Jag var dock nöjd med Svebba första året, tills han blev skadad... Det verkar som om det tog illa för han har varken tempot eller huvudet med sig. Det som såg så lätt utt till en början har blivit så svårt, han skulle definitivt må bra av ett miljöombyte.
Ejdepalm skriver du, har lite doll koll på honom...ska forska lite där..
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Jag var dock nöjd med Svebba första året, tills han blev skadad... Det verkar som om det tog illa för han har varken tempot eller huvudet med sig. Det som såg så lätt utt till en början har blivit så svårt, han skulle definitivt må bra av ett miljöombyte.
Ejdepalm skriver du, har lite doll koll på honom...ska forska lite där..