1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614763 inlägg · 6214 ämnen

The kids are alright - unga Timrå


Sv: The kids are alright - unga Timrå
Kulltorp: Slutsignalen räddade HV.

Sv: The kids are alright - unga Timrå
T T: We're Only scratched.
All right, we can call it a draw. :-)

Sv: The kids are alright - unga Timrå
Tre spelare från u16 som kunde ha varit fyra (antar jag?) om inte Jacob Olofsson blivit skadad. Mycket glädjande. Känns inte osannolikt på något sätt att någon/några av dessa får komma upp och känna på a-laget redan nästa säsong. Olofsson är ju reslig rent fysiskt redan nu, 187 cm och 83 kg enligt EP:s siffror. En målvakt dessutom, Jakob Hellsten. Det känns som att det inte har hänt på evigheter att vi har en målvakt från egna leden i landslaget. När hände det senast? Fagerström?

« · 1738431
Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.