Pappin27: Här får du länken också.
SSK - Timrå IK 2005-10-15
« Föregående · 595474 Till forumet
Sv: SSK - Timrå IK 2005-10-15
Johan J: Riktigt dåligt hemmastöd, och riktigt dåligt hemmaspel .. Timrå spelade såå himla mycket bättre.. hade oxå lite tur med Domherrens beslut för det mesta..
Sv: SSK - Timrå IK 2005-10-15
RocknRolf2: Timrå har vunnit de matcher man ska vinna, hittils. Mkt bra=)
Sv: SSK - Timrå IK 2005-10-15
tjobba: Jo, precis (förutom Mora då). De har verkligen vunnit rätt matcher hittills, om man inte räknar med att TIK ska hamna topp 4...
Sv: SSK - Timrå IK 2005-10-15
Hassebo: Det kan man inte göra. Frölunda,HV71,Linköping och Färjestad har de absolut bästa trupperna. Jag är supernöjd med Timrås position just nu. 6-8 är fullt godkänt!
Sv: SSK - Timrå IK 2005-10-15
Jaji, Timrå vinner de rätta matcherna! Är ganska nöjd med säsongen hittills, förutom bottennappet i Mora...
Sv: SSK - Timrå IK 2005-10-15
Starkt jobbat av JD som tog på sig rollen som klackledare i Tälje .. mera såna initiativ !
Sv: SSK - Timrå IK 2005-10-15
actionleif: Ja det var ju tur att det var nån som höll i taktpinnen, annars hade väl hela klacken hängt med han som skrek "Jävla Wimmelkant, hur fan kom du hit!? Du kan ju lika gärna sätta ett S på bröstet!" "Jävla UFO!" o.s.v
Hade inte varit snyggt..
Hade inte varit snyggt..
Sv: SSK - Timrå IK 2005-10-15
Asså det är resa till Modo och vi har bara 25 anmälda dit? Hallå? det är Länsderby!! dom resorna brukar vara full efter en dag undefär! skärpning nu ;)
« Föregående · 595474