http://www.linkopinghc.com
TIK-LHC
« Föregående · 105816 · Nästa » Till forumet
Sv: TIK-LHC
Man blir tårögd av lycka:TIK-LHC 4-1 efter två spelade perioder.
Snacka om att Timrå kommer att bli årets skrällag i ES.
Vi är uträknade på förhand,men vi kommer att chocka hockeysverige i årets ES..!
Tänk att det ska så svårt att förstå att man inte kan köpa ett lag till framgång.
Kom igen Timrå i tredje så förnedrar vi LHC ikväll.
HEJA HEJA TIMRÅ IK!
Snacka om att Timrå kommer att bli årets skrällag i ES.
Vi är uträknade på förhand,men vi kommer att chocka hockeysverige i årets ES..!
Tänk att det ska så svårt att förstå att man inte kan köpa ett lag till framgång.
Kom igen Timrå i tredje så förnedrar vi LHC ikväll.
HEJA HEJA TIMRÅ IK!
Sv: TIK-LHC
SMÅLAND:
Det är ju ändock bara försäsong ännu så vi får väl se efter 50 spelade omgångar i es:en hur långt det räcker. Men visst är Timrå IK underskattade i år. Tycker själv att laget ser mer stabilt ut om man då börjar räkna bakifrån!
Kapanen blir en joker i leken liksom hela försvaret som ifjol läckte som ett såll. Ska bli en intressant säsong att följa Timrå IK på jakt efter en slutspelsplats! Har själv tippat Timrå 8:a som jag inte tycker ska vara någon omöjlighet.
"pengalaget" kan jag bara hoppas på att dom floppar rejält i årets ES, jag håller fettummarna kan jag lova! Numera har jag inte bara AIK & MIF som h-tlag, jag har funnit ett till! ;)
Älska Timrå IK
Det är ju ändock bara försäsong ännu så vi får väl se efter 50 spelade omgångar i es:en hur långt det räcker. Men visst är Timrå IK underskattade i år. Tycker själv att laget ser mer stabilt ut om man då börjar räkna bakifrån!
Kapanen blir en joker i leken liksom hela försvaret som ifjol läckte som ett såll. Ska bli en intressant säsong att följa Timrå IK på jakt efter en slutspelsplats! Har själv tippat Timrå 8:a som jag inte tycker ska vara någon omöjlighet.
"pengalaget" kan jag bara hoppas på att dom floppar rejält i årets ES, jag håller fettummarna kan jag lova! Numera har jag inte bara AIK & MIF som h-tlag, jag har funnit ett till! ;)
Älska Timrå IK
Sv: TIK-LHC
Abron: ok jag förväntar mig inte att en SSK fan skall minnas detta men Hautamaa blev skadad och fick sluta med hockey..denna spelare var andra Center bakom Helminen i sitt gamla lag detta om inte annat visar hans klass.. detta i samband med ett experiment som innebar att den normala försäsongsträningen uteblev slutade i att säsong gick förlorad.
« Föregående · 105816 · Nästa »
Visst, "sarkasm" kan vara roligt...
Det må hända inte vara en ursäkt, men iaf en förklaring...
Ska _jag_ vara helt ärlig så skulle jag inte direkt sörja ifall TIK åkte ner om det bara skulle var liknande bemötande (osakligt skitsnack) man fick från ert läger...