Timrå IK - DIF 2007-01-20
« Föregående · 820486 · Nästa » Till forumet
Sv: Timrå IK - DIF 2007-01-20
Hinner vi fram till 3:e perioden innan manfallet börjar så finns det chans.
Sv: Timrå IK - DIF 2007-01-20
Drömresultat ikväll om jag får bestämma:
Brynäs-FBK X
LHC-VF 1
Lule-SAIK 1
MIF-Modo 1
Mora-HV 71 2
TIK-DIF 1
Brynäs-FBK X
LHC-VF 1
Lule-SAIK 1
MIF-Modo 1
Mora-HV 71 2
TIK-DIF 1
Sv: Timrå IK - DIF 2007-01-20
mikenomad: Drömresultat om jag får bestämma:
TIK-DIF 1
Jag nöjer mig med det.
TIK-DIF 1
Jag nöjer mig med det.
Sv: Timrå IK - DIF 2007-01-20
mikenomad: Förresten...Brynäs kan gärna få vinna iofs...det är ju kampen om 4:e platsen som är intressant för oss.
Sv: Timrå IK - DIF 2007-01-20
Rooster23: Ok...tja, jag är inte lika blygsam. Men det är ju tvivelsutan prio 1! :-)
Sv: Timrå IK - DIF 2007-01-20
mikenomad: Tre snabba skott i periodinledningen. Bara vi inte går bort oss nu!
Sv: Timrå IK - DIF 2007-01-20
Rooster23: SATAN vad det sportsnackas på radion! Var är hockeyn??? Anna Mannheimer säger att idrottsgalan är "porrig".
Sv: Timrå IK - DIF 2007-01-20
Rooster23: klarar dom de här boxplayet så kommer dom få PP med sig snart.
Sv: Timrå IK - DIF 2007-01-20
mikenomad: En stund var det det. Men jag tror TIK klarade just det....
Sv: Timrå IK - DIF 2007-01-20
Rooster23: Ok...som sagt; håll tätt! För att vi gör mål med kort hand är väl för mkt begärt?!
Sv: Timrå IK - DIF 2007-01-20
uhahl: Japp...men nu är det väl bara att invänta att rapporterna på de nytillkomna skadorna trillar in...
Sv: Timrå IK - DIF 2007-01-20
uhahl: dom har skjutit mycket ikväll grabbarna, dom verkar helt klart taggad.
Sv: Timrå IK - DIF 2007-01-20
uhahl: Ledning 2-0 i paus och 21-8 i skott. Den spelbild jag föreställer mig får vi nog vara rätt så nöjda med. Jag är dock mycket medveten om att raset kommer för eller senare. Det var kul så länge det varade...
Sv: Timrå IK - DIF 2007-01-20
Dream Team: FAAN VAD TRÖTT JAG BLIR PÅ NEGOSAR ELLER MEDGÅNGSSUPPORTRAR ge killarna en chans jag har ju sagt timråik vinner med 3-1
Sv: Timrå IK - DIF 2007-01-20
Dream Team: Måste bara in o värma mig en stund!
Leder vi?? Kanon, dags att lägga sig ute en stund till då!
Kommer att dö på kuppen men det är det värt!
Leder vi?? Kanon, dags att lägga sig ute en stund till då!
Kommer att dö på kuppen men det är det värt!
Sv: Timrå IK - DIF 2007-01-20
fighter: Seså, ta det vackert. Andas in, andas ut. Ta precis så mycket du behöver göra av det jag säger på fullt allvar...
Nu är vi igång med tredje. Kämpa Timrå!
Nu är vi igång med tredje. Kämpa Timrå!
Sv: Timrå IK - DIF 2007-01-20
fighter: Oj då...andas lugnt nu. Vad det handlar om är att onda i rätt riktning, allt för att ge TIK så goda odds som möjligt! :-)
Sv: Timrå IK - DIF 2007-01-20
dr-nix: Pelle, Pelle, Pelle Hallin! 3-0, härligt! Nu stänger vi den här matchen fort. Hoppas, hoppas...
Kämpa Timrå!
Kämpa Timrå!
Sv: Timrå IK - DIF 2007-01-20
Dream Team: Jag har ju sagt 3-1 men om backe får hålla nollan då är jag glad.För det är han värd.
Sv: Timrå IK - DIF 2007-01-20
fighter: Visst vore det skoj för Backlunds del, men en vinst känns då betydligt viktigare än en nolla för tillfället.
Och nu ligger de båda guldkandidaterna söder och norr om oss under också. Är det ingen hejd på glädjeämnena den här lördagen? Trevligt, trevligt..
Och nu ligger de båda guldkandidaterna söder och norr om oss under också. Är det ingen hejd på glädjeämnena den här lördagen? Trevligt, trevligt..
Sv: Timrå IK - DIF 2007-01-20
...å där noterar vi spiken i kistan, lagom till jag ska sticka på fest. Perfa!
Sv: Timrå IK - DIF 2007-01-20
Dream Team: Mumma...säga vad man vill om Laine, men nog har han motsvarat förväntningarna alltid!
Sv: Timrå IK - DIF 2007-01-20
Dream Team: Att frölunda vinner är inget glädjeämne för iallafall.Men nu skiter jag i det att mitt ÄLSKADE TIMRÅIK VINNER det är känsla det.
Sv: Timrå IK - DIF 2007-01-20
Koskinen klev ut tidigare som säkert har påpekats men nu klev även Sundh av, kanske försiktighetsåtgärd
Sv: Timrå IK - DIF 2007-01-20
mikenomad: Ja, visst känns det väl som han har gjort det. Förväntnigar som kanske inte var fullt så höga som det han har presterat mål och poängmässig heller. Jag vidhåller att han är något av en sniper i offensiv zon. Ingen som man bygger en kedja kring, men individuellt håller han helt klart nivån!
« Föregående · 820486 · Nästa »