TIK-LHC
« Föregående · 105934 · Nästa » Till forumet
Sv: TIK-LHC
SMÅLAND:
Det är ju ändock bara försäsong ännu så vi får väl se efter 50 spelade omgångar i es:en hur långt det räcker. Men visst är Timrå IK underskattade i år. Tycker själv att laget ser mer stabilt ut om man då börjar räkna bakifrån!
Kapanen blir en joker i leken liksom hela försvaret som ifjol läckte som ett såll. Ska bli en intressant säsong att följa Timrå IK på jakt efter en slutspelsplats! Har själv tippat Timrå 8:a som jag inte tycker ska vara någon omöjlighet.
"pengalaget" kan jag bara hoppas på att dom floppar rejält i årets ES, jag håller fettummarna kan jag lova! Numera har jag inte bara AIK & MIF som h-tlag, jag har funnit ett till! ;)
Älska Timrå IK
Det är ju ändock bara försäsong ännu så vi får väl se efter 50 spelade omgångar i es:en hur långt det räcker. Men visst är Timrå IK underskattade i år. Tycker själv att laget ser mer stabilt ut om man då börjar räkna bakifrån!
Kapanen blir en joker i leken liksom hela försvaret som ifjol läckte som ett såll. Ska bli en intressant säsong att följa Timrå IK på jakt efter en slutspelsplats! Har själv tippat Timrå 8:a som jag inte tycker ska vara någon omöjlighet.
"pengalaget" kan jag bara hoppas på att dom floppar rejält i årets ES, jag håller fettummarna kan jag lova! Numera har jag inte bara AIK & MIF som h-tlag, jag har funnit ett till! ;)
Älska Timrå IK
Sv: TIK-LHC
Abron: ok jag förväntar mig inte att en SSK fan skall minnas detta men Hautamaa blev skadad och fick sluta med hockey..denna spelare var andra Center bakom Helminen i sitt gamla lag detta om inte annat visar hans klass.. detta i samband med ett experiment som innebar att den normala försäsongsträningen uteblev slutade i att säsong gick förlorad.
Sv: TIK-LHC
dr-nix:
JoDå, man minnas dom svåra stunderna också, ibland blir dom kvar länge,,,,,,
Men skador är ett gissel, hur var det för Hv för något år sedan.
Tik hamnade inte enbart i kvalet pga skador i laget, kanske till en liten del. Min personliga reflextion är att laget tog lite lätt på säsong nr 2. Eller ?
JoDå, man minnas dom svåra stunderna också, ibland blir dom kvar länge,,,,,,
Men skador är ett gissel, hur var det för Hv för något år sedan.
Tik hamnade inte enbart i kvalet pga skador i laget, kanske till en liten del. Min personliga reflextion är att laget tog lite lätt på säsong nr 2. Eller ?
Sv: TIK-LHC
Abron: delvis kanske, men jag tror att den uteblivna försäsongs träningen, samt att Hautamaa fick sluta (denna spelare hade varit en av ES bättre spelare tror jag nog) o.s.v. ..sedan efter alla förluster blev det som en ond cirkel troligtvis..självförtroendet i botten så fick dom aldrig den urladdning dom behövde för att komma ur situationen.. kan prata på mer om förra säsongen men jag vill försöka att lägga den i bakgrunden lite nu.. men förra säsongen gav nog TIK en viktig läxa tror jag..
Sv: TIK-LHC
mike66:Godafton käre Mike visst kan hålla med om att det bara är försäsong ännu,men det börjar ju liksom att dra ihop sig till nedsläpp i ladan mot Modo den 24/9 och tiden går ju så fort.
Och det känns så oerhört skönt att slå ett lag som Linköping HC som har satsat så mycket pengar inför den här säsongen.
Jag tycker det känns bra inför den här säsongen.Jag tror att Lill-kenta och Eldebrink kan få fart på de här grabbarna och nu när "Z" är borta så kommer hela laget att kliva fram istället.
Kapanen kommer att bli en klippa i målet och "Crippe" kommer att ta för sig i år för att inte tala om våra unga lovande juniorer.
