Timrå IK - HV 71 2009-02-12
« Föregående · 1126256 · Nästa » Till forumet
Sv: Timrå IK - HV 71 2009-02-12
Yellowcard: Det kommer inte att spela roll om Timrå grinar eller ej. Utvisningarna kommer ändå.
Sv: Timrå IK - HV 71 2009-02-12
Raggaren Putte: Jo men menar om Timrå går runt och surar och tror domarn kommer släppa nåt halvuppenbart bara därför han känner han gjort fel liksom.
Sv: Timrå IK - HV 71 2009-02-12
Yellowcard: Det är nog ingen risk att det blir grinigt mot domaren, då domarförbundet har ställt ut en sådan total sopa, i tidigare matcher, så har det bara ökat intensiteten i laget tycker jag.
Sv: Timrå IK - HV 71 2009-02-12
ska vi sätta domarn som assist på det där sista målet?
nej fy fan. Riktigt illa.. han verkar ha tappat greppet helt
nej fy fan. Riktigt illa.. han verkar ha tappat greppet helt
Sv: Timrå IK - HV 71 2009-02-12
Thomas Forström, mannen som dömer straff när signalen gått och motståndaren blir fälld i mittcirkeln. Tillbaks till allsvenskan med dig och ta några andra amatörer med dig på en gång, domarnivån är ju som Glocalnet.
Sv: Timrå IK - HV 71 2009-02-12
Så länge det inte är proffsdomare/fyrdomarsystem så kommer det att se ut så här. Visst är det åt helvete, men samtidigt så hade vi chansen strax innan att göra 3-1 i 5/4-läge, men kom knappt in i anfallszon.
Sv: Timrå IK - HV 71 2009-02-12
Yellowcard:
Jomen man önskar ju att det fanns nån ignore funktion så man slapp se dem.
Och snart är det sportlov och då kommer de vara hemma från dagis varje dag, suck.
Jomen man önskar ju att det fanns nån ignore funktion så man slapp se dem.
Och snart är det sportlov och då kommer de vara hemma från dagis varje dag, suck.
Sv: Timrå IK - HV 71 2009-02-12
Olle: mkay du som är analytikern och Saida så jag tror på dig=) Tror dock vi kommer vinna ikväll - ser inte HV som direkt bra ikväll, det är i PP de skulle vinna.. Men inte 5-5. 3-2 efter förlängning eller 3-2 full tid.
Sv: Timrå IK - HV 71 2009-02-12
Jag vart förvånad över att HIV 71 spelarna inte skaka hand med Forsström efter kvitteringen. riktigt göllig domare de där.
Sv: Timrå IK - HV 71 2009-02-12
Lemmy: Ja vilken clown, en sån här dommarinsats får ju till och med Sören Persson att kännas som en toppdommare... Nej tillbaks med clownerna till allsvenskan och Div! där de hör hemma (och hänger med i tempot).
Sv: Timrå IK - HV 71 2009-02-12
Snoop: processen som leder fram till att zebrajäveln tappar matchen är ju så klassisk också. Han börjar med att ignorera rena övergrepp för att sedan börja plocka lite smått, när han inser hur usel han är (tack vare publiken) så justerar han pipan och blåser på allt och helt plötsligt så står Thörnberg där (förmodar jag?) och den lyckade filmningen är ett faktum.
Det ska bli riktigt intressant var han lägger ribban i tredje.
Det ska bli riktigt intressant var han lägger ribban i tredje.
Sv: Timrå IK - HV 71 2009-02-12
lincoln:
Ja det är ju bara att leta upp ett par platå-pjuck från 70-talet på Myrorna och sätta skenor på. Så kan han ju få komma ut ur anonymiteten hemma på Fort Boyard.
Ja det är ju bara att leta upp ett par platå-pjuck från 70-talet på Myrorna och sätta skenor på. Så kan han ju få komma ut ur anonymiteten hemma på Fort Boyard.
Sv: Timrå IK - HV 71 2009-02-12
Olle: Ja man blir bara så himla trött på sånt där skit, ja precis ska bli intressant o se hur nivån blir här i sista.
Sv: Timrå IK - HV 71 2009-02-12
Simmalugnt: Ja detta är ju ofattbart... var ju så uppenbart! Ja ja bara glömma och köra på... nu jävlar vinner vi!!!
Sv: Timrå IK - HV 71 2009-02-12
Snoop: Jag säger som Wikegård: "Vem dömer domarna"? Hur länge ska man måsta stå ut med den här nivån?
Som sagt, jag hoppas att timrå inte bitchar ang. domaren lika mycket som jag, då finns det fortfarande goda chanser för 3p ikväll.
Som sagt, jag hoppas att timrå inte bitchar ang. domaren lika mycket som jag, då finns det fortfarande goda chanser för 3p ikväll.
Sv: Timrå IK - HV 71 2009-02-12
källan: Zäta vinner stanley cup och conn smythe, foppa har tyvärr taskiga fötter och därför spelar han för sitt Modo som han undvikit att spela i.
Sv: Timrå IK - HV 71 2009-02-12
Olle: Nej nu slänger vi in 2 mål i sista och skiter i Forsström, vi visar nu att vi är bättre även fast domarn är lite halvlullig ;)
Sv: Timrå IK - HV 71 2009-02-12
Snoop: Det skålar vi på ( Jag är inte avundsjuk om det var det du ville )
Sv: Timrå IK - HV 71 2009-02-12
Yellowcard:
Källan får Spud att framstå som en kärnfysiker.
Bra jobbat!
Källan får Spud att framstå som en kärnfysiker.
Bra jobbat!
Sv: Timrå IK - HV 71 2009-02-12
Alltså detta är inte bra med domare som inte pallar trycket, nu till vår fördel iofs, de måste fixa proffsdomare och 4 domar system, detta är ju pinsamt.
Sv: Timrå IK - HV 71 2009-02-12
lincoln: Och det kunde vi....Fan va kul att vi kopierar deras äckliga två två på ett likadant mål och en lika kass utvisning!!!! he he he 101% ironi!!!
Sv: Timrå IK - HV 71 2009-02-12
När jag sa 3 poäng så menade jag inte för Timrå... Någon måste ha tagit min bön på fel sätt!
« Föregående · 1126256 · Nästa »