Timrå IK - Djurgården 2009-11-23
« Föregående · 1206303 · Nästa » Till forumet
Sv: Timrå IK - Djurgården 2009-11-23
Bragd-Birger: Oddsen är förbättrade! Med utvisningen nu är det 50% chans till 3 pinnar. 80% till en pinne...
0% chans...till 2 pinnar ;=)
0% chans...till 2 pinnar ;=)
Sv: Timrå IK - Djurgården 2009-11-23
Helt otroligt vad dåligt PP vi har!! känns betydligt mycket bättre då vi spelar 5 mot 5.
Sv: Timrå IK - Djurgården 2009-11-23
Inte lätt att följa matchen här när alla gissar saker och skriver dem som verklighet..."DIF tar bonuspinnen" osv. Till och med Aftonbladet "mål för mål" är bättre....
Sv: Timrå IK - Djurgården 2009-11-23
Tar vi inte det här kan vi hoppa ner en division frivilligt tycker jag
Sv: Timrå IK - Djurgården 2009-11-23
Hahahah inte ens utan målvakt lyckas dom sätta puckarna i mål...
Sv: Timrå IK - Djurgården 2009-11-23
lincoln: Hehe, tack! Jag förstår frustrationen. Härligt med tre friska! De behövs!
Sv: Timrå IK - Djurgården 2009-11-23
Forward: Timeout???? Bra då får Djurgården tid att planera Brodins inhopp...
Sv: Timrå IK - Djurgården 2009-11-23
othan: Det är helt sjukt.... Timrå hittar verkligen sätt att förlora poäng på.
Sv: Timrå IK - Djurgården 2009-11-23
YES!!!! Kallt Gabbe och Lindbäck! Jag skiter just nu i vad detta betydde för Challes framtid, och om han riskerar att bli kvar. Just nu bara så j.la skönt med tre pinnar
Sv: Timrå IK - Djurgården 2009-11-23
Ian: Jaha, och där trodde jag tydligen fel igen. D v s att det var slut. Jag ska läsa tidningen morgonen efter i fortsättningen :)
Redigerad kommentar
Sv: Timrå IK - Djurgården 2009-11-23
Ja då behöver vi inga nyförvärv då.....vi har ju ett bra lag, coolt Linkan.
Ironi...................
Ironi...................
Sv: Timrå IK - Djurgården 2009-11-23
othan: Skönt med tre pinnar. Dax för första bortasegern snart???
Sv: Timrå IK - Djurgården 2009-11-23
Kattgubben: Yes!!! nu vänder allt och Timrå går upp på en säker 4:de plats helavägen till slutspel;) eller?
Sv: Timrå IK - Djurgården 2009-11-23
Skön seger som fan. Surt att Brynäs plocka 2p borta mot Färjestad dock.
Sv: Timrå IK - Djurgården 2009-11-23
MB: Ironi? How it works skulle jag vilja påstå, tyvärr kan de här sporadiska segrarna kosta mer än de smakar.
Vinst ikväll, yippee eller nåt....
Mitt hopp är inte mätbart högre än innan matchen.
Vinst ikväll, yippee eller nåt....
Mitt hopp är inte mätbart högre än innan matchen.
Sv: Timrå IK - Djurgården 2009-11-23
Tackar för tre pinns! Känns ungefär som att vinna på Oddset.
Challes berömda marginaler var på vår sida. Vågar vi hoppas på lite mer marginaler nu, så att vi hinner nosa på något streck innan pendeln vänder igen?
Eller, sorry. Såg att det var borta nästa gång. Å andra sidan är det mot ett lag som vi inte förlorar något på att ge tre poäng, så då kanske vi kan knipa en pinne just därför.
Hursom: skönt med seger. Känns lite ovant. Fräscht.
Challes berömda marginaler var på vår sida. Vågar vi hoppas på lite mer marginaler nu, så att vi hinner nosa på något streck innan pendeln vänder igen?
Eller, sorry. Såg att det var borta nästa gång. Å andra sidan är det mot ett lag som vi inte förlorar något på att ge tre poäng, så då kanske vi kan knipa en pinne just därför.
Hursom: skönt med seger. Känns lite ovant. Fräscht.
Sv: Timrå IK - Djurgården 2009-11-23
Berglund: Ja...hur dåliga är FBK eg för tillfället? Seriens formsvagaste lag?
Sv: Timrå IK - Djurgården 2009-11-23
Bragd-Birger: Till slut får man säga att det var rättvist att ni fick 3 pinnar även om DIF var riktigt bra under perioder av matchen. En riktigt underhållande tillställning även för en likgiltig betraktare.
Sv: Timrå IK - Djurgården 2009-11-23
Behövlig seger. Sonnenberg och Corso bra.
Hynning höll på att förstöra 3 poäng när han inte passar på slutet när man kommer 3-1 mot DIF utan målvakt. I stället drar han på sig en utvisning som höll på att förstöra segern.
Challe kvar ett tag till efter denna seger.
Hynning höll på att förstöra 3 poäng när han inte passar på slutet när man kommer 3-1 mot DIF utan målvakt. I stället drar han på sig en utvisning som höll på att förstöra segern.
Challe kvar ett tag till efter denna seger.
Sv: Timrå IK - Djurgården 2009-11-23
Skönt med 3 poäng. Nu hoppas jag dock att kapitlet "challe berglund" avslutas med detta "lyckliga" slut och någon annan får komma in och lära grabbarna spela PP!!!
Sv: Timrå IK - Djurgården 2009-11-23
Fruktansvärt trevligt med en vinst och många mål och fart i matchen.
Tråkigt att se hur klacken glesnar.
Bra jobbat ni som var där.
Tråkigt att se hur klacken glesnar.
Bra jobbat ni som var där.
« Föregående · 1206303 · Nästa »
Jag tror faktiskt på 1. DIF tar bonuspinnen.