Även våra nyförvärv kommer oxå göra underverk,tro mig.
Jag kan hålla med om att jag tror oxå att vi når slutspel i år för att årets ES kommer att bli en öppen historia.
Och jag hoppas att du Lallar vidare även denna säsong.
Älska Timrå IK!
Och det känns så oerhört skönt att slå ett lag som Linköping HC som har satsat så mycket pengar inför den här säsongen.
Jag tycker det känns bra inför den här säsongen.Jag tror att Lill-kenta och Eldebrink kan få fart på de här grabbarna och nu när "Z" är borta så kommer hela laget att kliva fram istället.
Kapanen kommer att bli en klippa i målet och "Crippe" kommer att ta för sig i år för att inte tala om våra unga lovande juniorer.
Även våra nyförvärv kommer oxå göra underverk,tro mig.
Jag kan hålla med om att jag tror oxå att vi når slutspel i år för att årets ES kommer att bli en öppen historia.
Och jag hoppas att du Lallar vidare även denna säsong.
Älska Timrå IK!
Sv: TIK-LHC
swen:
Jasså !
Jo kanske, men resultaten bör väll oxo inberäknas. Så många skador var det inte, Jindrich samt hans back-kollega, är det Carlsson han heter.
Men kanske arbetsron fans att finna i det positiva Timrå, under den gågna säsongen ?
Men nu väntar nya puckar, nere hos dig är det väll pir-passager som räknas :-)
Jasså !
Jo kanske, men resultaten bör väll oxo inberäknas. Så många skador var det inte, Jindrich samt hans back-kollega, är det Carlsson han heter.
Men kanske arbetsron fans att finna i det positiva Timrå, under den gågna säsongen ?
Men nu väntar nya puckar, nere hos dig är det väll pir-passager som räknas :-)
Sv: TIK-LHC
dr-nix:Det gör aldrig ont förra året vägrade vi spel i Allsvenskan och så blev det..!
I år flyter vi på vågen och vädrar slutspel o guldvittring..!
Var stark och var med oss att lalla det känns så skönt att hela tiden tänka positivt när alla andra tänker negativt.
Gå med nu vänta inte.....du vet inte vad du går miste om?
Tänk att alltid lalla!
Lall On Lall On..dr-nix!
I år flyter vi på vågen och vädrar slutspel o guldvittring..!
Var stark och var med oss att lalla det känns så skönt att hela tiden tänka positivt när alla andra tänker negativt.
Gå med nu vänta inte.....du vet inte vad du går miste om?
Tänk att alltid lalla!
Lall On Lall On..dr-nix!
Sv: TIK-LHC
Nyss hemkommen från jobbet o fått rykterna om att TIK slog LHC besannade..... kan man göra annat än att gråta en glädjetår?.
TIK är nog så bra som vi tror, o betydligt bättre än övriga hockeysverige tror.
O vad finns att säga om Pengabygget linKÖPing?.... korthuset rasar??.... o va härligt.......
Övrigt... Mike66:.... sluta surfa porrsidor på nätterna!!
Dr nix:... du har så rätt i det mesta...
Lallande fånar: .. Kan stolt bekänna att JAG är den senaste i raden.
O framåt kvällen återstår nu cupens enda riktiga utmaning.... besegra finnarna....
FORZA TIMRÅ!!!!! MOT ALLA ODDS!!!!!
TIK är nog så bra som vi tror, o betydligt bättre än övriga hockeysverige tror.
O vad finns att säga om Pengabygget linKÖPing?.... korthuset rasar??.... o va härligt.......
Övrigt... Mike66:.... sluta surfa porrsidor på nätterna!!
Dr nix:... du har så rätt i det mesta...
Lallande fånar: .. Kan stolt bekänna att JAG är den senaste i raden.
O framåt kvällen återstår nu cupens enda riktiga utmaning.... besegra finnarna....
FORZA TIMRÅ!!!!! MOT ALLA ODDS!!!!!
« Föregående · 105934 · Nästa »