Timrå IK - HV 71 2009-02-12
« Föregående · 1126330 · Nästa » Till forumet
Sv: Timrå IK - HV 71 2009-02-12
Klantigt att lägga klubban i midjan på filmaren, helt OTROLIGT att Laine inte åker för diving dock.
Sv: Timrå IK - HV 71 2009-02-12
Yellowcard:
Snacka om att slitas mellan hopp och förtvivlan.
Himmel och helvete.
Snacka om att slitas mellan hopp och förtvivlan.
Himmel och helvete.
Sv: Timrå IK - HV 71 2009-02-12
Det här börjar bli riktigt löjligt nu. Siktar han på Niklas Perssons rekord som årets sämsta domare i Eon?
Sv: Timrå IK - HV 71 2009-02-12
Jesse P: Johan Backlund klapp klapp klapp Johan Backlund klapp klapp klapp Johan Backlund klapp klapp klapp
Sv: Timrå IK - HV 71 2009-02-12
Yellowcard: Usch och fy! Hur vägar du säga något sådant redan nu?????? Skämmes!
Sv: Timrå IK - HV 71 2009-02-12
Yellowcard: fast 1-0 är ju inte direkt Backes fel... Skogs (?) och Bagarn gick båda åt samma håll och köpte finten totalt.
Sv: Timrå IK - HV 71 2009-02-12
Yellowcard: Backe ska ha cred idag, han har generellt sett varit stabil.
Sv: Timrå IK - HV 71 2009-02-12
Rooster23: Säger som Christer Pettersson... Froggparty!! Jag lever på hoppet!
Sv: Timrå IK - HV 71 2009-02-12
Så kan jag meddela att CA Bordj Bou Arreridj leder mot USM Alger med 1-0 i Algeriets fotbolls liga
Sv: Timrå IK - HV 71 2009-02-12
Yellowcard:
"nu ska vi ut på rövarjakt, ja vi ska ut och röva"
haha... sorry för Christer Pettersson OT
"nu ska vi ut på rövarjakt, ja vi ska ut och röva"
haha... sorry för Christer Pettersson OT
Sv: Timrå IK - HV 71 2009-02-12
Någon som är snudd på en bänkning är ju Styf, det ser ju ut som han har hjärnskakning.
Sv: Timrå IK - HV 71 2009-02-12
men satan! Säkra upp och gå för två poäng i OT eller gå för fullt för 3p och riskera en kontring som ger oss noll poäng? :S
Sv: Timrå IK - HV 71 2009-02-12
Yellowcard: Förlorar för många teckningar och de får tryck varje gång i zonen, det blir som ett PP varje gång....
Sv: Timrå IK - HV 71 2009-02-12
fighter: Men måste dock säga det var riktigt snyggt målet. Men surt som sagt.
Sv: Timrå IK - HV 71 2009-02-12
Rooster23: Du kan ju ändå inte säga att det är något annat än ett antiklimax?
Fy fan så surt.
Fy fan så surt.
Sv: Timrå IK - HV 71 2009-02-12
Rooster23: Det är ju bra i alla fall. men nu får Lethonen gå in och visa varför vi är ÖT-mästarna;)
Sv: Timrå IK - HV 71 2009-02-12
Grymt tröttsam avslutning. Energin tvärdog såväl för oss som i hallen vad det verkar.
Men men, nu är det Lehtonen-time!
Men men, nu är det Lehtonen-time!
Sv: Timrå IK - HV 71 2009-02-12
Rooster23:
Med de andra resultat som har varit i dag så känns allt annat än 3 p som en förlust.
Med de andra resultat som har varit i dag så känns allt annat än 3 p som en förlust.
Sv: Timrå IK - HV 71 2009-02-12
Simmalugnt: Längre till kvalseriestrecket samt en klättrad placering är inte det sämsta. Dock håller jag med om att det var RUGGIGT surt att tappa trean i slutet. Det handlar också om att det är tre lag som ska om för att TIK ska missa slutspel.
Sv: Timrå IK - HV 71 2009-02-12
Simmalugnt: Vi klättrar ju i tabellen i alla fall... Schellet och Rögle ärkelosers idag, vi är tvåtredjedelslosers bara som det ser ut nu
Sv: Timrå IK - HV 71 2009-02-12
Simmalugnt: känns surt att inte få med sig 3p.. Men med tanke på motståndet är jag ändå nöjd om vi tar 2p.
« Föregående · 1126330 · Nästa »