Timrå IK - HV 71 2009-02-12
« Föregående · 1126190 · Nästa » Till forumet
Sv: Timrå IK - HV 71 2009-02-12
Saida förutspår att Fosström kommer att tappa den här matchen i tredje, fullständigt...
Sv: Timrå IK - HV 71 2009-02-12
Så klart, i första period pausen så tar damen tven eftersom fyran inte fungerar (ingen box på tven i sovrummet) och när man får tillbaks den så leder timrå med 2-1,
detaljer tack:)
detaljer tack:)
Sv: Timrå IK - HV 71 2009-02-12
Olle: Alla förutsättningar finns för det. På plussidan dock att han varit mycket konsekvent så här långt med konstant svald pipa.
Sv: Timrå IK - HV 71 2009-02-12
Jesse P: Är du tokig??? När det handlar om hockey får damerna förpassa sig till städning eller liknande.
Sv: Timrå IK - HV 71 2009-02-12
Yellowcard: haha jo jag vet men de var ju ändå paus och toa break så vad gör man:)
Sv: Timrå IK - HV 71 2009-02-12
Olle: Och samtidigt med tanke på lagens olika styrka i PP så ser jag mycket hellre en match helt utan utvisningar än med ett stort antal åt vardera håll.
Sv: Timrå IK - HV 71 2009-02-12
Jesse P:
Hooking IK. Då är det väl 2-2 i paus då.
Eller kan vi göra en Brynäs nu?
Hooking IK. Då är det väl 2-2 i paus då.
Eller kan vi göra en Brynäs nu?
Sv: Timrå IK - HV 71 2009-02-12
Raggaren Putte: Det dröjde inte ens till tredje innan han tappade. HV är ett jävla filmar lag. Åker ryggsäck själva men uppträder som Tjecker i anfallszon
Sv: Timrå IK - HV 71 2009-02-12
Usch. Hemskt nu. Långt till paus.... Otroligt att filmarn får med sig en utvisning.
Sv: Timrå IK - HV 71 2009-02-12
Jesse P: Pajas utvisning. Typiskt HV filmning. Hela laget är snart som Den där clownen Thörnberg. En skam för Elitserien. Kenta borde ta tag i det. Inte värdigt hans ledarskap med hyckleriernafrån Jerusalem
Sv: Timrå IK - HV 71 2009-02-12
Rooster23: Säg inte att det faktiskt var Thörnberg. Då blir jag galen. I så fall tycker jagTIK skall anmäla honom och få fanskapet avstängd
Sv: Timrå IK - HV 71 2009-02-12
Fan, vad fittigt! Då blir det knappast så att man drar iväg med ett leende på läpparna trots allt...
Sv: Timrå IK - HV 71 2009-02-12
Till och med Höiby på webradion, världens absolut mest enögde kommentator, tycker att domaren nu är EMOT Timrå.
Sv: Timrå IK - HV 71 2009-02-12
Sopan fortsätter nu när han är igång. Kunde han inte bara ha fortsatt att ge fan i att blåsa för nåt?!
Sv: Timrå IK - HV 71 2009-02-12
Olle: Saida hade rätt... Bara inte Timrå grinar för mycket nu och förlorar på någon idiotisk utvisning.
Sv: Timrå IK - HV 71 2009-02-12
Yellowcard: Det kommer inte att spela roll om Timrå grinar eller ej. Utvisningarna kommer ändå.
Sv: Timrå IK - HV 71 2009-02-12
Raggaren Putte: Jo men menar om Timrå går runt och surar och tror domarn kommer släppa nåt halvuppenbart bara därför han känner han gjort fel liksom.
Sv: Timrå IK - HV 71 2009-02-12
Yellowcard: Det är nog ingen risk att det blir grinigt mot domaren, då domarförbundet har ställt ut en sådan total sopa, i tidigare matcher, så har det bara ökat intensiteten i laget tycker jag.
Sv: Timrå IK - HV 71 2009-02-12
ska vi sätta domarn som assist på det där sista målet?
nej fy fan. Riktigt illa.. han verkar ha tappat greppet helt
nej fy fan. Riktigt illa.. han verkar ha tappat greppet helt
Sv: Timrå IK - HV 71 2009-02-12
Thomas Forström, mannen som dömer straff när signalen gått och motståndaren blir fälld i mittcirkeln. Tillbaks till allsvenskan med dig och ta några andra amatörer med dig på en gång, domarnivån är ju som Glocalnet.
Sv: Timrå IK - HV 71 2009-02-12
Så länge det inte är proffsdomare/fyrdomarsystem så kommer det att se ut så här. Visst är det åt helvete, men samtidigt så hade vi chansen strax innan att göra 3-1 i 5/4-läge, men kom knappt in i anfallszon.
Sv: Timrå IK - HV 71 2009-02-12
Yellowcard:
Jomen man önskar ju att det fanns nån ignore funktion så man slapp se dem.
Och snart är det sportlov och då kommer de vara hemma från dagis varje dag, suck.
Jomen man önskar ju att det fanns nån ignore funktion så man slapp se dem.
Och snart är det sportlov och då kommer de vara hemma från dagis varje dag, suck.
Sv: Timrå IK - HV 71 2009-02-12
Olle: mkay du som är analytikern och Saida så jag tror på dig=) Tror dock vi kommer vinna ikväll - ser inte HV som direkt bra ikväll, det är i PP de skulle vinna.. Men inte 5-5. 3-2 efter förlängning eller 3-2 full tid.
Sv: Timrå IK - HV 71 2009-02-12
Jag vart förvånad över att HIV 71 spelarna inte skaka hand med Forsström efter kvitteringen. riktigt göllig domare de där.
Sv: Timrå IK - HV 71 2009-02-12
Lemmy: Ja vilken clown, en sån här dommarinsats får ju till och med Sören Persson att kännas som en toppdommare... Nej tillbaks med clownerna till allsvenskan och Div! där de hör hemma (och hänger med i tempot).
Sv: Timrå IK - HV 71 2009-02-12
Snoop: processen som leder fram till att zebrajäveln tappar matchen är ju så klassisk också. Han börjar med att ignorera rena övergrepp för att sedan börja plocka lite smått, när han inser hur usel han är (tack vare publiken) så justerar han pipan och blåser på allt och helt plötsligt så står Thörnberg där (förmodar jag?) och den lyckade filmningen är ett faktum.
Det ska bli riktigt intressant var han lägger ribban i tredje.
Det ska bli riktigt intressant var han lägger ribban i tredje.
« Föregående · 1126190 · Nästa »