« Föregående · 193304 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Underhållning på era matcher
Nike89: Grattis till en överlägsen underhållning. Och publiksnittet höjdes med tjugo pers.
Sv: Underhållning på era matcher
Korrigering: Varför måste du hit och vädra din skit. Och jag är INGEN vän av "bobcats".
Sv: Underhållning på era matcher
Nike89: Vad måste hit och vädra din skit nu igen. Du må ju då ha ett tråkigt liv måste jag säga. Jag är vän av "bobcats" men inte loggar jag in i eran GB och sprider dynga för vinden. Kom tillbaks när du har något relevant att komma med. Men det har du väl aldrig? Så gör oss en tjänst - bespara oss dina kommentarer i fortsättningen om du bara ska inte för att djävlas. Stämningen är nog så infekterad klubbarna emellan att du nog inte behöver strö mer salt i såren. Håll på ditt lag och skriv i deras GB istället.
Tack för mig!
Tack för mig!
Sv: Underhållning på era matcher
Nike89: Jo, håller med dig ang "Kråkorna"
Vi hade också att skjuta mål när vi var i allsvenskan, det verkar höra dit (Serien) ( c :
Vi hade också att skjuta mål när vi var i allsvenskan, det verkar höra dit (Serien) ( c :
Underhållning på era matcher
Ärligt talat vad har ni för sorts "underhållning" på era matcer egentligen?Fåglar som kastar saker på folk(tänker på godisregn då)och sådant.Kom på något vettigt istället för det.Vi har ju i alla fall kundvagnsrally och guldskott på våra matcher.Hörde förresten att det var ganska jämt igår vad slutade matchen nån som vet?0-0 eller något sånt kanske va?
Sv: Mailbomba Boork
gud: Förklara vad i detta som är fientligt och fel mot TIMRÅ ?
Vecka 3 kan bli vändningen för succélaget Timrå IK. På några få dagar har ett par av föreningens ledare/spelare gjort två korkade saker.
Först spelaren Christian Sjögren, som tacklade ThomasBulan Berglund i Luleå fegt och vårdslöst. Lika vårdslöst och korkat var hans så kallade försvarstal ett par dagar senare, i stället för att säga: Det var dumt. Det var fegt. Jag tar mitt straff.
mm Har de inga rådgivare om uttalanden i Timrå IK?
Klokare i det avseendet var sportchefen Kent Norberg. Han erkände sitt fel rakt upp och ned. Jag var full. Jag kissade. Jag skäms.
Tyvärr fanns dessa händelser med i Timrås brakförlust med 1-8 i Karlstad. All fokus på laget som vanligt. Nu negativt. Det tog energi från lagets insats.
mm Efterdyningarna är inte slut. Jag befarar ett ras för Timrå.
Förhoppningsvis har jag lika fel som jag tidigare har haft. Men dåligt omdöme från två man kan förstöra hela säsongen för
Klubben
Vecka 3 kan bli vändningen för succélaget Timrå IK. På några få dagar har ett par av föreningens ledare/spelare gjort två korkade saker.
Först spelaren Christian Sjögren, som tacklade ThomasBulan Berglund i Luleå fegt och vårdslöst. Lika vårdslöst och korkat var hans så kallade försvarstal ett par dagar senare, i stället för att säga: Det var dumt. Det var fegt. Jag tar mitt straff.
mm Har de inga rådgivare om uttalanden i Timrå IK?
Klokare i det avseendet var sportchefen Kent Norberg. Han erkände sitt fel rakt upp och ned. Jag var full. Jag kissade. Jag skäms.
Tyvärr fanns dessa händelser med i Timrås brakförlust med 1-8 i Karlstad. All fokus på laget som vanligt. Nu negativt. Det tog energi från lagets insats.
mm Efterdyningarna är inte slut. Jag befarar ett ras för Timrå.
