Timrå IK - Brynäs 2010-11-20
« Föregående · 1308633 · Nästa » Till forumet
Sv: Timrå IK - Brynäs 2010-11-20
Simmalugnt: Du misstar dig. Jag älskar Timrå IK, därför blir jag extremt tjurig när jag ser hur klubben missköts.
Sv: Timrå IK - Brynäs 2010-11-20
Vinst i förlängning eller straffar är ett måste, vi äger ju matchen totalt och normalt skulle vi haft ledning med 2-3 mål.
Sv: Timrå IK - Brynäs 2010-11-20
RocknRolf2:
Ingen jävel har väl sagt att det är kul, men alla vet redan att du tycker att Timrå IK är det sämsta jävla lag som finns, det är inget nytt för i år. Du kanske är lite tidigare ute i år i och för sig.
Ingen jävel har väl sagt att det är kul, men alla vet redan att du tycker att Timrå IK är det sämsta jävla lag som finns, det är inget nytt för i år. Du kanske är lite tidigare ute i år i och för sig.
Sv: Timrå IK - Brynäs 2010-11-20
pingvin: Jo, men skulle jag lista alla "Sista året vi ser ..." så skulle det bli många punkter.
Sv: Timrå IK - Brynäs 2010-11-20
Vad som Perra nu sa under timeouten så borde han alltid säga det INNAN match i fortsättningen.
Sv: Timrå IK - Brynäs 2010-11-20
Simmalugnt: Ja visst är det jättekul att Timrå blir akterseglade av de andra norrländska lagen och ja typ resten av Elitserien också.
Men förutom att laget som helhet ser skit ut och att ekonomin är körd i botten så visst finns det en del positivt...
Här är några små glädjeämnen:
* Röymark är en överraskning
* Axelsson ser bättre ut än på länge
* Pitkimäki håller som förstemålis
* Lander gör ett hästjobb match efter match
* Sonnenberg kommer
Nu kommer jag inte på så mycket mer så fyll gärna på själv!
Men förutom att laget som helhet ser skit ut och att ekonomin är körd i botten så visst finns det en del positivt...
Här är några små glädjeämnen:
* Röymark är en överraskning
* Axelsson ser bättre ut än på länge
* Pitkimäki håller som förstemålis
* Lander gör ett hästjobb match efter match
* Sonnenberg kommer
Nu kommer jag inte på så mycket mer så fyll gärna på själv!
Sv: Timrå IK - Brynäs 2010-11-20
Viinanen bra, spela han Svesse och 4:e linan sista 5 så kanske det ordnar sig.
Sv: Timrå IK - Brynäs 2010-11-20
Det senaste PP:t var ju faktiskt ett enormt steg i rätt riktning. Skulle vi alltid försöka att spela så där, med snabba skott från back så skulle vi nästan dubbla vår procent. Enkelt och bra!
Sv: Timrå IK - Brynäs 2010-11-20
RocknRolf2:
Han är värvad som förstecenter och lagbärare, så nog har han den lönen
Han är värvad som förstecenter och lagbärare, så nog har han den lönen
Sv: Timrå IK - Brynäs 2010-11-20
RocknRolf2:
Dumma!!?? De är det mest ponduslösa fega skitar som äger skridskor. Pinsamma dårar
Dumma!!?? De är det mest ponduslösa fega skitar som äger skridskor. Pinsamma dårar
Sv: Timrå IK - Brynäs 2010-11-20
Taurus: På pappret ser han ju bra ut, men om det stämmer med 300+ så är det heeelt sjukt. Det är få spelare som jag tycker skulle vara värd en sån lön i Timrå. Sonnenberg är en. Pyörälä är en annan. Men 300k som ingångslön ska det till nåt alldeles extra.
Sv: Timrå IK - Brynäs 2010-11-20
RocknRolf2:
Jamen varför bryr du dig ens? Du har inte skrivit ett positivt ord om Timrå sedan Stenstan brann, gör något du tycker är roligt i stället. Det sorgliga är väl att du tycker det är roligt och får någon slags kick av ditt gnäll.
Jamen varför bryr du dig ens? Du har inte skrivit ett positivt ord om Timrå sedan Stenstan brann, gör något du tycker är roligt i stället. Det sorgliga är väl att du tycker det är roligt och får någon slags kick av ditt gnäll.
Redigerad kommentar
Sv: Timrå IK - Brynäs 2010-11-20
Kramer: Inte dumma men dåliga. Domarna är däremot dumma... jättedumma.
