TIK-HV71
« Föregående · 30962 Till forumet
Sv: TIK-HV71
Tror ändå på våra killar HV kommer att gå in självsäkra och inte taggade till 100 på att ta 3 poäng imorgon,är då bara våra killar taggade kanske dom kan få in en par tre puckar innan första paus och innan hv får upp farten.
Tror att det blir 5-4 efter ordinarie match tid,jaja fem mål låter omöjligt men turen kanske sitter kvar sen i lördags.
KOM IGEN TIMRÅ
Tror att det blir 5-4 efter ordinarie match tid,jaja fem mål låter omöjligt men turen kanske sitter kvar sen i lördags.
KOM IGEN TIMRÅ
Sv: TIK-HV71
På HV71´s hemsida är det en rad "Timrå-experter" som uttalar sig inför matchen i morgon....
Länkar:
http://www.hv71.se/
http://www.hv71.se/
Sv: TIK-HV71
Vinner vi denna match har får vi häng på antingen LHC eller AIK som möts... Men precis som OskarB säger så är HV ett bra lag med hög lägsta nivå... Så det blir en mkt tuff match men på hemmaplan så kan vi slå alla när vi är i form... Kan vi få en bra start, dvs inget baklängesmål under första spelminuten så kan vi kanske kriga till oss en poäng...
Sv: TIK-HV71
jag vill inte se att ward får spela med åhlund och peltoma igen, jag tycker att ward passar bättre med zäta och r.carlsson.
Peltoma och Åhlund är inte tillräckligt bra för ward, om ward får spela med zäta så utnyttjar man ward kvaliteer maxilmalt istället för att ward ska lyfta upp åhlund och peltoma till en godkännd nivå. nu måste vi ha en formation som börjar producera mål frammåt och inte bara en massa målchanser som ingen kan göra mål på.
300 kg anfall kan lätt leda till en massa kontringar.
Peltoma och Åhlund är inte tillräckligt bra för ward, om ward får spela med zäta så utnyttjar man ward kvaliteer maxilmalt istället för att ward ska lyfta upp åhlund och peltoma till en godkännd nivå. nu måste vi ha en formation som börjar producera mål frammåt och inte bara en massa målchanser som ingen kan göra mål på.
300 kg anfall kan lätt leda till en massa kontringar.
Sv: TIK-HV71
Jag tippar med hjärtat....3-1
Lind, Ward och Nordgren målar.
Lind, Ward och Nordgren målar.
Länkar:
http://plutondyng.cjb.net
http://plutondyng.cjb.net
« Föregående · 30962
Jag tror dock och hoppas att HV som visat en otroligt hög lägstanivå hela säsongen klarar ladda om och tar revansch för poängförlusten hemma senast och för den tappade ledningen mot Timrå sist de var på besök. Mitt tips blir klara 1-5. Timrå har problem att göra mål (7 mål på de senaste 5) och HV har ett bra försvar och är effektivast av samtliga lag framåt.
Vad tror ni? Motivera gärna.