Timrå IK - Färjestad 2007-10-01
« Föregående · 916513 · Nästa » Till forumet
Sv: Timrå IK - Färjestad 2007-10-01
brynästigern: jo men det hjälper ju inte om man släpper in minst lika många som man producerar.
Sv: Timrå IK - Färjestad 2007-10-01
brynästigern: hehe beror väl hur man ser de. Skulle va bättre om vi ledde.. ;)
Sv: Timrå IK - Färjestad 2007-10-01
Näe nu är de lika bra man sätter sig igen å tittar på sista perioden..
Sv: Timrå IK - Färjestad 2007-10-01
Olle: jo precis, man får inte fortsätta skänka bort mål som vi gjort i början av säsongen (i vissa matcher)
Sv: Timrå IK - Färjestad 2007-10-01
dr-nix: Nej, det är förvisso sant, men i alla fall jag är nöjdare om mitt lag vinner med t ex 6-5 än 1-0. Visserligen önskar man väl att målvakten ska få hålla nollan men ändå.
Sv: Timrå IK - Färjestad 2007-10-01
brynästigern: grejjen med matcher som dessa är att man blir livrädd varje gång motståndarlaget kommer in i zon.
Sv: Timrå IK - Färjestad 2007-10-01
Rooster23: ja vet men älskar när han gör dom där gryma tacklingarna
Sv: Timrå IK - Färjestad 2007-10-01
Robban: Öppet mål igen - är det en sån här match man bara inte ska vinna???
Sv: Timrå IK - Färjestad 2007-10-01
Gladh: Jag ger mig fan på att han sätter en i kväll. Kan dock inte lova att det är ett segermål.
Sv: Timrå IK - Färjestad 2007-10-01
Robban: jag hoppas verklingen att pärsinen får sätta första baljan
Sv: Timrå IK - Färjestad 2007-10-01
kom igen nu timrå dra upp tempot nu åk skriskor det är det vi är grym på
Sv: Timrå IK - Färjestad 2007-10-01
Rooster23: Kom igen då - Agvgör i numerära överläget. Kannchans att vinna i början av sudden.
Annars tappade vi lite fart i tredje...såg mer slitna ut än FBK. Kanske de tre två minutarna första sju minuterna i tredje
Annars tappade vi lite fart i tredje...såg mer slitna ut än FBK. Kanske de tre två minutarna första sju minuterna i tredje
Sv: Timrå IK - Färjestad 2007-10-01
Förjävla konstigt att denna matchen går till förlängning.
10 mål de två första perioderna och inget i tredje.
10 mål de två första perioderna och inget i tredje.
Sv: Timrå IK - Färjestad 2007-10-01
Robban: dom är nog slutkörda,men dom måste ju föändra nåt,dom orkar ju bara i 30min,verkar det som,soppatorsk månne.
Sv: Timrå IK - Färjestad 2007-10-01
5 insläppta mål på hemmaplan är inte godkänt i min bok (även om det kanske var underhållande för dom som kollade på matchen).
Sv: Timrå IK - Färjestad 2007-10-01
slut 5-5, positiv hockey, men försvaret måste slipas till nästa match.
Plus till Pärssinen/Hahl/Pyörälä/Regin/Sundh/Robban
Plus till Pärssinen/Hahl/Pyörälä/Regin/Sundh/Robban
Sv: Timrå IK - Färjestad 2007-10-01
dr-nix: Skulle ju ha vunnit... Hade ju flera chanser att avgöra!
Sv: Timrå IK - Färjestad 2007-10-01
Hahl verkar förresten vara en spelare som inte kan göra en dålig match. Jag är mycket imponerad. Timrås viktigaste spelare nu. Pärssinen är en otrolig pucktalang som kommer göra många poäng den här säsongen. Pyörälä är en riktigt målskytt, syns lång väg
Sv: Timrå IK - Färjestad 2007-10-01
Är det bara jag som är riktigt bitter? 4 mot 3 i vadå? 1.40 och man glider i stort sett runt som att man väntar på att tiden skall ta slut.
Nog fan måste man kunna sätta bättre press mot ett lag som har spelat 5 matcher på 7 dagar i tredje perioden...
Nog fan måste man kunna sätta bättre press mot ett lag som har spelat 5 matcher på 7 dagar i tredje perioden...
« Föregående · 916513 · Nästa »