Förhoppningsvis har jag lika fel som jag tidigare har haft. Men dåligt omdöme från två man kan förstöra hela säsongen för
Klubben
Sv: Mailbomba Boork
gud: Jo, men läste du vad han skrivet ? Bara för att det är Boork som nämt ordet Timrå ser vi rött. Men om man istället tänker igenom VAD HAN HAR SKRIVET så kan han mycke väl ha rätt.
Jag tycker tom han verkar en smula vänligt inställd till Timrå.
Så varför skall vi ge oss på honom ?
Jag tycker tom han verkar en smula vänligt inställd till Timrå.
Så varför skall vi ge oss på honom ?
Sv: Mailbomba Boork
Helg Ernest:
vadå galna?? vi?? nääääää...
vi gillar ju bara TIMRÅ IK...
skit i Boorken..skit i Curre...
vi har TIMRÅ IK i våra hjärtan...
det är det viktigaste....
FORZA TIMRÅ IK...
vadå galna?? vi?? nääääää...
vi gillar ju bara TIMRÅ IK...
skit i Boorken..skit i Curre...
vi har TIMRÅ IK i våra hjärtan...
det är det viktigaste....
FORZA TIMRÅ IK...
Sv: Mailbomba Boork
gud: Inte för jag vill försvara Boork, men det han skrivit är inget annat än vad vi har pratat om här.
Personligen tycker jag att han har rätt i det mästa han skrev.
Gå tillbaka i vår HS till sid 3 och läs länken Pajas Boork
Jag har koppat in hela texten från Expressen ( Faan det rimmar ju ) Jag tycker det låter hyffsat vettigt.
Men som Knylan sa, Antingen är vi galna ( c :
Personligen tycker jag att han har rätt i det mästa han skrev.
Gå tillbaka i vår HS till sid 3 och läs länken Pajas Boork
Jag har koppat in hela texten från Expressen ( Faan det rimmar ju ) Jag tycker det låter hyffsat vettigt.
Men som Knylan sa, Antingen är vi galna ( c :
Sv: Mailbomba Boork
Helg Ernest:
Boorken är en pissmyra som inte kan något om hockey..
skitsamma..låt han dissa våra HJÄLTAR och VÅRAN sportchef hur mycket han vill...TIMRÅ IK har visat den nörden att man kan spela hockey i Medelpad...det vore kul att se om Boorken kan tugga bubbelgum o gå samtidigt??
FORZA Nubben....
Boorken är en pissmyra som inte kan något om hockey..
skitsamma..låt han dissa våra HJÄLTAR och VÅRAN sportchef hur mycket han vill...TIMRÅ IK har visat den nörden att man kan spela hockey i Medelpad...det vore kul att se om Boorken kan tugga bubbelgum o gå samtidigt??
FORZA Nubben....
Sv: Inför HV-Timrå
Jag: Jo, det stämmer. Kolla på HV:s hemsida -> biljetter, där finns bra interiörbilder. Vi ses den 30:e!
Sv: Stötta Nubben
Var nykter och gör alltid det som du sa att du skulle göra då du var full. Det borde lära dig att hålla käft.
- Ernest Hemingway
- Ernest Hemingway
Sv: Mailbomba Boork
jollybob: Om du läst mitt tidigare inlägg vid ca 15-16 tiden.
Jag ser inte att Boork har skrivit ner Timrå på nått vis. Inte i nät tidningen, möjligen spekulerar. Tycker inte det var annstötand.
De han sa kan ju mycket väl vara sant. Han var ju tom irronisk om sitt eget nertippande av TIK inför säsongen.
Men visst , han har inte med det att göra men det är ju hans jobb på Expressen.
Jag ser inte att Boork har skrivit ner Timrå på nått vis. Inte i nät tidningen, möjligen spekulerar. Tycker inte det var annstötand.
De han sa kan ju mycket väl vara sant. Han var ju tom irronisk om sitt eget nertippande av TIK inför säsongen.
Men visst , han har inte med det att göra men det är ju hans jobb på Expressen.
