Timrå IK - Djurgården 2009-11-23
« Föregående · 1206238 · Nästa » Till forumet
Sv: Timrå IK - Djurgården 2009-11-23
BlackBay: Vi har 4-1 o så blir det 2 mål på en minut. Det kan bara drabba oss.
Sv: Timrå IK - Djurgården 2009-11-23
Hahl Bundy: Ja inte lär vi ju stänga matchen tidigt..... OM det skulle bli vinst så blir det en lyckosam uddamålsvinst.
Sv: Timrå IK - Djurgården 2009-11-23
En liten undran angående Corsos rush där. Undrar faktiskt hur han kunde orka med det när vi spelat försvar i en minut? Kämpade han inte i defensiven?
Sv: Timrå IK - Djurgården 2009-11-23
RTS: Ja verkligen :/
Frågan är om vi håller det här matchen ut? Jag tvivlar.
Frågan är om vi håller det här matchen ut? Jag tvivlar.
Sv: Timrå IK - Djurgården 2009-11-23
Ledning med 4-1 till 4-3 på någon minut, vad i helvete händer???
Sv: Timrå IK - Djurgården 2009-11-23
Hahl Bundy: Man måste ju verkligen säga att Linkan synade sitt kunnande när han förlängde med Starkov.
Sv: Timrå IK - Djurgården 2009-11-23
Varje match vi gör mycket mål, så släpper vi in lika mycket eller mer.
Sv: Timrå IK - Djurgården 2009-11-23
Kattgubben: Ja eller hur, körde han dom i 5-3 sist mot LHC kommer han väl för f inte bänka dom idag, dessa två + måns har sänkt i många matcher nu, det måste även Challe o Linkan sett.
Sv: Timrå IK - Djurgården 2009-11-23
73Sjöbba: 14 o 24 har aldrig och kommer ALDRIG att hålla klass nog för elithockey, det har nog till o med 90% av skribenterna här sett.
Sv: Timrå IK - Djurgården 2009-11-23
He he he...lite Bambi över Anger - Är det inte det? Inget vidare på rillorna
Sv: Timrå IK - Djurgården 2009-11-23
GurraG: Klart han vill.... han lyfter nog lön för DIF samtidigt..... dom som pröjsar honom att köra ner TIK till Allsvenskan
Sv: Timrå IK - Djurgården 2009-11-23
BlackBay: 4:de femman inne båda gångerna, vill Challe att djurgården ska vinna?
Sv: Timrå IK - Djurgården 2009-11-23
Kattgubben: Kan tyvärr inte se matchen, är vi utan målvakt återigen?
Sv: Timrå IK - Djurgården 2009-11-23
... 1an kom, 2an kom, 3an kom.... 4an kommer så småningom...... SUCK!
Sv: Timrå IK - Djurgården 2009-11-23
Uno Gordon: Du borde veta bättre än att börja snacka om årets match efter en halv match. Det här går nog precis som vanligt ska du se.
Sv: Timrå IK - Djurgården 2009-11-23
lincoln: Det här händer bara inte!!! Innan man hinner skriva klart detta står det väl 4-4 också!! Frustrationen börjar komma smygandes... jag som mådde så gott här framför tvn nyss...
Sv: Timrå IK - Djurgården 2009-11-23
Stabilt lag...
Mycket att falla tillbaka på vid ledning? Svar, nej.
Mycket att falla tillbaka på vid ledning? Svar, nej.
Sv: Timrå IK - Djurgården 2009-11-23
lincoln: Hönsgård....
Nu är det nere på 30% chans till poäng. 10% chans att vi vinner
Nu är det nere på 30% chans till poäng. 10% chans att vi vinner
Sv: Timrå IK - Djurgården 2009-11-23
Bigthelin: Helt otroligt vilken ketchupeffekt. Här har man neggat som fan och stålsatt sig själv på sämsta tänkbara scenario så gör grabbarna årets match!!!
Sv: Timrå IK - Djurgården 2009-11-23
Vilket jävla mål av Karlsson!! riktigt hockeygodis!! KÄMPA ÄNDA TILL SLUTET NU GUBBAR!!!
« Föregående · 1206238 · Nästa »
MB: ja, 500kr billigare i månaden dessutom, haha.
Ni som ser matchen, fortsätter misshandeln av Päärsinen?, vilka spelar han med?, får han spela PP, eller är det Måns o Starkov som gäller idag med?