Timrå IK - HV 71 2009-02-12
« Föregående · 1126432 · Nästa » Till forumet
Sv: Timrå IK - HV 71 2009-02-12
Det värsta med hela den här sorgliga ursäkten till avslut på en match är ju att LHC torskar med 6-1 och får åka hem, revanschsugna, och ladda om.
Sv: Timrå IK - HV 71 2009-02-12
Är det någon mer än jag som slängde in en femhundring på BIF-LHC 6-1?
Sv: Timrå IK - HV 71 2009-02-12
Rooster23: Tja!!
Vad är det som händer.... Åter igen så tappar man en ledning i slutet på sissta perioden?? Vart är challe..... Och vad har hänt med powerplay.... Har vi nått i slutspelet att göra?? Tycker Baclund känns lite ur balans??
Vad är det som händer.... Åter igen så tappar man en ledning i slutet på sissta perioden?? Vart är challe..... Och vad har hänt med powerplay.... Har vi nått i slutspelet att göra?? Tycker Baclund känns lite ur balans??
Sv: Timrå IK - HV 71 2009-02-12
superfalle: I spel 4-3 och med 3 minuter kvar är det inte speciellt vanligt eller klokt för den delen.
Sv: Timrå IK - HV 71 2009-02-12
Simmalugnt: Fan. Nu lär det bli ett i baken. Han filmade till sig en utvisning.
Sv: Timrå IK - HV 71 2009-02-12
Simmalugnt: känns surt att inte få med sig 3p.. Men med tanke på motståndet är jag ändå nöjd om vi tar 2p.
Sv: Timrå IK - HV 71 2009-02-12
Simmalugnt: Vi klättrar ju i tabellen i alla fall... Schellet och Rögle ärkelosers idag, vi är tvåtredjedelslosers bara som det ser ut nu
Sv: Timrå IK - HV 71 2009-02-12
Simmalugnt: Längre till kvalseriestrecket samt en klättrad placering är inte det sämsta. Dock håller jag med om att det var RUGGIGT surt att tappa trean i slutet. Det handlar också om att det är tre lag som ska om för att TIK ska missa slutspel.
Sv: Timrå IK - HV 71 2009-02-12
Rooster23:
Med de andra resultat som har varit i dag så känns allt annat än 3 p som en förlust.
Med de andra resultat som har varit i dag så känns allt annat än 3 p som en förlust.
Sv: Timrå IK - HV 71 2009-02-12
Grymt tröttsam avslutning. Energin tvärdog såväl för oss som i hallen vad det verkar.
Men men, nu är det Lehtonen-time!
Men men, nu är det Lehtonen-time!
Sv: Timrå IK - HV 71 2009-02-12
Rooster23: Det är ju bra i alla fall. men nu får Lethonen gå in och visa varför vi är ÖT-mästarna;)
Sv: Timrå IK - HV 71 2009-02-12
Rooster23: Du kan ju ändå inte säga att det är något annat än ett antiklimax?
Fy fan så surt.
Fy fan så surt.
Sv: Timrå IK - HV 71 2009-02-12
fighter: Men måste dock säga det var riktigt snyggt målet. Men surt som sagt.
Sv: Timrå IK - HV 71 2009-02-12
Yellowcard: Förlorar för många teckningar och de får tryck varje gång i zonen, det blir som ett PP varje gång....
Sv: Timrå IK - HV 71 2009-02-12
men satan! Säkra upp och gå för två poäng i OT eller gå för fullt för 3p och riskera en kontring som ger oss noll poäng? :S
Sv: Timrå IK - HV 71 2009-02-12
Någon som är snudd på en bänkning är ju Styf, det ser ju ut som han har hjärnskakning.
Sv: Timrå IK - HV 71 2009-02-12
Yellowcard:
"nu ska vi ut på rövarjakt, ja vi ska ut och röva"
haha... sorry för Christer Pettersson OT
"nu ska vi ut på rövarjakt, ja vi ska ut och röva"
haha... sorry för Christer Pettersson OT
« Föregående · 1126432 · Nästa »
Nu lär väl LHC vara hyfsat revanschsugna på lördag.
De har ju vikit ner sig mot lagen på nedre halvan hela säsongen, men mot oss gör de säkert årets match.
Matchtips: LHC-TIK 12-1