1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615020 inlägg · 6214 ämnen
« · 216856 · »

Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.


Sv: Våld
Frisco:
Faktum är att karln gör vad som helst för fri sprit :-D

Sv: Supporteröl någon?
pettsson: Själva grundidén kan mycket väl vara från den där loggan på Hell-flaskan men det är stor skillnad på dom två loggosarna. Kan inte Per Happs redogöra från vart loggan kommer? Du var ju med i styrelsen på den tiden så du kanske har ett humm.

Sv: Supporteröl någon?
Per HApps: Hmm, ok. Och efter den så beslutades det att supporterklubben skulle sno loggan och använda den själva?

Sv: Våld
mike66: det är ju bara rätt då nån tar insivativet i detr läget..mer av den varan vill jag se!

Sv: Våld
mike66: Jag har aldrig påstått det heller. Skottet i klykan var fint men det har ju inget med feghet att göra. Om tex Göran Persson sätter ett skott i råttan på Systembolagschefen så har väl inte det med politik att göra! Eller det kanske det har? Nu blev jag splittrad.

Sv: Våld
Frisco: Det var väl ingen feghet av Styfen att stänka upp en rökare i bortre krysset och avgöra i sudden mot Lulä? Jag tycker att Styfen är en hårding och inte en feging - han står alltid upp för sina lagkamrater om så det skulle vara jordbävning för en dag i ladan.

Sv: Våld
Frisco: elegant är efternamnet!

Sv: Våld
heart: Det såg jag. Snyggt är bara förnamnet.

Sv: Våld
Frisco: vilket slagskott från honom i förrgår då han avgjorde i sudden...rakt upp i krysset!styfen är styf,jättestyf!

Sv: Våld
Madde: Så du såg inte händelsen alls? Det förklarar ditt dåliga omdöme i denna situation.
Slagsmål är en sak, misshandel (Gage igår) en annan. Feghet (Tex Pär Styf) en tredje.
Tack för ordet.
/ / Frisco

Sv: Våld
Tycho: här kommer ett till länktips..

Sv: Våld
Tycho: ja,han skyllde att han måste skydda sig...därför slog han ned eneqvist..se länktipset..

Sv: Våld
heart: Konstigt... när han äntligen fick lite att visa för flickorna gjorde han en boxningsmatch av det hela så Erica tittade bort... *flin*

Sv: Våld
Frisco: Vilka fula ord du använder! Kom aldrig och tro att jag står på Djurgårdens sida!!

Jag vet inte vad som hände före slagsmålet. Det var endast knytnävarna som flög omkring jag såg och gladdes åt.

Jag är definitivt ingen Leksand-supporter. Jag skulle glatt se dem nere i allsvenskan igen! Det var förmodligen därför jag blev så glad över Gages reaktion.

Sv: Våld
Madde: Ok då förstår jag vad du menar i det fallet. Men jag förstår inte hur du kan tycka att det är rätt att man kommer in som 3:e person i ett slagsmål som Gage gjorde igår. Tidernas överreaktion på Gage och du är nog ganska ensam om att tycka att Gage gjorde rätt och att Gage skulle "mörda masen" igår. Men folk ser olika på händelser och även på ishockey i allmänhet. Jag undrar hur du såg händelsen igår. Troligen bakom ett DIF-cyklop.

Sv: Våld
Madde: varför blev gage arg igentligen?var det därför han fick dalmasens klubba mellan benen?

Sv: Våld
Frisco: Det var min reaktion! Det är ett uttryck. Jag menar inte att han ska slå ihjäl masen men en rejäl omgång kan Gage gärna ge!

Sv: Supporteröl någon?
pettsson:
Den där disskutionen hade vi här på HS för 2 år sedan.

Sv: Matchen, Lind och Willysson
RoW: ja,vi är ju inte precis något duktig på att teka...den enda som kan det är ju micke lind...

Sv: Våld
Madde: >>>>>Mörda Masen

?? Allvar?

Sv: Våld
Madde: Men hur många rätt har Erica Johansson haft genom åren då...? Slagsmål kan vara helt okej...sålänge rätt "gubbe" vinner.;)

Sv: Matchen, Lind och Willysson
Dream Team: Tittade igenom tekningslistan och såg att Frölunda inte heller hade någon spelare på listan och Färjestads bäste och ende, Jörgen Jönsson låg på en blygsam 19:e plats. Det är kanske bra att ha dåliga tekare ;-)

Sv: Våld
Madde: ja,jävlar va gage vevade mot leksandsspelaren!

Sv: TIK 03/04
SaraS: Parterna har rätt att omförhandla kontraktet efter ett år.

Våld
Satt och kollade på delar av sporten i går kväll. Bland annat debatten i Sporten på TV4. De tog bl.a. upp boxningsmatchen mellan Djurgården och Leksand.
Erica Johansson sa att tjejer inte tyckte om våldet inom ishockeyn. de tyckte att det bara var fjantigt. Jag kände inte alls igen mig.
När jag såg slagsmålet så var mitt första uttryck "Mörda Masen"

Jag har absolut inga problem med att se slagsmål på isen. Jag gillar det. Jag tycker det är skoj att se tacklingar, det är en del av spelet. Kanske det är därför jag har min favorit.... stor, tuff och står upp för sig själv och andra.

