« Föregående · 216856 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Supporteröl någon?
pettsson: Själva grundidén kan mycket väl vara från den där loggan på Hell-flaskan men det är stor skillnad på dom två loggosarna. Kan inte Per Happs redogöra från vart loggan kommer? Du var ju med i styrelsen på den tiden så du kanske har ett humm.
Sv: Supporteröl någon?
Per HApps: Hmm, ok. Och efter den så beslutades det att supporterklubben skulle sno loggan och använda den själva?
Sv: Våld
Frisco: Vilka fula ord du använder! Kom aldrig och tro att jag står på Djurgårdens sida!!
Jag vet inte vad som hände före slagsmålet. Det var endast knytnävarna som flög omkring jag såg och gladdes åt.
Jag är definitivt ingen Leksand-supporter. Jag skulle glatt se dem nere i allsvenskan igen! Det var förmodligen därför jag blev så glad över Gages reaktion.
Jag vet inte vad som hände före slagsmålet. Det var endast knytnävarna som flög omkring jag såg och gladdes åt.
Jag är definitivt ingen Leksand-supporter. Jag skulle glatt se dem nere i allsvenskan igen! Det var förmodligen därför jag blev så glad över Gages reaktion.
Sv: Våld
Madde: Ok då förstår jag vad du menar i det fallet. Men jag förstår inte hur du kan tycka att det är rätt att man kommer in som 3:e person i ett slagsmål som Gage gjorde igår. Tidernas överreaktion på Gage och du är nog ganska ensam om att tycka att Gage gjorde rätt och att Gage skulle "mörda masen" igår. Men folk ser olika på händelser och även på ishockey i allmänhet. Jag undrar hur du såg händelsen igår. Troligen bakom ett DIF-cyklop.
Sv: Matchen, Lind och Willysson
RoW: ja,vi är ju inte precis något duktig på att teka...den enda som kan det är ju micke lind...
Sv: Matchen, Lind och Willysson
Dream Team: Tittade igenom tekningslistan och såg att Frölunda inte heller hade någon spelare på listan och Färjestads bäste och ende, Jörgen Jönsson låg på en blygsam 19:e plats. Det är kanske bra att ha dåliga tekare ;-)
Våld
Satt och kollade på delar av sporten i går kväll. Bland annat debatten i Sporten på TV4. De tog bl.a. upp boxningsmatchen mellan Djurgården och Leksand.
Erica Johansson sa att tjejer inte tyckte om våldet inom ishockeyn. de tyckte att det bara var fjantigt. Jag kände inte alls igen mig.
När jag såg slagsmålet så var mitt första uttryck "Mörda Masen"
Jag har absolut inga problem med att se slagsmål på isen. Jag gillar det. Jag tycker det är skoj att se tacklingar, det är en del av spelet. Kanske det är därför jag har min favorit.... stor, tuff och står upp för sig själv och andra.
Erica Johansson sa att tjejer inte tyckte om våldet inom ishockeyn. de tyckte att det bara var fjantigt. Jag kände inte alls igen mig.
När jag såg slagsmålet så var mitt första uttryck "Mörda Masen"
Jag har absolut inga problem med att se slagsmål på isen. Jag gillar det. Jag tycker det är skoj att se tacklingar, det är en del av spelet. Kanske det är därför jag har min favorit.... stor, tuff och står upp för sig själv och andra.
Sv: Vart har publiken tagit vägen?
Madde: det blir inge tempo om man inte har trumman på matchen...det är ju den som håller igång publiken matchen i´genom...
Sv: Vart har publiken tagit vägen?
Dream Team:
å f-n,,sorry ditt skin vill jag inte ha och göra med :-)))
å f-n,,sorry ditt skin vill jag inte ha och göra med :-)))
Supporteröl någon?
Jag hittade ett intressant öl på systemet häromdagen. Speciellt intressant var själva etiketten på ölet.
Se själva.
Se själva.
Sv: Vart har publiken tagit vägen?
matsby: Tyvärr frågar du fel gubbe, håller mest koll på mitt eget skinn... =)
Sv: Vart har publiken tagit vägen?
Dream Team:
Vad kostar det att fixa trumman? eller är det fixat redan..?
Vad kostar det att fixa trumman? eller är det fixat redan..?
Sv: Vart har publiken tagit vägen?
Madde: Tror nog att trumman är rätt dominerande i ljudbilden, särskilt vad gäller tempot...
