Timrå IK - HV 71 2009-02-12
« Föregående · 1126256 · Nästa » Till forumet
Sv: Timrå IK - HV 71 2009-02-12
Yellowcard: Det kommer inte att spela roll om Timrå grinar eller ej. Utvisningarna kommer ändå.
Sv: Timrå IK - HV 71 2009-02-12
Olle: Saida hade rätt... Bara inte Timrå grinar för mycket nu och förlorar på någon idiotisk utvisning.
Sv: Timrå IK - HV 71 2009-02-12
Sopan fortsätter nu när han är igång. Kunde han inte bara ha fortsatt att ge fan i att blåsa för nåt?!
Sv: Timrå IK - HV 71 2009-02-12
Till och med Höiby på webradion, världens absolut mest enögde kommentator, tycker att domaren nu är EMOT Timrå.
Sv: Timrå IK - HV 71 2009-02-12
Fan, vad fittigt! Då blir det knappast så att man drar iväg med ett leende på läpparna trots allt...
Sv: Timrå IK - HV 71 2009-02-12
Rooster23: Säg inte att det faktiskt var Thörnberg. Då blir jag galen. I så fall tycker jagTIK skall anmäla honom och få fanskapet avstängd
Sv: Timrå IK - HV 71 2009-02-12
Jesse P: Pajas utvisning. Typiskt HV filmning. Hela laget är snart som Den där clownen Thörnberg. En skam för Elitserien. Kenta borde ta tag i det. Inte värdigt hans ledarskap med hyckleriernafrån Jerusalem
Sv: Timrå IK - HV 71 2009-02-12
Usch. Hemskt nu. Långt till paus.... Otroligt att filmarn får med sig en utvisning.
Sv: Timrå IK - HV 71 2009-02-12
Raggaren Putte: Det dröjde inte ens till tredje innan han tappade. HV är ett jävla filmar lag. Åker ryggsäck själva men uppträder som Tjecker i anfallszon
Sv: Timrå IK - HV 71 2009-02-12
Jesse P:
Hooking IK. Då är det väl 2-2 i paus då.
Eller kan vi göra en Brynäs nu?
Hooking IK. Då är det väl 2-2 i paus då.
Eller kan vi göra en Brynäs nu?
Sv: Timrå IK - HV 71 2009-02-12
Olle: Och samtidigt med tanke på lagens olika styrka i PP så ser jag mycket hellre en match helt utan utvisningar än med ett stort antal åt vardera håll.
Sv: Timrå IK - HV 71 2009-02-12
Yellowcard: haha jo jag vet men de var ju ändå paus och toa break så vad gör man:)
Sv: Timrå IK - HV 71 2009-02-12
Jesse P: Är du tokig??? När det handlar om hockey får damerna förpassa sig till städning eller liknande.
Sv: Timrå IK - HV 71 2009-02-12
Olle: Alla förutsättningar finns för det. På plussidan dock att han varit mycket konsekvent så här långt med konstant svald pipa.
Sv: Timrå IK - HV 71 2009-02-12
Så klart, i första period pausen så tar damen tven eftersom fyran inte fungerar (ingen box på tven i sovrummet) och när man får tillbaks den så leder timrå med 2-1,
detaljer tack:)
detaljer tack:)
Sv: Timrå IK - HV 71 2009-02-12
Saida förutspår att Fosström kommer att tappa den här matchen i tredje, fullständigt...
Sv: Timrå IK - HV 71 2009-02-12
Olle: Tror Challes snack jag snackade om hade en bra effekt=P Uhmm sen HV är inte på topp - offside hela tiden, tror dom är mer ringrostiga än oss.
Sv: Timrå IK - HV 71 2009-02-12
Helvete dom måste verkligen ha lovat Pääjärvi guld och gröna skogar i det nya kontraktet, han är ju hur het som helst just nu.
Sv: Timrå IK - HV 71 2009-02-12
Herminator: hahaha 4-0 Brynäs nu, 2 mål i BP.
och SSK 3-0. Vad är det som händer?
och SSK 3-0. Vad är det som händer?
Sv: Timrå IK - HV 71 2009-02-12
Yellowcard:
34 gånger Håkan - ja, det är verkligen crazy! Har nog själv sett Broder Daniel fler gånger än "Håcke" solo...
Men ser man på, Timrå IK har vänt på steken! Kanske att man kan gå iväg med ett leende på läpparna då...
34 gånger Håkan - ja, det är verkligen crazy! Har nog själv sett Broder Daniel fler gånger än "Håcke" solo...
Men ser man på, Timrå IK har vänt på steken! Kanske att man kan gå iväg med ett leende på läpparna då...
Sv: Timrå IK - HV 71 2009-02-12
Yellowcard: Nästan jobbigt för Björne att få så lång tid på sig att ställa in siktet. Fin pass av Moe istället för att fläska på bara.
Sv: Timrå IK - HV 71 2009-02-12
Yellowcard: Dom där två puckarna var välförtjänta, hoppas bara man fortsätter att hålla högt tempo nu.
Sv: Timrå IK - HV 71 2009-02-12
Yellowcard: Men det komer bara att handla om Foppas mål och nu kommer Modo ta sm-guld bla bla bla...suck!
Sv: Timrå IK - HV 71 2009-02-12
MB: haha ja satan va han har utvecklats! *minns tillbaks till tiden jag var väääldigt moe-kritisk* hehe..
« Föregående · 1126256 · Nästa »