Sv: Vart har publiken tagit vägen?
Madde: det blir inge tempo om man inte har trumman på matchen...det är ju den som håller igång publiken matchen i´genom...

Sv: TIK 03/04
TIK Lover: vad betyder egentligen 1+1? Vad är skillnaden mot 1?

Sv: Supporteröl någon?
En liten ledtråd: Jämför etiketten med supporterklubbens logga.

Sv: Vart har publiken tagit vägen?
Dream Team:
å f-n,,sorry ditt skin vill jag inte ha och göra med :-)))

Supporteröl någon?
Jag hittade ett intressant öl på systemet häromdagen. Speciellt intressant var själva etiketten på ölet.

Se själva.

Sv: Vart har publiken tagit vägen?
matsby: Tyvärr frågar du fel gubbe, håller mest koll på mitt eget skinn... =)

Sv: TIK 03/04
Jimmy: Vad bra, blev lite fundersam ett tag där.
Tror nog också att Åkerblom blir kvar, men det stod väl i Dagbladet (pappers versionen) för någon vecka sedan vilka som har kontrakt.

Sv: Vart har publiken tagit vägen?
Dream Team:
Vad kostar det att fixa trumman? eller är det fixat redan..?

Sv: TIK 03/04
TIK Lover: Det stämmer. Vad gäller Åkerblom så är jag osäker men han blir nog kvar vilket som.

Sv: TIK 03/04
tjalle: Har inte Sanny kontrakt ett år till eller har jag uppfattat det helt fel????

Sv: Vart har publiken tagit vägen?
Madde: Tror nog att trumman är rätt dominerande i ljudbilden, särskilt vad gäller tempot...

Sv: Vart har publiken tagit vägen?
SMÅLAND: Ja du grabben. Alldeles nedanför dig stod Selina, jag själv, Dalan, Knylan med sin söta flicka, Swordster & Kermit från HS...
Det var lätt att höra den glade Småland. Han var den ende som hade stark röst, vi andra har slitit hela säsongen. =)

Vad är det som händer under ramsorna egentligen? Tempot går fortare fortare och fortare! Varför har ni så bråttom??? Är det så med grabbar och tempo? Desto snabbare- desto bättre?
Ramsorna ska inte hålla endast 30 sekunder utan det är bättre med några minuter! Är vi så beroende av trumman?

Sv: TIK 03/04
Jimmy: Håller med dig om att det aldrig sett så här bra ut tidigare. Ville mest bara förvissa mig om hur bra det ser ut...

Sv: TIK 03/04
matsby: så är det..

Sv: TIK 03/04
Jimmy: Har inte Åkerblom 1+1 han också?

Sv: TIK 03/04
tjalle: Åkerblom har inget kontrakt över nästa år. Tränarna har 1+1. Det jobbas på en fortsättning. Tror inte vi behöver vara så oroliga över att det ser ut så här. Så har det alltid sett ut de senaste åren, har nog aldrig sett så här bra ut som det gör nu med kontrakten de senaste åren. Tror nog de flesta vill stanna efter denna säsongen.

Sv: TIK 03/04
tjalle:
kan nog stämma,,men jag tror att kenta och eldebring hade 1+1 kontrakt som de kan bryta,,eller är jag ute och cycklar?

TIK 03/04
Stämmer detta?

3 år - Kimmo Kapanen

2 år - Robert Carlsson
2 år - Niklas Nordgren
1 år - Toni Koivunen
2 år - Markus Matthiasson
1 år - Marcus Åkerblom

1 år - Kent "Lill-Kenta" Johansson
1 år - Anders Eldebrink.

Kontraktslösa:

Fredrik Andersson

Christian Söderström
Patrik Wallenberg
Valeri Krykov
Niklas Zetterstöm
Christian Sjögren
Mikael Lind
Per Hallin
Henrik Eriksson

Daniel Casselståhl
Tommi Rajamäki
Sanny Lindström
Pär Styf
Robert Jindrich.
Kalle Koskinen
Mats Hansson
Erik Tägtström
David Halvardsson
Martin Lindman

Sv: Domarna
rådbjer:
borde platsa på "veckans floskell" i AB :-)

Sv: Domarna
Det är bara att inse att det kommer att se ut så här i slutspelet framöver.
Vi kommer att få Lindh, Vimseborg, Dryghed varje match i hela slutspelet.

Lindh har väl sagt att han tycker att det roligaste som finns är att döma bort sulfatkrigarna från Medelpad?

Betänk som nån sa 2 domar systemet, Har ni tänkt på att istället för en sopa på isen i form av tex Lindh så kan vi få det än värre!!!

Lindh OCH Vimseborg i samma match!!!!
Hur mycket stordäng blir det inte då?????!!!!

Sv: Domarna
heart: Micke Lind från att vara dålig till att bli helt värdelös?
Det var ett kanonfint missförstånd :))

Sv: Domarna
matsby: he,he...det vore bra!

Sv: Domarna
Tycho: dewt kanske han menade,men skit samma...

Sv: Domarna
Tycho:
Klart dem är domaren jag menade :-)
Annars är det ju ingen dum ide om micke får även agera extra domare vid tveksamma domslut ;-)

Sv: Domarna
heart: Tror han menade domare Lind...

« · 216856 · »
Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...