Sv: Vart har publiken tagit vägen?
SMÅLAND: Ja du grabben. Alldeles nedanför dig stod Selina, jag själv, Dalan, Knylan med sin söta flicka, Swordster & Kermit från HS...
Det var lätt att höra den glade Småland. Han var den ende som hade stark röst, vi andra har slitit hela säsongen. =)
Vad är det som händer under ramsorna egentligen? Tempot går fortare fortare och fortare! Varför har ni så bråttom??? Är det så med grabbar och tempo? Desto snabbare- desto bättre?
Ramsorna ska inte hålla endast 30 sekunder utan det är bättre med några minuter! Är vi så beroende av trumman?
Det var lätt att höra den glade Småland. Han var den ende som hade stark röst, vi andra har slitit hela säsongen. =)
Vad är det som händer under ramsorna egentligen? Tempot går fortare fortare och fortare! Varför har ni så bråttom??? Är det så med grabbar och tempo? Desto snabbare- desto bättre?
Ramsorna ska inte hålla endast 30 sekunder utan det är bättre med några minuter! Är vi så beroende av trumman?
Sv: TIK 03/04
tjalle: Åkerblom har inget kontrakt över nästa år. Tränarna har 1+1. Det jobbas på en fortsättning. Tror inte vi behöver vara så oroliga över att det ser ut så här. Så har det alltid sett ut de senaste åren, har nog aldrig sett så här bra ut som det gör nu med kontrakten de senaste åren. Tror nog de flesta vill stanna efter denna säsongen.
TIK 03/04
Stämmer detta?
3 år - Kimmo Kapanen
2 år - Robert Carlsson
2 år - Niklas Nordgren
1 år - Toni Koivunen
2 år - Markus Matthiasson
1 år - Marcus Åkerblom
1 år - Kent "Lill-Kenta" Johansson
1 år - Anders Eldebrink.
Kontraktslösa:
Fredrik Andersson
Christian Söderström
Patrik Wallenberg
Valeri Krykov
Niklas Zetterstöm
Christian Sjögren
Mikael Lind
Per Hallin
Henrik Eriksson
Daniel Casselståhl
Tommi Rajamäki
Sanny Lindström
Pär Styf
Robert Jindrich.
Kalle Koskinen
Mats Hansson
Erik Tägtström
David Halvardsson
Martin Lindman
3 år - Kimmo Kapanen
2 år - Robert Carlsson
2 år - Niklas Nordgren
1 år - Toni Koivunen
2 år - Markus Matthiasson
1 år - Marcus Åkerblom
1 år - Kent "Lill-Kenta" Johansson
1 år - Anders Eldebrink.
Kontraktslösa:
Fredrik Andersson
Christian Söderström
Patrik Wallenberg
Valeri Krykov
Niklas Zetterstöm
Christian Sjögren
Mikael Lind
Per Hallin
Henrik Eriksson
Daniel Casselståhl
Tommi Rajamäki
Sanny Lindström
Pär Styf
Robert Jindrich.
Kalle Koskinen
Mats Hansson
Erik Tägtström
David Halvardsson
Martin Lindman
Länkar:
http://www.dive.to/elrio
http://www.dive.to/elrio
Sv: Domarna
Det är bara att inse att det kommer att se ut så här i slutspelet framöver.
Vi kommer att få Lindh, Vimseborg, Dryghed varje match i hela slutspelet.
Lindh har väl sagt att han tycker att det roligaste som finns är att döma bort sulfatkrigarna från Medelpad?
Betänk som nån sa 2 domar systemet, Har ni tänkt på att istället för en sopa på isen i form av tex Lindh så kan vi få det än värre!!!
Lindh OCH Vimseborg i samma match!!!!
Hur mycket stordäng blir det inte då?????!!!!
Vi kommer att få Lindh, Vimseborg, Dryghed varje match i hela slutspelet.
Lindh har väl sagt att han tycker att det roligaste som finns är att döma bort sulfatkrigarna från Medelpad?
Betänk som nån sa 2 domar systemet, Har ni tänkt på att istället för en sopa på isen i form av tex Lindh så kan vi få det än värre!!!
Lindh OCH Vimseborg i samma match!!!!
Hur mycket stordäng blir det inte då?????!!!!
« Föregående · 216856 · Nästa »
Faktum är att karln gör vad som helst för fri sprit :-D