Timrå IK - DIF Kvartsfinal 7 2005-03-16
« Föregående · 524110 Till forumet
Sv: Timrå IK - DIF Kvartsfinal 7 2005-03-16
Messiah: Ja om funktionären var Stockholmare, men det är dom väl, va?
Sv: Timrå IK - DIF Kvartsfinal 7 2005-03-16
Helg Ernest: "Vi har lov, hela sommaren, vi har lov hela sommaren..."
Fy för den lede fan!
Håller på Frölunda som spelar hockey i slutspelet!
Gonatt
Fy för den lede fan!
Håller på Frölunda som spelar hockey i slutspelet!
Gonatt
Sv: Timrå IK - DIF Kvartsfinal 7 2005-03-16
orion: Håller med....Frölunda spelar inte fulhockey, går inte in för att skada spelare...För mig gör de inte ett skit om Frölunda tar guld.....Dom e värd de, ett spelande lag...
« Föregående · 524110
Inte bara igårdagens match utan överhuvud taget så måste vi kunna kräva bättre insatser från dessa zebra randiga odågor som glider omkring och tar lite utvisningar som dom själv tycker....
Fram med elitdomare nästa säsong...