Sv: Stötta Nubben
willysson:
klart att vi menar hockeyn...
ville bara att alla skulle förstå vad vi menar...;0)
det är inte konstigt att vi känner till den butiken...
det som är konstigt är att ALLA känner till den butiken...
klart att vi menar hockeyn...
ville bara att alla skulle förstå vad vi menar...;0)
det är inte konstigt att vi känner till den butiken...
det som är konstigt är att ALLA känner till den butiken...
Mailbomba Boork
Vill bara tala om att jag skrev till Boorken på expressen och frågade vad han har emot Timrå egentligen.
Blir kul och se vad han svarar och om han svarar.
Gå in på expressens hemsida mailbomba honom, tala om vad vi tycker om hans uttalande.
Själv påstår jag att han tillsammans med Kurre Lundmark satte igång mediadrevet mot Sjögren.
Hata Boorken
Leve Timrå
Blir kul och se vad han svarar och om han svarar.
Gå in på expressens hemsida mailbomba honom, tala om vad vi tycker om hans uttalande.
Själv påstår jag att han tillsammans med Kurre Lundmark satte igång mediadrevet mot Sjögren.
Hata Boorken
Leve Timrå
Sv: Inför HV-Timrå
SMÅLAND: Vi kommer ner med en full bil. Dock har två av oss sittplats. Vi andra, jag, Jimmy och Andrea (hoppzan) har bokat biljett på bortastå.
Nu när vi är inne i stort sett samma sak vill jag passa på att säga att vi kommer att fara upp till ö-vik på Söndag. Idag fick vi veta att det finns 1-3 platser över i bilen. Det vore skoj om det kunde fylla den, och det är först till kvarn. Hör av er!
Nu när vi är inne i stort sett samma sak vill jag passa på att säga att vi kommer att fara upp till ö-vik på Söndag. Idag fick vi veta att det finns 1-3 platser över i bilen. Det vore skoj om det kunde fylla den, och det är först till kvarn. Hör av er!
Fråga om sidbyte
Web-frågan om sidbyte efter 10 min. i tredje perioden, tycker jag var ovanligt dum.
Det var på uterinkarnas tid, som man av rättviseskäl bytte sida.
Ibland VRÄKTE snön ner, och för det mesta så var isen på rinkarna väldigt "olika" i respektive anfallszon. Dessutom kunde det vara HÅRD MOTVIND för det ena laget.
Förstår inte ens varför man ställt denna fråga på Weben.
Känner inte frågeställaren till, att Ishockey i dag sedan länge spelas inomhus !!!
Med vänlig hälsning.
TIMRÅ IK 4 Ever!!!
Det var på uterinkarnas tid, som man av rättviseskäl bytte sida.
Ibland VRÄKTE snön ner, och för det mesta så var isen på rinkarna väldigt "olika" i respektive anfallszon. Dessutom kunde det vara HÅRD MOTVIND för det ena laget.
Förstår inte ens varför man ställt denna fråga på Weben.
Känner inte frågeställaren till, att Ishockey i dag sedan länge spelas inomhus !!!
Med vänlig hälsning.
TIMRÅ IK 4 Ever!!!
Sv: Stötta Nubben
erkale:
En skitsak som har fått ovanligt stora rubriker.Förvånad? Nyhetstorka är den sanna boven....
Å nu blickar Vi framåt!
En skitsak som har fått ovanligt stora rubriker.Förvånad? Nyhetstorka är den sanna boven....
Å nu blickar Vi framåt!
Sv: Stötta Nubben
gud: Självklart menar jag hockeyn. ehh..
Nej de säljer väl mest barnfilmer va???
Vi som älskar videolook dricker alltid jättefort vi som älskar videolook!!
Konstigt att man känner till den affären...
Nej de säljer väl mest barnfilmer va???
Vi som älskar videolook dricker alltid jättefort vi som älskar videolook!!
Konstigt att man känner till den affären...
