1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614832 inlägg · 6214 ämnen

Timrå IK - Brynäs IF 2012-03-06


Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2012-03-06
Lunkan: Nä faktiskt inte. Dom tog slut vid 4-0.

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2012-03-06
Ambroo: Hos oss firas det aldrig, det finns alltid något som inte är bra. Dessutom är det härdade med lite styrka, tack och bock.

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2012-03-06
Hahl Bundy: Helt rätt man ska frossa ordentligt när man har chansen.

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2012-03-06

Bad_Brett:  Själv tycker jag att Djurgården är ett betydligt sämre lag än Linköping, så jag skulle inte misströsta alltför mycket om jag vad er. Jag tror faktiskt att Djurgården kan få problem.

Det är just precis därför vi misströstar.Mot LHC känns det helt realistiskt att vi kunnat ta 3-5 poäng och att de i övrigt kunnat gå mer eller mindre rena = god chans för att se TIK i ES 12/13. Mot DIF får vi vara glad om vi kan nypa 1-2 p samtidigt som dom säkert kommer få problem med ûbertaggade allsvenska lag som vill slå mesta mästarna = inte så god chans att se TIK i ES 12/13. 

Orkar någon räkna ut hur mycket poäng vi tagit i 08-land senaste 3 åren? Kan det ligga på 5 av 40 på ett ungefär...

För övrigt så måste Riddarn o Benberg åläggas spelförbud på Globen/Hovet i KS. Övriga matcher kan de väl spela om dom platsar.


« · 1474523
Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.