« Föregående · 197890 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Sergei Fokin
Chief: Precis, enl aftonbladet skulle då LHC få punga ut med 1,5 mille för hans tid i LHC om han ska stanna till April.
Sv: Sergei Fokin
Chief:
Jo nåt åt det hållet var det.... perioden går ut vid månadskriftet har jag för mej, sen det LHC-ledningen förut frågade sig var om det var värt pengarna att ha honom kvar.
Jo nåt åt det hållet var det.... perioden går ut vid månadskriftet har jag för mej, sen det LHC-ledningen förut frågade sig var om det var värt pengarna att ha honom kvar.
Sv: Sergei Fokin
Frella:
Nej men å andra sidan... har LHC gjort så mkt smarta grejjor denna säsong då?
Dom kan ju iallafall stoltsera med Södra Allsvenskans shysstaste ishall nästa säsong i varje fall =)
Nej men å andra sidan... har LHC gjort så mkt smarta grejjor denna säsong då?
Dom kan ju iallafall stoltsera med Södra Allsvenskans shysstaste ishall nästa säsong i varje fall =)
Sv: Sergei Fokin
Linköping verkar skicka hem Richter lagom till Kvalserien börjar oxå, kanske inte så smart.
Sv: Ikko i Sweden Hockey Games
Johan J: Det kanske är läge att byta ut Hardy. Jag har svårt att tro att 3:- gång efter annan floppar på grund av att alla spelare suger, för de floppar ju om än de så består av enbart överbetalda NHL-glidare som tydligen skall vara världens bästa spelare.
Sv: Ikko i Sweden Hockey Games
Lulekickan: Rutin i all ära, men vad händer när gamlingarna lägger av? Man kan ju tycka att det kan vara läge att ge lite yngre spelare chansen, speciellt när det gäller killar som Hento och Lundqvist som, i alla fall i mitt tycke, redan bevisat att de står pall. Och precis som du säger så har väl t ex Sandberg inte imponerat särskilt.
Bästa sättet att höja standarden och därmed populariteten för vårt kära Tre Kronor är väl att byta Hardy...
Bästa sättet att höja standarden och därmed populariteten för vårt kära Tre Kronor är väl att byta Hardy...
Sv: Ikko i Sweden Hockey Games
Lulekickan: Det är inte mycket som står rätt till i dagens Tre Kronor och ansvarig för det? Hardy Nilsson himself. Mannen, myten, legenden...
Sv: Ikko i Sweden Hockey Games
dr-nix: Särskilt skrattretande är det hela med tanke på att Linkpingarnas målis blivit uttagen i 0,33 Euro. Unga talanger som Hento, som desutom stått varenda match den här säsongen och alla utom en grundseriematch och en slutspelsmatch i fjol och dessutom gjort det jäkligt bra är tydligen inget för Hardy. Tydligen föredrar han att köra med gamlingar eller såna som av ohejdad vana brukar tas ut trots att de varit sugiga. Hento och Lundqvist borde vara givna nästa gång, ingen av dem kommer att göra bort sig.
Fast det är väl inte bara uttagningen av målisar som förbryllar när det gäller 0,33 Euro...
Fast det är väl inte bara uttagningen av målisar som förbryllar när det gäller 0,33 Euro...
Sv: Ikko i Sweden Hockey Games
Lulekickan: Du, den där Hardy Nilsson vill nog både var och varannan ta ett snack med...
Sv: Ikko i Sweden Hockey Games
Lulekickan: Hento borde få chansen i Tre Kronor helt klart, man kan inte gå fel med en målis som är tränad av Pekka!
Sv: Ikko i Sweden Hockey Games
Chief: Det är fan skrämmande att Hento inte ens har fåt prova på landslagsspel ännu. Han har andra bästa räddningsprocent i ES. Bättre än Kapanen, bättre än Wanhainen, bättre än Norrena, bättre än Liv, bättre än alla utom Lundqvist. Känner Hardy något slags innerligt Hentohat eller vad är det frågan om? Blir han ens uttagen om han så inte släpper in en enda puck till den här säsongen? Skärpning Hardy!
Sv: Ikko i Sweden Hockey Games
Det verkar som Finland har målvaktsproblem. Angenäma sådana. Ari Sulander, Kimmo Kapanen, Fredrik Norrena och supertalangen Kari Lehtonen. Vad har vi här i Sverige? En Stefan Liv ur form och en Henrik Lundqvist i kanonform som aldrig lär få chansen på allvar, verkar det som. Det blir väl Mikael Sandberg och Andreas Hadelöv som åker till VM när allt är klart... "Två gamla pålitliga målvakter med mycket rutin, både i och utanför landslaget", kommenterar Hardy Nilsson sitt beslut. "Som tredjemålvakt har vi flera alternativ. Stefan Liv, Fredrik Andersson eller Rolf Wanhainen. Talang, rutin eller form, allt beroende på vad som känns aktuellast inför VM. Kontinuitet är viktigt, så det blir nog Liv, trots att han är usel för tillfället. Men det kanske släpper när han får dra på sig den härliga landslagströjan". Näe, jag hoppas att jag aldrig ska behöva läsa några liknande kalkonuttalanden...
Sv: Ikko i Sweden Hockey Games
Dream Team: det hade kännts bättre om man tagit ut Sinuhe Wallinheimo istället... ;-)
Sv: TIMRÅ - vilket teckensnitt?
Apropå typsnitt, kan någon hjälpa mig med typsnitttet Princetown??? Om ngn har det uppskattar jag varmt att få det mailat.
Sv: TIMRÅ - vilket teckensnitt?
Fonten "Rockwell Extra Bold" finn oxo som pc font, jag har den, filen heter rockeb.ttf
Sv: TIMRÅ - vilket teckensnitt?
