Timrå IK - Färjestad 2007-10-01
« Föregående · 916442 · Nästa » Till forumet
Sv: Timrå IK - Färjestad 2007-10-01
Helt absurd match. Knappt några målchanser men 9 mål gjorda. Herregud.
Sv: Timrå IK - Färjestad 2007-10-01
73Sjöbba: blir förbannad för att det är så jävla dåligt att bjuda in Färjestad sådär med 4-3 målet direkt, jag är inte förvånad att 4-4 kom strax därefter heller. Nu är det klar fördel FBK och det luktar LHC-match igen
Sv: Timrå IK - Färjestad 2007-10-01
RocknRolf2: Det har jag inte skrivit, men man kan fortfarande inte klandra honom för sista målet. Sitter och tittar på matchen, webbradion är det svårt att få en uppfattning om matchbilden
Sv: Timrå IK - Färjestad 2007-10-01
RocknRolf2: alltså vi har ju enn grym målis för backe är bra det vet vi ju men det blir ju jävligt lätt att hacka på han när han gör någon tavla man kommer ju oftas ihåg dom negativa grejorna jämfört med dom positiva när det händer såna här grejor
Sv: Timrå IK - Färjestad 2007-10-01
RocknRolf2: Om det är någon som skäms över 4-3målet så är det Sanny. Därmed inte sagt att Backlund haft någon höjdarkväll.
Sv: Timrå IK - Färjestad 2007-10-01
Pärssinen verkar på spelhumör. Hoppas första kassen kommer snart också.
Båsdörren strular igen
Båsdörren strular igen
Sv: Timrå IK - Färjestad 2007-10-01
73Sjöbba: är du nöjd med Backlunds insats idag?
Tur att vi gör mål framåt
Tur att vi gör mål framåt
Sv: Timrå IK - Färjestad 2007-10-01
RocknRolf2: Ja det är grymt. Backlund är bra men släpper in konstiga mål.
Sv: Timrå IK - Färjestad 2007-10-01
73Sjöbba: nja. vissa ville ju ge Kokko skulden för 2-2 målet i Linköping också. Men Backlund har en gjort en dålig match, helt klart
Sv: Timrå IK - Färjestad 2007-10-01
Jensen_12: hahahahahahahahaha
jo så kan man ju ochså se det. Det är väl tur för oss att heino inte är riktigt vaken än
jo så kan man ju ochså se det. Det är väl tur för oss att heino inte är riktigt vaken än
Sv: Timrå IK - Färjestad 2007-10-01
RocknRolf2:
han verkar vara lite ojämn i år förhoppningsvis har han inte kommit igång ordentligt som vi är vana å se han
han verkar vara lite ojämn i år förhoppningsvis har han inte kommit igång ordentligt som vi är vana å se han
Sv: Timrå IK - Färjestad 2007-10-01
Skulle just skriva en hyllning till finnarna i förstafemman som samtliga håller landslagsklass, men så klantar sig Backlund ÅTERIGEN.
Sv: Timrå IK - Färjestad 2007-10-01
Gladh: Man kan se det från 2 sidor, Han är lika bra som Heino, eller lika dålig, vad tycker ni?
Sv: Timrå IK - Färjestad 2007-10-01
dr-nix: Det var inte Backe, det var Sanny. Man kan inte begärga allt av Backe
Sv: Timrå IK - Färjestad 2007-10-01
3 tavlor av Backlund i år, vafan ska det här sluta? Nu är Färjestad med i matchen igen, jag blir så jävla less på dessa målvaktstavlor
Sv: Timrå IK - Färjestad 2007-10-01
RocknRolf2: En skadefri Koskinen är en jävligt bra o viktig back,det har han visat mången gång,inte minst när det vankas slutspel.När det gäller Marttinen så är han ju ny för i år ge han lite tid bara så ska du se att han blir mycket bättre.
Sv: Timrå IK - Färjestad 2007-10-01
dr-nix: Många matcher kvar, men jag börjar tvivla på att Marttinen blir så mycket mer än en Kokko ver 1.01. Tyvärr. Det händer absolut ingenting framåt för honom. Fladdrig, tveksam och småvek.
Sv: Timrå IK - Färjestad 2007-10-01
dr-nix: Det kommer han nog inte bli riktigt, menhan behöver nog bara lite tid tror jag.
Sv: Timrå IK - Färjestad 2007-10-01
RocknRolf2: Koskinen har sett bra ut men Marttinen har varit helt osynlig, han behöver inte dominera direkt men han får inte bli en till Kokko.
« Föregående · 916442 · Nästa »