Timrå IK - FBK 2004-11-27
« Föregående · 461598 · Nästa » Till forumet
Sv: Timrå IK - FBK 2004-11-27
uj uj uj vad det känns uppför...dags at deppa ihjäl nu om inte svackan upphör...De tre senaste matcherna har känts körda från fösta nedsläpp
Sv: Timrå IK - FBK 2004-11-27
lincoln: Det känns ju ännu lite bättre då det låter som om Timrå spelar bättre efter TO. Det verkar ju finna målchanser, gäller bara att sätta dit dom.
Sv: Timrå IK - FBK 2004-11-27
hockeybussen: TIK hade öppen mål strax innan men valde att passa istället.
Sv: Timrå IK - FBK 2004-11-27
Forward: hmmm, ja men ibland känns det bara som att det kommer att gå åt h-vete. Så har hela den här veckan varit... Ojojoj vad det kändes mycket bättre för 8 dagar sedan..
Sv: Timrå IK - FBK 2004-11-27
lincoln: Jo, den här dagen har varigt skit!! Först missar man bussen till matchen!! Sen spelar dom skit!!
Sv: Timrå IK - FBK 2004-11-27
hockeybussen: det där var väl bara för att man skulle få lida en period till innan man går och gräver ner sig...istället för att få gå och deppa i fred..
;=))
;=))
Sv: Timrå IK - FBK 2004-11-27
lincoln: Är det inte skönt att äntligen vara tillbakla i de gammla spåren. Nu känner man sig som en TIKare igen.
Misserabel, Ångestfylld & fullständigt nattsvart.
Misserabel, Ångestfylld & fullständigt nattsvart.
Sv: Timrå IK - FBK 2004-11-27
actionleif: Hoppas han hänger ett till. Eller att vem som helst i Timrå hänger ett till!
Sv: Timrå IK - FBK 2004-11-27
hockeybussen: Nja, enligt radion så var timrå bättre i 2:a o 3:e. Man forlorade matchen genom en dålig inledning i 1:a. Känns ändå bättre idag än vad det gjorde mot Brynäs och Södertälje.
Sv: Timrå IK - FBK 2004-11-27
hockeybussen: kanske hårdträning är anledningen till "svackan just nu .. Tycker ändå att det känns bra att de vaknade till i slutet av matchen .. bådar gott mot nästa match där vi ska spräcka Nurminens nolla som han hållt i två matcher
Sv: Timrå IK - FBK 2004-11-27
actionleif: Ja, men man kan ju inte börja spela på slutet! Början är ju nästan viktigast!
Sv: Timrå IK - FBK 2004-11-27
hockeybussen: menar ju dää ... men det är ju bra att det lossnade lite på slutet .. även i PP
« Föregående · 461598 · Nästa »