1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614870 inlägg · 6214 ämnen
« · 201431 · »

Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.


Sv: Timrå-Södertälje
Helg Ernest: Vi får förlita oss på Dream Team =)

Sv: Timrå-Södertälje
tjobba: Faan vad snabb dom är på Hockey direkt.
En snigel är snabbare

Sv: SSK-TIK
Paus nu. Timrå inleder tredje med en man mer...

Sv: Timrå-Södertälje
bra att Henke är på gång, gick iväg efter 1-2 målet för det var mat på bordet.

Sv: Timrå-Södertälje
1 min. kvar av andra... Timrå ligger på hårt...

Sv: SSK-TIK
Dream Team: Gôtt! Henke kliver fram! Nu tar vi dom...

Timrå-Södertälje
JA,Henke 1-3

Sv: SSK-TIK
3-1, Henrik Eriksson 2 mot 1.... JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!

Sv: SSK-TIK
berglund: Säger bara Heja LHC ( c : också

Sv: SSK-TIK
100-150 fanatiska TIK-fans på plats, när SSK gör mål...

Sv: SSK-TIK
1-2

Sv: SSK-TIK
1-2

Sv: SSK-TIK
Power-play för TELGE...

Sv: SSK-TIK
TIK spelare utvisad.

Sv: SSK-TIK
TIK spelare utvisad.

Sv: SSK-TIK
Webbradion: "Kapanen-SSK 2-0"....

Sv: SSK-TIK
SSK pressar just nu....

Sv: SSK-TIK
Jag säger bara en sak, KIMMO KAPANEN!!!!

Sv: SSK-TIK
Jätteräddning av Kapanen... Mera SSK i början av andra perioden.

Sv: SSK-TIK
det var varken Koskinen eller Krykov utan det var Koivunen som assisterade till 0-1 målet, en FenomenAHL räddning av Kapanen.

Sv: SSK-TIK
Dream Team: yep

Sv: SSK-TIK
dr-nix: Andra igång...

Sv: SSK-TIK
Dream Team: jo jag märkte det.

Sv: SSK-TIK
dr-nix: Verkar inte vara nån vidare uppdatering alls från Scaniarinken idag. Webbradion funkade ju inte i början heller...

Sv: SSK-TIK
Dream Team: jo iof, f-n kan Swehockey updatera iår..jag vill kolla in skottstatistik o.s.v.

0-1 Martin Lindman
ass: Krykov, Nordgren (osäker om det var Krykov eller Koskinen)
0-2 Per Hallin
vet inte vilka som fick assist

Sv: GO TIMRÅ GO
jag vet inte jag missade dom första 2-3 minuterna...

Sv: GO TIMRÅ GO
Det ser enligt bekanta på plats mycket stabilt ut. VI har tydligen haft ett tredje mål bortdömt för offside (?).

Sv: SSK-TIK
dr-nix: Tur förtjänar man...

Sv: SSK-TIK
0-2 var rent flyt, Hallin kom in i zon, sköt och pucken styrdes in via en SSK spelare trodde kommentatorerna.

Sv: SSK-TIK
0-2 var rent flyt, Hallin kom in i zon, sköt och pucken styrdes in via en SSK spelare trodde kommentatorerna.

Sv: SSK-TIK
dr-nix: Paus nu. Ser bra ut...

Sv: SSK-TIK
1:a slut, Kapanen har varit bra!

Sv: SSK-TIK
30sek kvar typ

Sv: SSK-TIK
Oden: Vart ser ni de hittar ingen onlinerapportering som funkar =(

Sv: SSK-TIK
Oden: Vart ser ni de hittar ingen onlinerapportering som funkar =(

Sv: SSK-TIK
bra att ni spöar SSK, så kan ni gö en dålig match på tisdag ;]

Sv: GO TIMRÅ GO
var skall jag för att få bättre uppdatering

Sv: SSK-TIK
Aaah, nu myyyser man ;) 2 - 0 och utvisning igen.

Sv: SSK-TIK
TIK klacken är enda klacken i hallen

Sv: SSK-TIK
dr-nix: Jörgen Bemström ut, Lärking INTE populär...

Sv: SSK-TIK
SSK utvisning, Bemström verkar det som.

Sv: GO TIMRÅ GO
Great: och 2-0!!!!

Sv: SSK-TIK
0-2 Per Hallin (tror jag) !!!

Sv: GO TIMRÅ GO
0-1! härligt som fan!

funkar inte Swehockey lr??

Sv: SSK-TIK
HÄRLIGT! Och 5 mot 4 fortfarande...

Sv: SSK-TIK
LINDMAN DUNDRAR IN 0-1!!!!

Sv: SSK-TIK
Dream Team: Yes! Lindman visar styrka igen!

Sv: SSK-TIK
LINDMAN DUNDRAR IN 0-1!!!!

Sv: SSK-TIK
Dream Team: Yes! Lindman visar styrka igen!

Sv: SSK-TIK
Dream Team: mååååååååååååååååååååål

« · 201431 · »