Sv: Stötta Nubben
willysson: En gång skulle jag åka på en resa till Polen(Karlskrona-Gdynia)..jag klev bussen här där jag bor och sen minns jag inte mer förrens jag vakna upp i foajen på båten då var vi i karlskrona igen.....snacka o kortvisit(fredag till söndag)...
Livet går fort ibland!!!
Livet går fort ibland!!!
Sv: Stötta Nubben
willysson:
videolook..*host* känner inte till den videoaffären som finns nästan granne med mig*host* du måste mena andra långgatans alla "trevliga" videobutiker??
och för er alla som tror något annat..
så är det givitvis hockeyn jag menar.,..
videolook..*host* känner inte till den videoaffären som finns nästan granne med mig*host* du måste mena andra långgatans alla "trevliga" videobutiker??
och för er alla som tror något annat..
så är det givitvis hockeyn jag menar.,..
Sv: Stötta Nubben
Jag hoppas, och är övertygad, om att "Nubben" tar sitt förnuft till fånga och stannar kvar som sportchef!
Kom igen nu, "Nubben"!
Kom igen nu, "Nubben"!
Sv: Stötta Nubben
SMÅLAND: Själv har jag mirakulöst klarat mig från fyllehäcken, Men känner igen det där med att vakna upp på ökända platser...
Sv: Stötta Nubben
willysson: Ja,jag har jävla förmåga att vakna upp utan byxor och skor i fyllecell när jag är ute på turne......kan du hämta mig innan mitt tåg går i fyllecellen i Sundsvall den 16/2 och ta med dig brallor och skor som jag kan låna.....det vore tacksamt...jag hoppas att jag inta vaknar upp i en hytt på väg till Vasa med smaskig finska...för då är det illa!!!
Sv: Stötta Nubben
gud: Klart att det kommer att bli drag, det är inte jag som fixat lägenheten, men kan kolla det.. Klart att du menade hockeyn.
Har Videolook fortfarande öppet???
Har Videolook fortfarande öppet???
Sv: Stötta Nubben
willysson:
låter som ni ska ha kul...
vart i stan ska ni kvarta?? kanske jag kan
ge er tips om vart ni ska gå?? givitvis när det
gäller hockey...;0)
låter som ni ska ha kul...
vart i stan ska ni kvarta?? kanske jag kan
ge er tips om vart ni ska gå?? givitvis när det
gäller hockey...;0)
Sv: Stötta Nubben
Nubben har gjort så mycket gott och bra och gett oss alla många sköna stunder med Timrå IK. Nu gör han en liten skitgrej som 100 000-tals andra gör vid fester....Va fa..... är det då???? INGENTING!!!!!! Har fullt förtroende för Nubben och att ens börja snacka om vad detta betyder för hans roll i klubben är löjligt!! Vi håller på dig Nubben !!!! Go ON !! En skitsak har hänt och
"so what" !!!!!!!!
"so what" !!!!!!!!
Sv: Stötta Nubben
gud: Synd att jag sitter på tåget till Bergeforsen då annars hade en galning till varit på G till Götet....SYND,men jag tar det i Jönköping den 30/1 isstället med trummorna och gastuta och med skrikande röst och dansande rörelser och med ett j-a röj......
Sv: Stötta Nubben
SMÅLAND: Senast jag var i kinnarps så hade jag tappat bort skorna så jag såg matchen i strumporna, Åker nog inte ner dit än på ett tag...:) Luleå hemma blir det ca 4900 galningar..
Sv: Stötta Nubben
gud: Supa se hockey supa gå på porrklubb i nämd ordning... :) Har fått tag i en lägenhet inne i stan så vi blir kvar 4 dar...
Sv: Stötta Nubben
willysson: Hur många galningar blir vi ladan den 15/2?????
Och hur många galningar blir vi i Kinnarps Arena den 30/1???
Och hur många galningar blir vi i Kinnarps Arena den 30/1???
