Timrå bör vinna om de bara har på sej fajtmössorna. Det jag sett av SSK har jag sett på TV och där ser de enkla men kämpande ut. Timrå däremot ser kunniga och ibland ointresserade ut. Hungrigt Timrå tar Tälje. blekt Timrå får det svårt.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Timrå bör vinna om de bara har på sej fajtmössorna. Det jag sett av SSK har jag sett på TV och där ser de enkla men kämpande ut. Timrå däremot ser kunniga och ibland ointresserade ut. Hungrigt Timrå tar Tälje. blekt Timrå får det svårt.