Timrå IK - HV 71 2007-12-20
« Föregående · 955399 · Nästa » Till forumet
Sv: Timrå IK - HV 71 2007-12-20
Mathias: Jag tror på seger. Skönt att det slutats med att byta målvakt och tokvaska i femmorna direkt efter förluster. Det gäller att hitta tryggheten och visa att man tror på laget! Timrå som bäst mot de bästa! Det blir en skalp
Sv: Timrå IK - HV 71 2007-12-20
Ambroo: Jag vill se Moe spela PP en gång. Han gör det knappast sämre än Robin Jonsson, tex.
Sv: Timrå IK - HV 71 2007-12-20
Jensen_12: Nu är ju han iofs på landslagsuppdrag, men i framtiden så tycker även jag det.
Sv: Timrå IK - HV 71 2007-12-20
Ambroo: Ja just det ja, det är han. Men när han kommer tillbaks vill jag se honom åtminstone på bänken varje match, gärna ganska mycket speltid också.
Sv: Timrå IK - HV 71 2007-12-20
Ambroo: jajamen inte en dag för tidigt att spela dom bröderna.
faan man är fortfarande arg efter igår,normalt lägger jag mig efter sporten kl 22:15 men igår hade jag inte lugnat ner mig förän kl 00:00
en sån match till och jag åker upp personligen till eon arena
och går in i omklädnings rummet och spärrar varmvattnet och gömmer deras skor så dom får gå barfota hem faan.
faan man är fortfarande arg efter igår,normalt lägger jag mig efter sporten kl 22:15 men igår hade jag inte lugnat ner mig förän kl 00:00
en sån match till och jag åker upp personligen till eon arena
och går in i omklädnings rummet och spärrar varmvattnet och gömmer deras skor så dom får gå barfota hem faan.
Sv: Timrå IK - HV 71 2007-12-20
Radek Husicka, Tjeckien
Per Sondell, Robert Larsson
Så verkar de som att domartrion kommer se ut i dagens match....
Per Sondell, Robert Larsson
Så verkar de som att domartrion kommer se ut i dagens match....
Sv: Timrå IK - HV 71 2007-12-20
Mathias: Sondell och Larsson samtidigt!? Herregud! Kommer bli så många avbrutna tekningar att det slår nån slags rekord, och vid minst varannat nedsläpp kommer det bytas ut en tekare.
Jag gissar vår match blir klar sist av alla i kvällen omgång.
Jag gissar vår match blir klar sist av alla i kvällen omgång.
Sv: Timrå IK - HV 71 2007-12-20
actionleif: Hehe. Han kanske får kliva in som 2:a huvuddomare innan det e färdigt.
Sv: Timrå IK - HV 71 2007-12-20
Tror Tik vinner med 10-0 mot Hv som är inne i en liten formsvacka.
Spelet mot Brynäs sist var katastrof...
Spelet mot Brynäs sist var katastrof...
Sv: Timrå IK - HV 71 2007-12-20
dr-nix: Thörnberg är en feg krake. Sanny kliver upp och ska tackla honom i mittzon och thörnberg märker detta och sätter sig på knä innan dom får kontakt och sanny flyger över. Såg illa ut med knät.
Sv: Timrå IK - HV 71 2007-12-20
såg mycket illa ut för Sanny, nu är det ruskigt tungt på backsidan drömmer om Strålman men nåt måste väl komma från tomten eller blir det senare..
Sv: Timrå IK - HV 71 2007-12-20
TD: Är det ledbandet då finns det ju inga alternativ, då måste man rekrytera nytt.
Sv: Timrå IK - HV 71 2007-12-20
Olle: Bara hoppas att det inte är avslitet, annars bra spel framåt allafall
Sv: Timrå IK - HV 71 2007-12-20
dr-nix: Nåt jag fått för mig kanske, men vore väl inte konstigt då de verkar skolade i samma amatörskola.
Sv: Timrå IK - HV 71 2007-12-20
Frella: heh det kan jag nog hålla med om, det är dock olika kommentatorer.
Sv: Timrå IK - HV 71 2007-12-20
MB: Tack för det Lotvonen..... och två st hänger i ryggen utan att lyckas hindra skottet. fan vilket jävla pajaseri....
Sv: Timrå IK - HV 71 2007-12-20
MB:
Titta på Kalle K!! Vilken katastrof. Tänker dom verkligen inte köpa in nån back!!!
Titta på Kalle K!! Vilken katastrof. Tänker dom verkligen inte köpa in nån back!!!
Sv: Timrå IK - HV 71 2007-12-20
Timrå har ingen ENERGI i laget, helt likgiltigt......det är så jävla patetiskt
Sv: Timrå IK - HV 71 2007-12-20
MB:
Ja men va f-n. Dom är ju backlös!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Allt styper ju på det!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ja men va f-n. Dom är ju backlös!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Allt styper ju på det!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Sv: Timrå IK - HV 71 2007-12-20
Tack Kalle Koskinen, verkligen, TACK! Nu har han visserligen bara legat bakom två mål, men ändå...
Sv: Timrå IK - HV 71 2007-12-20
Och där var den matchen slut. Det fanns inte mycket till revanchlust där inte.
Sv: Timrå IK - HV 71 2007-12-20
Ja det är bara att vända alá Mora, men med denna inställning är det ju bara att packa ihop....vad ska challe säga nu? Ingen ödmjukhet igen!
Sv: Timrå IK - HV 71 2007-12-20
Tar några djupa andetag, och skriver inte det jag egentligen tänker för att slippa bli avstängd....
Sv: Timrå IK - HV 71 2007-12-20
RocknRolf2: I dessa tider så borde man få skriva vad som helst.
Pärra tröstmålar iaf...
Pärra tröstmålar iaf...
« Föregående · 955399 · Nästa »