Sv: Stötta Nubben
SMÅLAND: Alldeles riktigt, fan full har man väl varit ett antal gånger men sedan om jag pissar på ett olämpligt ställe så inte en endaste notis i nån tidning då. Tycker att " Nubbens " offentliggörande utav att det var han , visar verkligen att han är en seriös och ärlig person som står för det han gjort. Egentiligen så är det alldeles för lite utav sånt folk nuförtiden.
Sv: Stötta Nubben
SMÅLAND: Ska ner till göteborg samma datum som du kommer hit, kanske blir det rubriker för oss där nere med.. vi är ju 7 ganska galna snubbar som ska ner....
Sv: Stötta Nubben
Nubben är namnet,hockey hans spel,ladan adressen och ingen kan ta fel...
det är mycket tjöt här nu...SLÄPP det..han har gjort avbön
och när det har skett så är det bara att traska vidare...
hård drar man det hela så har han pissat ute och några hormonstinna vakter gillade det inte..pressen
på plats och givitvis var skvaller tidningen Aftonbladet på
första parkett och då genast är det krigsrubriker...
Nubben..vi i TIK031 står bakom dig...
som Mr Dj Hemp skrev...det är VI mot DOM..
FORZA TIMRÅ IK
det är mycket tjöt här nu...SLÄPP det..han har gjort avbön
och när det har skett så är det bara att traska vidare...
hård drar man det hela så har han pissat ute och några hormonstinna vakter gillade det inte..pressen
på plats och givitvis var skvaller tidningen Aftonbladet på
första parkett och då genast är det krigsrubriker...
Nubben..vi i TIK031 står bakom dig...
som Mr Dj Hemp skrev...det är VI mot DOM..
FORZA TIMRÅ IK
Sv: Stötta Nubben
willysson: Det är fler än vi som tycker det.....vi får väl se när jag kommer till Bergeforsen den 13/2-16/2 om jag kommer med i media då......tänkte se Fighten mellan Timrå och Luleå i ladan.....nä ett streck över det här.....Nubben är ju HELGONFÖRKLARAD i mina ögon....
Sv: Stötta Nubben
SMÅLAND:
Tror att vi är överens med dom allra flesta.
Det finns ett visdomsord hämtat ur Bibeln som låter:
"Den som är utan synd och skuld, den kastar den första stenen".
Det är ju också precis som du Småland sade: "en verklig skitsak egentligen alltihopa".
Hur många verkliga fyllegrejer har inte Tre Kronor och andra Idrottslag varit ute för genom åren !? Hur många gånger har inte idrottsledare fått komma och hämta sina spelare på både det ena och andra stället ?? Men då var inte TV-4, och andra snaskiga sensationsreportrar på plats. Reportrar som BARA är ute efter sensationer, och att sälja så många tidningar som möjligt.
Denna skitsak är glömd om ett par dagar, när det inte går att tjäna pengar på att skriva skit om Nubben längre.
Nubbens grej, tillhör ju för beufvelen Livets Gång !
Han har inte skadat någon.
Han har inte gjort någon illa på annat sätt.
Han har BARA varit full och kissnödig !!!
TIMRÅ IK 4 Ever!!!
Tror att vi är överens med dom allra flesta.
Det finns ett visdomsord hämtat ur Bibeln som låter:
"Den som är utan synd och skuld, den kastar den första stenen".
Det är ju också precis som du Småland sade: "en verklig skitsak egentligen alltihopa".
Hur många verkliga fyllegrejer har inte Tre Kronor och andra Idrottslag varit ute för genom åren !? Hur många gånger har inte idrottsledare fått komma och hämta sina spelare på både det ena och andra stället ?? Men då var inte TV-4, och andra snaskiga sensationsreportrar på plats. Reportrar som BARA är ute efter sensationer, och att sälja så många tidningar som möjligt.
Denna skitsak är glömd om ett par dagar, när det inte går att tjäna pengar på att skriva skit om Nubben längre.
Nubbens grej, tillhör ju för beufvelen Livets Gång !
