Timrå IK - AIK 2010-11-06
« Föregående · 1302546 · Nästa » Till forumet
Sv: Timrå IK - AIK 2010-11-06
Mackelito: Precis, om han lagt över en macka till Pärssa så hade nätet rasslat.
Sv: Timrå IK - AIK 2010-11-06
Mackelito: Förhoppningsvis har han redan fått beskedet att han ska lämna Timrå IK under uppehållet.
Jag tycker Hirso ser helt värdelös ut idag igen. Seg, darrig och svag i närkamper. Usch!
Lander är vår klart bäste forward nu.
Jag tycker Hirso ser helt värdelös ut idag igen. Seg, darrig och svag i närkamper. Usch!
Lander är vår klart bäste forward nu.
Sv: Timrå IK - AIK 2010-11-06
RocknRolf2: linkans prestationer lär nog utvärderas, likt många andras, när vi sammanfattar den här säsongen. Vi spelar fortfarande hockey i Timrå, det är fortfarande svårt att vinna dragkampen om större namn. Personligen är jag betydligt mer besviken på enskilda insatser just nu.
Sv: Timrå IK - AIK 2010-11-06
Olle: Ja så länge någon annan än Linkan ska bygga nästa års lag är jag nöjd. Med lite tur så kanske vi fortfarande spelar i ES.
Sv: Timrå IK - AIK 2010-11-06
Ännu ett skitmål. Samtidigt hade den nog suttit också om passet gått fram.
Sv: Timrå IK - AIK 2010-11-06
Det är intressant att se när AIK har pucken på blå, hur spelaren närmast puckförare väljer att stå raklång och killen 3-4 meter bakom honom slänger sig för skott. Ingen jobbar för laget.
Och ingen i publiken buar...
Och ingen i publiken buar...
Sv: Timrå IK - AIK 2010-11-06
Så här går det när man plockar in en byfåne från en allsvensk skitklubb! HAHAHA!
Sv: Timrå IK - AIK 2010-11-06
zaccodog: dom väntar väll bara på att få åka på Allstar ikväll eftersom dom har bokat där
Sv: Timrå IK - AIK 2010-11-06
När gjorde vi mål i PP senast?
Gör vi inte ett nu så är det nog helkört.
Gör vi inte ett nu så är det nog helkört.
Sv: Timrå IK - AIK 2010-11-06
ajajajajaj. hoppas skridskon lossnade och att det där inte är hans nya vinkel på fotleden. ajajajaj.
Sv: Timrå IK - AIK 2010-11-06
Timrå Icon: HAHAHHAHAA, MEN VAD I HELVETE, JÄVLA DOMMAR SYSTEM!
MAN SKA VÄL FAN INTE DÖMA EFTER SKADA? Det är ju HANDLINGEN som ska avgöra!!!!!!!!
MAN SKA VÄL FAN INTE DÖMA EFTER SKADA? Det är ju HANDLINGEN som ska avgöra!!!!!!!!
Redigerad kommentar
Sv: Timrå IK - AIK 2010-11-06
Och domarna slår till igen. En liten knuff några meter från sargen, med givetvis tråkig utgång men att ge 5+game för detta är så jävla löjligt.
Sv: Timrå IK - AIK 2010-11-06
Men bär ut snubben nån gång så att vi kan spela av matchjäveln och ta över jumboplatsen nån gång då...
Sv: Timrå IK - AIK 2010-11-06
73Sjöbba: Löjligt matchstraff. Men mest synd är det om Josh. Ser inte bra ut för honom.
Sv: Timrå IK - AIK 2010-11-06
Lärking dömer, okej, vart kan vi anmäla honom? Vad har domarbasen för telenr?
Sv: Timrå IK - AIK 2010-11-06
Han har brutit foten, inte nacken, hur svårt kan det vara att släpa honom av isen?
Sv: Timrå IK - AIK 2010-11-06
RocknRolf2: En tvåa kan man köpa där, men han ramlar ju efter en liten knuff. Man kan väl för fan inte döma efter situationerna.
Men tron på denna domarkår har ju försvunnit sen länge så detta är ju egentligen exakt den nivå som man kan förvänta sig.
Men tron på denna domarkår har ju försvunnit sen länge så detta är ju egentligen exakt den nivå som man kan förvänta sig.
« Föregående · 1302546 · Nästa »