Marcus:
tror att jag har fonten på en skiva hemma någonstans, skall leta.
tror att jag har fonten på en skiva hemma någonstans, skall leta.
Sv: TIMRÅ - vilket teckensnitt?
RoW: Ja du har rätt på namnet! Det är en skön låt med Michael Jackson som sjunger refrängen.
Per HApps: Fonten är lite lurig att få tag på. Jag har tappat den som jag hade förut. Kan du zippa den och posta här i gästboken ifall du har den? Det finns ju ett helt knippe med Rockwell-stilar.
Per HApps: Fonten är lite lurig att få tag på. Jag har tappat den som jag hade förut. Kan du zippa den och posta här i gästboken ifall du har den? Det finns ju ett helt knippe med Rockwell-stilar.
Sv: TIMRÅ - vilket teckensnitt?
Marcus: Det var väl snarare "Somebody's watching me" som Rockwell förgiftade etern med för ett bra tag sedan.
Tuff video dock, med lite övernaturliga inslag, bland annat en zombie-brevbärare.
Tuff video dock, med lite övernaturliga inslag, bland annat en zombie-brevbärare.
Sv: TIMRÅ - vilket teckensnitt?
Granloboy: Jag har för mig att den heter Rockwell. Rockwell är annars mest känd för sin one-hit "Somebody's dance with med". =)
Sv: "Fingertoppskänslan"
erkale: Strålande var ordet, sa Bull!
Timrå rockar alltid fetast!
Timrå rockar alltid fetast!
Sv: Tja, vad säger man?
Sen finns det ju en på Kent-Anders också... ska leta fram karikatyren på Gunno.
Sv: satan också missar difmatchen!
mike66:
jojo.. jaså han säljer pooler den lille simmaren?
En riktig POOLare med andra ord?
Har inte anmält mej än, måste man det?... isåfall får jag väl ta o göra det.... så ni vetsar ska dricka bira i utepoolen alltså efteråt?
Kan väl bara sluta med ett ord innan kvällen är slut: KAOS!! =)
jojo.. jaså han säljer pooler den lille simmaren?
En riktig POOLare med andra ord?
Har inte anmält mej än, måste man det?... isåfall får jag väl ta o göra det.... så ni vetsar ska dricka bira i utepoolen alltså efteråt?
Kan väl bara sluta med ett ord innan kvällen är slut: KAOS!! =)
Sv: satan också missar difmatchen!
BlackBay:
Det blir nog en omöjlighet att skjuta på en sånhär invigning. Dock är det party efteråt i vilket fall som helst, hoppas att du anmält dig. Killen som är med och sponsrar Timrå IK, Anders Larsson på Folkpool kommer att ställa ut en sådandäringa utepool åt oss i vetsen på lördagkväll. När han inte säljer pooler så försöker han att stå i mål åt oss i vetsen. Fast han är bra på att simma, det såg du väl sist nere i Gällsta.
Det blir nog en omöjlighet att skjuta på en sånhär invigning. Dock är det party efteråt i vilket fall som helst, hoppas att du anmält dig. Killen som är med och sponsrar Timrå IK, Anders Larsson på Folkpool kommer att ställa ut en sådandäringa utepool åt oss i vetsen på lördagkväll. När han inte säljer pooler så försöker han att stå i mål åt oss i vetsen. Fast han är bra på att simma, det såg du väl sist nere i Gällsta.
Sv: satan också missar difmatchen!
mike66:
aj aj aj.... .inte kul om invigningen är i fara.... förhoppningsvis har vi nån minusgrad till dess...
Får väl i nödfall skjuta fram invigning annars eller blir det svårt med tanke på bokningar o så?, kan tro det... MÅSTE bli minus
aj aj aj.... .inte kul om invigningen är i fara.... förhoppningsvis har vi nån minusgrad till dess...
Får väl i nödfall skjuta fram invigning annars eller blir det svårt med tanke på bokningar o så?, kan tro det... MÅSTE bli minus
Sv: satan också missar difmatchen!
BlackBay: Känner mig misslyckad just nu. Jag tar tillbaka allt jag kallat mig såsom ismakare mm. En hel dag till ingen nytta igen. Konstfruset ska´re va. Fortfarande plusgrader och nu ligger invigningen på lördag i farozonen.
Tyck mindre om milda vintrar!
Tyck mindre om milda vintrar!
Sv: Spelordning hemma-borta
Selina:
Följdaktligen så ger alltså slutspelet ett enormt klirr i kassa för TIK =)
Bra inför nästa säsong
Följdaktligen så ger alltså slutspelet ett enormt klirr i kassa för TIK =)
Bra inför nästa säsong
Sv: Spelordning hemma-borta
BlackBay: Säsongskorten gäller inte i slutspelet. Hur det är med Företagsplatserna vet jag inte, men antagligen så gäller inte dom heller...
Sv: Spelordning hemma-borta
Selina:
Kanon det =)
Hur funkar det för sånna som har Företagsplatser alternativt årskort?... gäller dessa även i slutspel eller är dessa platser till salu under slutspelet?
Sitter o klurar lite hur mkt x-tra klirr i TIKs kassa det blir efter slutspelet, därför jag undrar.
Kanon det =)
Hur funkar det för sånna som har Företagsplatser alternativt årskort?... gäller dessa även i slutspel eller är dessa platser till salu under slutspelet?
Sitter o klurar lite hur mkt x-tra klirr i TIKs kassa det blir efter slutspelet, därför jag undrar.
Sv: Spelordning hemma-borta
Biljettpriserna för slutspelsmatcherna blev inte så höga tack och lov. 120:- för ståplats måste väl betraktas som ett kanonpris med tanke på vad man får vara med om.:)
« Föregående · 197890 · Nästa »
Brooken är tyst fortfarande märkligt.