Timrå IK - Färjestad BK 2025-03-01
« Föregående · 2830461 · Nästa » Till forumet
Sv: Timrå IK - Färjestad BK 2025-03-01
Märkligt med Nygårds , han är så snabb så det ser ofta ut som glasklar offside när han går in i anfallszonen...
Sv: Timrå IK - Färjestad BK 2025-03-01
Nougath: Önskar att TIK kunde proppa när man har lägen. Får inte vara för snälla
Sv: Timrå IK - Färjestad BK 2025-03-01
Olli Hahl: Vi lär väl vinna skotten med 31-2 men förlora matchen med 0-1. Lindbäck hyllad som monstermålvakt och den enskilt största anledningen till att FBK är solklara favoriter till guldet.
Sv: Timrå IK - Färjestad BK 2025-03-01
Kerstin_k: Lindbäck har såpa i plocken och pucken letar sig in, kalasmål!
+ 1
Sv: Timrå IK - Färjestad BK 2025-03-01
Kattgubben: Kul! Inte ens en videogranskning, har Lärking somnat?
+ 2
Sv: Timrå IK - Färjestad BK 2025-03-01
Olli Hahl: Ja visst fasen var det där Linus mål? Tog ju på hans klubba på väg in.
+ 3
Sv: Timrå IK - Färjestad BK 2025-03-01
bar mofftak: Haha, solklarare fasthållning på Lundmark där går ju inte att få. Lovar att pajasdomarna inte tagit den om det inte blivit mål där.
+ 1
Sv: Timrå IK - Färjestad BK 2025-03-01
bar mofftak: Ja, jag blev lite chockad. Nåt kunde de väl hitta tänker jag ;)
Sv: Timrå IK - Färjestad BK 2025-03-01
Nu behöver vi en airbag i form av 2-0 inför andra perioden, tänkter jag
+ 2
Sv: Timrå IK - Färjestad BK 2025-03-01
Kattgubben: Roligt att laget presterar när det är huvudmatch på TV4 en lördag som denna.
+ 3
Sv: Timrå IK - Färjestad BK 2025-03-01
Olli Hahl: mkt bra period! Det enda man hade önskat är fler mål!
+ 1
Sv: Timrå IK - Färjestad BK 2025-03-01
Olli Hahl: Hmm, vi tappade fart på slutet och då blir FBK farliga direkt. Ett mål till hade varit väldigt skönt nu blir det svettigt.
+ 1
Sv: Timrå IK - Färjestad BK 2025-03-01
Olli Hahl: Det här var ju en riktigt bra första period mot Färjestad. Rätt länge sedan vi upplevde en sådan va?
+ 7
Sv: Timrå IK - Färjestad BK 2025-03-01
Olli Hahl: 1-0 ok. Borde varit 2-0 eller 3-0
Men gör vi första brukar vi ofta vinna.
Andraperioden nyckeln ikväll. Klarar vi ledning efter andra vinner vi. 3e brukar vi orka in your face igen och vi har inte förlorat en match i år när vi leder efter 2
Kom igen nu kämpa lägg allt på mål!
Men gör vi första brukar vi ofta vinna.
Andraperioden nyckeln ikväll. Klarar vi ledning efter andra vinner vi. 3e brukar vi orka in your face igen och vi har inte förlorat en match i år när vi leder efter 2
Kom igen nu kämpa lägg allt på mål!
+ 1
Sv: Timrå IK - Färjestad BK 2025-03-01
Kerstin_k: Grymt roligt att se. Bara vi får betalt för allt.
+ 1
Sv: Timrå IK - Färjestad BK 2025-03-01
Tycker det är solklart att Linus Erikssons klubba styr pucken i mål.
Känns omöjligt att se om den nuddar Lundmarks armbåge minimalt
Känns omöjligt att se om den nuddar Lundmarks armbåge minimalt
+ 1
Sv: Timrå IK - Färjestad BK 2025-03-01
Kerstin_k: Mjo, sist var väl matchen när Timrå spelade ut Färjestad fullständigt men lyckades förlora ändå. Domarinsatsen i den matchen var minst sagt tveksam
+ 2
Sv: Timrå IK - Färjestad BK 2025-03-01
vonDöbeln: Kan ha tagit på Lundmarks arm , men mest på Erikssons klubba
+ 1
Sv: Timrå IK - Färjestad BK 2025-03-01
Zäta75: Riktigt bra första period. Skulle kunna vara nåt till mål.
Men sen vet man ju hur det tyvärr kan bli när man möter FBK.
Räcker med några ströchanser och lite sedvanlig hjälp från domarna så kan det vara vänt.
Men sen vet man ju hur det tyvärr kan bli när man möter FBK.
Räcker med några ströchanser och lite sedvanlig hjälp från domarna så kan det vara vänt.
+ 2
Sv: Timrå IK - Färjestad BK 2025-03-01
Andersson: Tror den tar via Erikssons klubba på Lundmarks armbåge, tyckte iaf det såg ut som att tröjan rörde sig där. Sen äre ju lättare sagt än gjort att lista ut om den faktiskt tar eller inte
+ 3
Sv: Timrå IK - Färjestad BK 2025-03-01
Tycker också det var Eriksson. Jag älskar Lundmark, sicken hit, men det vore grymt att knäppa alla ironiska Djurgårdstyper på näsan med ett mål för Linus.
+ 1
Sv: Timrå IK - Färjestad BK 2025-03-01
roger_sundsvall: Sällan man ser Färjestad så utspelade som idag. Juel lär få mer att göra i andra. Bara ett mål vid kvittering kan momentum svänga
Otroligt spännande andraperiod nu
Otroligt spännande andraperiod nu
+ 1
Sv: Timrå IK - Färjestad BK 2025-03-01
vonDöbeln: Vilken propagandaperiod av Timrå! Hoppas man ångar på i andra för mot Färjestad behöver man alltid både två- och tremålsöverläge för att vinna, speciellt när domarna börjar blanda sig i.
+ 2
Sv: Timrå IK - Färjestad BK 2025-03-01
Kerstin_k: "Normalt" tar ju Färjestad ledningen tidigt, spelar sedan ett spel som bara går ut på att döda tid. Utnyttjar vår ofta ngt svaga press, sätter nån puck i pp efter att våra spelare tappat tålamodet. Matchen över. X
Nyckeln igen blir andra perioden. Kan Timrå IK spela smart och inte komma fel i sina byten, då finns chansen!
Nyckeln igen blir andra perioden. Kan Timrå IK spela smart och inte komma fel i sina byten, då finns chansen!
+ 3
Sv: Timrå IK - Färjestad BK 2025-03-01
Synct: Haha, var det Nygren som minsann tyckte att de hållt oss på utsidan? Sekten levererar.
Sv: Timrå IK - Färjestad BK 2025-03-01
{469}: Dock våran berömda 2:a period där vi gått ker oss många gånger. Håll 0-0 denna period i allafall!
« Föregående · 2830461 · Nästa »