Han har inte skadat någon.
Han har inte gjort någon illa på annat sätt.
Han har BARA varit full och kissnödig !!!
TIMRÅ IK 4 Ever!!!
Sv: Stötta Nubben
SMÅLAND: Tycker själv att allt är så uppförstorat, Det är ju en skitsak han råkar ut för, sen att medierna hänger på är ju som det är, Har ju själv erfarenhet av det...
Sv: Stötta Nubben
Han har ju inte MÖRDAT någon......Han tog ett par STÄNKARE på en TV4 fest och kasta vatten i trappan.....va fan han valde fel ställe eftersom Waldner redan halkat i trappen där......alla gör vi FEL här i livet...
LEVE VÄRVNINGSKUNGEN Kenta"NUBBEN" Norberg....
DU e BÄST!!
LEVE VÄRVNINGSKUNGEN Kenta"NUBBEN" Norberg....
DU e BÄST!!
Sv: Ny gästbok
GuRRa: skulle den här gästboken bara vara inriktad på sport, så skulle hälften av alla inlägg raderas...
Det jag reagerade mot var alkoholmissbruk, och en enskild kväll gör ingen missbrukare...
Det jag reagerade mot var alkoholmissbruk, och en enskild kväll gör ingen missbrukare...
Sv: Stötta Nubben
hassebasse: Det är la för go!!!!
Fram med fler människor som DU!!!!
Inte STJÄLPA utan HJÄLPA!!!!
SHIT HAPPENS!!!!
STÅ PÅ DIG GRABBEN!!
Fram med fler människor som DU!!!!
Inte STJÄLPA utan HJÄLPA!!!!
SHIT HAPPENS!!!!
STÅ PÅ DIG GRABBEN!!
Sv: Ny gästbok
KG: Det är inte ovanligt att hockeyfolk eller andra tar en "helkväll" och får för mycket innanför västen. Media borde syna sina egna och många andra "legendarer" som lyfter glaset på VM-turneringar mm. För Kent är det en bitter upptäckt att offentligheten har en baksida. Han måste lära sig hantera kritik och ta detta med fattning.
Hans sätt att arbeta är höjd till skyarna så också hans privatliv av hans familj. Styrelsen i TIK har i år inte lyckats matcha frågorna om kommunikation och lära ut det till alla i organisationen. I takt med att föreningen blir mer etablerad och kraven höjs måste också personerna i organisationen lära sig leva som offentliga personer. Det är styrelsens ansvar att denna kunskap sprids.
Det vore därför värdefullt om Janne Söderström kunde gå ut och tala om vad viktigt det är att leva som offentlig person och ta ansvar för sin profil som föredömme mot medlemmar och omvärld.
Att stödja Kent är en självklarhet då vad han gjort är en västanfläkt av vad som sker/skett inom hockeyvärlden tidigare.
Peter Nänsen (Radio Västernorrland) har däremot visat lågvattenmärke i dagens arbete med flera tydliga "lögner" och prov på "sensationsjournalistik" när han citerar Kents uttalande i förvanskad form och påstår i intervjuerna med Peter, att Kent funderar att hoppa av - trots att Kent sa "jag vill samla mina tankar". Att raljera över människor i nöd är ett typiskt kännetecken på en såkallad journalist som inte har nåt att säga men vill nå poäng och lysnare.
Skall nån be om ursäkt vore det Peter Nänsen på Radio Västernorrland.
Hans sätt att arbeta är höjd till skyarna så också hans privatliv av hans familj. Styrelsen i TIK har i år inte lyckats matcha frågorna om kommunikation och lära ut det till alla i organisationen. I takt med att föreningen blir mer etablerad och kraven höjs måste också personerna i organisationen lära sig leva som offentliga personer. Det är styrelsens ansvar att denna kunskap sprids.
Det vore därför värdefullt om Janne Söderström kunde gå ut och tala om vad viktigt det är att leva som offentlig person och ta ansvar för sin profil som föredömme mot medlemmar och omvärld.