Sv: Timrå IK - Brynäs 2010-11-20
TIKbiff: Kan det vara så svårt att ställa sig och gris spela framför tysken och göra det ett helvete framför honom
Sv: Timrå IK - Brynäs 2010-11-20
RocknRolf2:
Ja men det verkar alltid finnas till en massa jävla panikvärvningar när det behövs!! Hur scoutad är Hirsovich?? Kostar säkert minst 300 per månad och skulle ha problem i Kovland
Ja men det verkar alltid finnas till en massa jävla panikvärvningar när det behövs!! Hur scoutad är Hirsovich?? Kostar säkert minst 300 per månad och skulle ha problem i Kovland
Sv: Timrå IK - Brynäs 2010-11-20
RocknRolf2:
Hur kan man vara så in i h-e dålig i PP ?
Man förlorar bara tid, man spelar ju alltid bättre 5-5
Hur kan man vara så in i h-e dålig i PP ?
Man förlorar bara tid, man spelar ju alltid bättre 5-5
Sv: Timrå IK - Brynäs 2010-11-20
Jävlar vad vi skjuter. Så här många skott har vi inte skjutit i PP över hela säsongen.
Sv: Timrå IK - Brynäs 2010-11-20
jaha.. är det ikväll som Greiss ska blomma ut i sin fulla potential ?
Sv: Timrå IK - Brynäs 2010-11-20
Vi gör aldrig mål i 5-3 för att vi saknar toppning... Och för att Kolan ALLTID får spela och aldrig får ut något av sitt skott.
Sv: Timrå IK - Brynäs 2010-11-20
Nisse: Problemet är ju att budgeten redan är på bristningsgränsen. Man har de pengar man har, och de ska räcka till ett fullt lag.
Sv: Timrå IK - Brynäs 2010-11-20
Nisse:
Överkuckun är den förste som måste bort. Bara att få den förbannade styrelsen att inse det
Överkuckun är den förste som måste bort. Bara att få den förbannade styrelsen att inse det
Sv: Timrå IK - Brynäs 2010-11-20
Ojojoj! Ett regelbrott så nära sargen. Jag hör kvarnarna börja mala på DN.
Sv: Timrå IK - Brynäs 2010-11-20
Timrå spelar OK och man vet att tysken kommer att slänga in en i egen kasse innan matchen är slut. Jag är inte orolig.
Sv: Timrå IK - Brynäs 2010-11-20
RocknRolf2:
Jamen du får väl bli Modolid eller Brynäsare eller något då!
Jamen du får väl bli Modolid eller Brynäsare eller något då!
Sv: Timrå IK - Brynäs 2010-11-20
RocknRolf2: Dom blir halvskrala p.g.a den tunna truppen vi har samt en sportchef som hela tiden vill förstärka mem en överkucku som inte får fingrarna ur.
Sv: Timrå IK - Brynäs 2010-11-20
Dags för Linkan att göra sina bästa värvning, Nubben!
Vaf faan såg han i Kim, sälj sälj sälj eller skänk till Köplunda för halva lönen eller något.
Vaf faan såg han i Kim, sälj sälj sälj eller skänk till Köplunda för halva lönen eller något.
Sv: Timrå IK - Brynäs 2010-11-20
Simmalugnt:
Ta in in nån som vet vad han värvar!!! Fan Perra är ju gråtfärdig över hur tunn truppjäveln är. Sen låser man fast sig vid Sonnenberg. Fan Matt Hurley har ju gått klubblös och är fan väl så bra om inte bättre!! Och vad det gäller Luleå så spelade ju Rönnmark i Luleå tröja och då är det inte så lätt
Ta in in nån som vet vad han värvar!!! Fan Perra är ju gråtfärdig över hur tunn truppjäveln är. Sen låser man fast sig vid Sonnenberg. Fan Matt Hurley har ju gått klubblös och är fan väl så bra om inte bättre!! Och vad det gäller Luleå så spelade ju Rönnmark i Luleå tröja och då är det inte så lätt
Sv: Timrå IK - Brynäs 2010-11-20
Gaska upp er nu. Vi har ju spelat "Timråhockey" nu i flera byten i rad.
Sv: Timrå IK - Brynäs 2010-11-20
Taurus: Ja en sak som är HELT säkert att Timrå lever på lånad tid så länge dom har kvar denna styrelse. Måste rensas och byggas om från början.
Sv: Timrå IK - Brynäs 2010-11-20
JJJAAAAAA 2-2 fasen vi kanske kan vända ... om inte domarn börjar blåsa helvilt
Sv: Timrå IK - Brynäs 2010-11-20
LANDER! Skönt när något rättvist för ovanlighetens skull inträffar....
« Föregående · 1308633 · Nästa »
just därför blir det en pinne..