audiencen som är på plats.
Sv: SSK - Timrå IK 2005-10-15
Dream Team: Jag förstår inte varför man ska buropa över huvudtaget, vad fan blir det för bättre? SSK´s klack kan fokusera på att stödja dem i underläge inte bara i överläge, som en motgångssupporter.
I E.ON Arena har jag inte hört många burop (om änns nåt).
Det är bara att köra "Vi skall kämpa för att vinna, kom igen vårt timrågäng!".
I E.ON Arena har jag inte hört många burop (om änns nåt).
Det är bara att köra "Vi skall kämpa för att vinna, kom igen vårt timrågäng!".
Länkar:
http://rs.pettsson.org
http://rs.pettsson.org
Sv: SSK - Timrå IK 2005-10-15
LingaN: är det inte ganska självklart att man buar när laget spelar uselt? Om folket inte visar sitt missnöje så får spelarna kanske för sig att dom bara spelar för sig själva.
Sv: SSK - Timrå IK 2005-10-15
Olle: burop hjälper inte, det bästa klacken kan göra är att försöka stödja laget med sina ramsor..
Sv: SSK - Timrå IK 2005-10-15
Timråfan_skåne: Nix, det är bara Leksand-Frölunda som visas denna dag.
Sv: SSK - Timrå IK 2005-10-15
Per HApps: nja det där ska han väl göra, spelaren knuffade ju in Oksa in i målet..
Sv: SSK - Timrå IK 2005-10-15
rödovithockeydy: Nytt 5 mot 3! Det gick ju bra senast... 56 sek - in med pucken!
Sv: SSK - Timrå IK 2005-10-15
Vad är det för sida man kan lyssna på hockeyn??
Hittar den inte? och vad står det?
Kämpa Timrå!
Hittar den inte? och vad står det?
Kämpa Timrå!
Sv: SSK - Timrå IK 2005-10-15
Kan man inte byta ut Aalto och Koskinen i PP till typ styf och calle johannson, Koskinen och AALTO är ju säsmt de kan ju inte ens skjuta de skjuter bara längs isen där alla målvakter täcker vi måste skjuta högt
Sv: SSK - Timrå IK 2005-10-15
TIK-Supporter: Aaltos nedgång förvånar mig väldigt mycket. Offensivt var han vår bäste back under lockoutsäsongen. Var har det spelet tagit vägen nu, dessutom mot ett betydligt sämre motstånd..? I defensiven ser han ut att vilja lämna isen så snart pucken kommer nära honom. Är det hans självförtroende som fått sig ett ras eller vad?
Sv: SSK - Timrå IK 2005-10-15
Dream Team: Antagligen har han inte det bästa självförtroendet just nu, han har skjutit överlägset mest skott av alla spelare men har egentligen inte varit nära att göra mål. I PP är det väldigt sällan han kommer till skott då han är mer eller mindre bortmarkerad.
Enligt de på plats är SSK så jävla dåliga så det är pinsamt. Trots detta står det 1-1...
Enligt de på plats är SSK så jävla dåliga så det är pinsamt. Trots detta står det 1-1...
Sv: SSK - Timrå IK 2005-10-15
TIK-Supporter: Kan man inte byta ut dej så man slipper de onödiga och värdelösa inläggen?
« Föregående · 594757 · Nästa »