El Maco: Talar du av erfarenhet när det gäller hallickar i Harlem..? :D
Timrå IK - Frölunda 2005-02-17
« Föregående · 507696 Till forumet
Sv: Timrå IK - Frölunda 2005-02-17
Östgötabockarna kommer igen, 3-2 nu.
Mora verkar få däng, då kan det snart vara över för deras skull. Luleå ser ut som ett slutspelslag på allvar. Brynäs sjunker djupare.
Helvetes jävla frölundakontring!
Sv: Timrå IK - Frölunda 2005-02-17
El Maco: Jobbigt när de inte sätter sina kanonchanser och släpper in 1-2 sedan...Bittert.
Sv: Timrå IK - Frölunda 2005-02-17
El Maco:
Det var inget fel på den Frölundakontringen, sådeså :)))
Sv: Timrå IK - Frölunda 2005-02-17
Sannes: Det är alltid åt helvete när motståndarna får kontra.
Skit indiankontring.
Sv: Timrå IK - Frölunda 2005-02-17
Ineffektiviteten är Timrås absolut största svaghet. Så bra är inte motståndarnas målvakter, varken lundqvist eller nån annan
Sv: Timrå IK - Frölunda 2005-02-17
RocknRolf2: Ändå har Tiken gjort tredje flest mål i Elitserien samt är tvåa i effektivitet i PP. Man är allt bra enögd.
Sv: Timrå IK - Frölunda 2005-02-17
Rooster23: Visst men man måste räkna antal mål i förhållande till antalet vassa målchanser.
Dagens förlust var en katastrof! varför det? Jo för nu blir det ingen andraplats och därför blir det Modo i kvarten. Ett Modo som får en rejäl nytändning i slutspel också ajöss i kvarten!
Dagens förlust var en katastrof! varför det? Jo för nu blir det ingen andraplats och därför blir det Modo i kvarten. Ett Modo som får en rejäl nytändning i slutspel också ajöss i kvarten!
Sv: Timrå IK - Frölunda 2005-02-17
RocknRolf2: känns som det kunde slutat lite hur som helst....riktigt bra match av TIK tycker jag och dessvärre även för Frölunda...
Känns likförbannat bittert som vanligt...alla tänk om och om bara...
äsch det är bara bita ihop, knäcker BIF på lördag så har vi 2p till andra platsen och ett par matcher på oss.. visst fan ska det gå vägen!
Forza Timrå!
Hasta La Victoria Siempre!
Känns likförbannat bittert som vanligt...alla tänk om och om bara...
äsch det är bara bita ihop, knäcker BIF på lördag så har vi 2p till andra platsen och ett par matcher på oss.. visst fan ska det gå vägen!
Forza Timrå!
Hasta La Victoria Siempre!
Sv: Timrå IK - Frölunda 2005-02-17
RocknRolf2: Modo är ingen mardröm. Seriens svagaste tränare, slutspelets ojämnaste trupp och ett mänskligt målvaktspar. Det må finnas ett gäng riktiga klasspelare i Näslund, Sedinarna, Acunsihurdenustavas och så vidare. Men Det har Timrå också. Plus att vår tredje och fjärdefemma spöar deras dito hur lätt som helst. Aldrig att Timrå åker mot Modo över sju matcher.
Sv: Timrå IK - Frölunda 2005-02-17
El Maco: hm.. tja. Hoppas du har rätt. Men jag ser scenariot skrivet i stjärnorna. Precis som dagens sketna "vi-dominerar-men-kan-inte-få-in-pucken-förlust" mot Frölunda.
Sv: Timrå IK - Frölunda 2005-02-17
Vilken match det blev i dag. Första perioden är bland det bästa jag har sett. Synd att det inte gick vägen dock. Oavgjort hade varit mest rättvist i denna suveräna kamp.
Två frågor också;
1. Frölunda fick ingen "lineup", var det medvetet gjort eller glömde man det helt enkelt?
2. Vad stod det på tifot? Jag satt nämligen under och kunde inte se vad det stod.
Forza TIMRÅ!
Två frågor också;
1. Frölunda fick ingen "lineup", var det medvetet gjort eller glömde man det helt enkelt?
2. Vad stod det på tifot? Jag satt nämligen under och kunde inte se vad det stod.
Forza TIMRÅ!
Sv: Timrå IK - Frölunda 2005-02-17
Dagens gäng på västra stå.
www.hockeysnack.com/user/files/5/pict0080.jpg
www.hockeysnack.com/user/files/5/pict0080.jpg
Sv: Timrå IK - Frölunda 2005-02-17
Tycho: håller med dig daniel alfredsson är en djävla typ som jag inte gillar en snål djävla glidare
« Föregående · 507696