Timrå IK - HV 71 2011-01-15
« Föregående · 1333974 Till forumet
Sv: Timrå IK - HV 71 2011-01-15
Johnny Bravo: Alla tillskott är välkomna. En tillbaks alltså, då får vi se vem som försvinner....
Sv: Timrå IK - HV 71 2011-01-15
Simmalugnt: Bra vi höjer dom istället. Kvalité kostar.
edit: OM det så skulle vara Gratis inträde på lördag så skulle det inte bli fullsatt. Helt övertygad om det. SÅ dåligt är det nu.
edit: OM det så skulle vara Gratis inträde på lördag så skulle det inte bli fullsatt. Helt övertygad om det. SÅ dåligt är det nu.
Redigerad kommentar
Sv: Timrå IK - HV 71 2011-01-15
Kanske läge att göra nåt nu för Timrå.
Som SSK kanske.
Som SSK kanske.
Länkar:
http://www.sodertaljesk.se/
http://www.sodertaljesk.se/
Sv: Timrå IK - HV 71 2011-01-15
John K:
Mot HV71 kan dom göra en bra match, det är när vi ska styra spelet som det går åt H----e...Kunnandet finns inte riktigt där.
Mot HV71 kan dom göra en bra match, det är när vi ska styra spelet som det går åt H----e...Kunnandet finns inte riktigt där.
Sv: Timrå IK - HV 71 2011-01-15
John K: dom här marginal åskådarna måste man investera i för att få ut till eon... de lockas av fina namn o fina resultat...
tik är fullkomligt odugliga på att investera så... suck
tik är fullkomligt odugliga på att investera så... suck
Timrå IK - HV 71 2011-01-15
Hur många kommer till Eon till denna match? Att "offra" lördageftermiddag för att titta på ett lag som inte, varken spel- eller målmässigt, klarar av att spela jämt mot SSK och nykomligarna AIK är det nog inte många som vill.
Ja, svaret är nog att vi tappra ställer upp, men dom viktiga s.k marginalåskådarna får nog TJ & kompani se sig i stjärnorna efter.
Ja, svaret är nog att vi tappra ställer upp, men dom viktiga s.k marginalåskådarna får nog TJ & kompani se sig i stjärnorna efter.
Redigerad kommentar
« Föregående · 1333974
Innebär det att det frigörs medel till att värva ?