zigge: Grattis och lycka till ! Hoppas ni tar SM-Guldet från FBK. Vilket skulle stärka min självkänsla som Timrå Supporter ännu mer. För då skulle jag ju få svart på vitt att det bara var tillfälligheten som gjorde att inte vi fick SM-Guld.
Kämpa på nu MoDo och gör en ny bra matchserie.
Ni är ju dessutom från Västernorrland och som lokalpatriot håller jag naturligtvis på det enda kvarvarande Norrlandslaget.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Vilket skulle stärka min självkänsla som Timrå Supporter ännu mer.
För då skulle jag ju få svart på vitt att det bara var tillfälligheten som gjorde att inte vi fick SM-Guld.
Kämpa på nu MoDo och gör en ny bra matchserie.
Ni är ju dessutom från Västernorrland och som lokalpatriot håller jag naturligtvis på det enda kvarvarande Norrlandslaget.