Timrå IK - Brynäs IF 2024-12-05
« Föregående · 2782817 · Nästa » Till forumet
Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2024-12-05
Kaj Ko: Å du verkar ju ha en jävla bra koll på hur lagidrott funkar… Tombola? My Ass! Knip igen och somna om!
+ 5
Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2024-12-05
BaraTikare: In med Lundmark och byt plats på Lander och Emil.P så kör vi!
+ 3
Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2024-12-05
Tom Topp: En pessimist skulle säga att vår chans ikväll är att Kapanen får islossning deluxe samtidigt som JJ bjuder på en prestation som generar honom en nominering till bragdguldet 2025
+ 5
Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2024-12-05
jaha vad tippar vi 2-6 typ?
Fattar inte hur vi ska lyckas rubba Brynäs, känns löjligt stabila.
Fattar inte hur vi ska lyckas rubba Brynäs, känns löjligt stabila.
+ 2
Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2024-12-05
BaraTikare: när JJ är på topp då är han, enligt mig, seriens bästa målvakt! Vi får hoppas att han har en sån kväll!
+ 3
Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2024-12-05
XG…
Mmm…
Så kollar man highlights från m0d0…
Problemet är väl snarare att vi är så jäkla nöjda med att sarggegga i anfallsspelet…
Ta lite avslut så ska vi se om det inte löser sig ganska fint framåt…
Dom vill såsa och ta det lugnt i anfallsspelet.
Ställa upp och nöta ner motståndarna…
Glöm det! Upp med kampen ist!
Mmm…
Så kollar man highlights från m0d0…
Problemet är väl snarare att vi är så jäkla nöjda med att sarggegga i anfallsspelet…
Ta lite avslut så ska vi se om det inte löser sig ganska fint framåt…
Dom vill såsa och ta det lugnt i anfallsspelet.
Ställa upp och nöta ner motståndarna…
Glöm det! Upp med kampen ist!
Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2024-12-05
erathoo: Laddade upp med Domastrappans senaste avsnitt. Blev matad med bottenlagsstatistik. Mindre uppmuntrande.
Och så Brynäs som motståndare ikväll. Serieledare och gediget spel. Lär passa Timrå skitdåligt.
För familjefridens skull har jag sedan senaste matchen försökt intalat mig själv att det här inte kan bli annat än en toktorsk. Överkörning deluxe.
Och så Brynäs som motståndare ikväll. Serieledare och gediget spel. Lär passa Timrå skitdåligt.
För familjefridens skull har jag sedan senaste matchen försökt intalat mig själv att det här inte kan bli annat än en toktorsk. Överkörning deluxe.
+ 2
Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2024-12-05
Nisse på Mon or: för att spelet inte varit kul att se på slutet…
Det gör att folk kanske blir påminda om att betala julklappar ist.
Det gör att folk kanske blir påminda om att betala julklappar ist.
Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2024-12-05
Jag brukar aldrig bry mig om kommentatorer som många andra härinne, men Svartvadet hade nog passat bättre att kommentera skidskytte på SVT, snaaark bara.
+ 3
Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2024-12-05
Dakkan: Som det ser ut så är matchen över inom 10 minuter. Katastrofspel.
Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2024-12-05
X-Län: Backarna backar och backar och backar. Vad fan har dom fått för instruktioner?
0- 1.
0- 1.
Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2024-12-05
Varför går inte Hållander på puck där direkt? Har mycket högre fart, dåligt ingripande.
Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2024-12-05
Kerstin_k: Som sagt. Det behövs totalrenovering på backsidan till nästa säsong.
Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2024-12-05
Så, tack Jacob för ytterligare ett dåligt inhopp.
Tyvärr så borde vi bara lämna WO denna matchen, vi har ju även begravning på ståplats.
Tyvärr så borde vi bara lämna WO denna matchen, vi har ju även begravning på ståplats.
+ 2
Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2024-12-05
{469}: fyfan va usel vi är, spyr! Byt målvakt om det ska finnas en chans till poäng
+ 2
Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2024-12-05
1-10 i skott och 0-2 .
Tack för i kväll, nu blir det en säsong Seinfeld.
Tack för i kväll, nu blir det en säsong Seinfeld.
+ 2
« Föregående · 2782817 · Nästa »

Hoppas dock att spelarna kan slappna av och överraska ikväll eftersom de har noll förväntan på sig...