Att stödja Kent är en självklarhet då vad han gjort är en västanfläkt av vad som sker/skett inom hockeyvärlden tidigare.
Peter Nänsen (Radio Västernorrland) har däremot visat lågvattenmärke i dagens arbete med flera tydliga "lögner" och prov på "sensationsjournalistik" när han citerar Kents uttalande i förvanskad form och påstår i intervjuerna med Peter, att Kent funderar att hoppa av - trots att Kent sa "jag vill samla mina tankar". Att raljera över människor i nöd är ett typiskt kännetecken på en såkallad journalist som inte har nåt att säga men vill nå poäng och lysnare.
Skall nån be om ursäkt vore det Peter Nänsen på Radio Västernorrland.
Inför HV-Timrå
Dags att börja att samla ihop våra Småländska och Sydsvenska och mellansvenska och Norrländska trupper till matchen mot HV71 den 30/1..
Hur många blir vi?
Intresserad?
Hur många blir vi?
Intresserad?
Stötta Nubben
Shit Happens !
Det som hände Nubben, kan hända VEM SOM HELST !!
Han har bett om ursäkt.
Han mår dåligt, särskilt inför sin familj.
Han har visat STOR moral som människa och trätt fram.
Han har gjort ALLT jag själv skulle vilja göra, i en liknande situation!
Han ÄR en kanonkille som är värd all beundran !
Stötta Nubben !!!
Kriga för Nubbens skull på söndag.
TIMRÅ IK 4 Ever!!!
Det som hände Nubben, kan hända VEM SOM HELST !!
Han har bett om ursäkt.
Han mår dåligt, särskilt inför sin familj.
Han har visat STOR moral som människa och trätt fram.
Han har gjort ALLT jag själv skulle vilja göra, i en liknande situation!
Han ÄR en kanonkille som är värd all beundran !
Stötta Nubben !!!
Kriga för Nubbens skull på söndag.
TIMRÅ IK 4 Ever!!!
Sv: Ny gästbok
willysson: Jag vet mycket väl vad det här handlar om.
Det behöver du inte påminna mig om.
Ja ok, missbruk var kanske fel ord att använda. Men jag tycker inte att man ska vara så positiv när det gäller mängden alkohol man druckit under en kväll eller skryta om hur full man var vid just det tillfället. I alla fall inte i en gästbok som är inriktad på sport.
I hockeyn finns det många unga utövare. Å för deras framtids skull så tycker jag inte att sprit å dyl. ska vara något positivt.
Det behöver du inte påminna mig om.
Ja ok, missbruk var kanske fel ord att använda. Men jag tycker inte att man ska vara så positiv när det gäller mängden alkohol man druckit under en kväll eller skryta om hur full man var vid just det tillfället. I alla fall inte i en gästbok som är inriktad på sport.
I hockeyn finns det många unga utövare. Å för deras framtids skull så tycker jag inte att sprit å dyl. ska vara något positivt.
Sv: Ny gästbok
GuRRa: Jag skryter inte om det här utan jag lägger hela den här skulden på MEDIA.......om det var någon annan ICKE KÄNDIS så hade det inte varit så farligt,men nu var det Elitseriens värvningskung som begick misstaget......det var säkert 100 pers som urinerat före Nubben,men han åkte dit och media var ju där och eftersom det var TV4fest......olycksfall i jobbet är vad jag kallar denna händelsen....han ville ju bara fira att han fått klartecken ifrån en utav Sveriges hockeytalanger inför nästa säsong.....klart han ville fira,men det blev för mycket.....det kan hända vem som helst!!!!!
Sv: Ny gästbok
Gurra: En sådan gästbok tror jag inte skulle göra ngn succé. Tror också att det bara skulle skapa ännu mer problem.
Jag säger som Skarin, jag stödjer Nubben till 100%.
Jag säger som Skarin, jag stödjer Nubben till 100%.
« Föregående · 193304 · Nästa »