Timrå IK - HV71 2024-11-14
« Föregående · 2769760 · Nästa » Till forumet
Sv: Timrå IK - HV71 2024-11-14
Kulltorp: Men du måste väll håller med om att kanalpaket är orimligt dyra idag. Att skylla det på konsumenten köper jag inte. Kan inte kostnaden för rättigheter vara en bidragande faktor
+ 3
Sv: Timrå IK - HV71 2024-11-14
Simmalugnt: Det är mycket slarv. Passningarna dåliga överlag. Bara tur det inte är 1-1
Inget flyt i spelet
Hoppas verkligen på 3p ikväll och Hållander tillbaka på lördag.
Snart avgörs det. 12 min kvar
Inget flyt i spelet
Hoppas verkligen på 3p ikväll och Hållander tillbaka på lördag.
Snart avgörs det. 12 min kvar
+ 2
Sv: Timrå IK - HV71 2024-11-14
Tycho: Det vore snyggt om vi vann en närkamp i egen zon. Vi skeve bort pucken gång på gång när vi erövrat den. Det håller en inte. Sjukt tråkig match.
+ 3
Sv: Timrå IK - HV71 2024-11-14
Woody Jokinen: Jag hatar när Edlund skriker glatt. Får orgasm 1-1 det är 1-1 skriker han flytskott från blå
Nu förlorar vi tyvärr
Nu förlorar vi tyvärr
+ 1
Sv: Timrå IK - HV71 2024-11-14
Simmalugnt: Kalla det vad du vill. Vad tror du rättigheter kostar?
Vad händer om ”alla” kör ful-tv??
Det har ju gått över styr. Ful-tv marknaden är för stor vilket driver upp priserna för betalande kunder.
Hade alla betalar ”vitt” så hade priserna varit avsevärt lägre.
TV4 måste ju få in pengar så de kan betala för sina rättigheter.
När 40% av deras tittare inte bidrar så ökar priserna.
Enkel mattematik.
Vad händer om ”alla” kör ful-tv??
Det har ju gått över styr. Ful-tv marknaden är för stor vilket driver upp priserna för betalande kunder.
Hade alla betalar ”vitt” så hade priserna varit avsevärt lägre.
TV4 måste ju få in pengar så de kan betala för sina rättigheter.
När 40% av deras tittare inte bidrar så ökar priserna.
Enkel mattematik.
+ 3
Sv: Timrå IK - HV71 2024-11-14
Manderville: Den här vinsten har vi gett bort. Nonchalant spel utan pondus mest hela matchen.
+ 6
Sv: Timrå IK - HV71 2024-11-14
Dubbeld: Om man crosscheckar bort försvararna så kan man stå ensam framför mål. Kul.
+ 2
Sv: Timrå IK - HV71 2024-11-14
Men va fan…
Suck vi som knappt hittat ett avslut sedan andra perioden… hur ska det gå till att vinna nu då…
Suck vi som knappt hittat ett avslut sedan andra perioden… hur ska det gå till att vinna nu då…
+ 1
Sv: Timrå IK - HV71 2024-11-14
Zäta75: fantastiskt... De e ju fan att man inte klarar att slå ut en puck via sargen innan tekningen
+ 1
Sv: Timrå IK - HV71 2024-11-14
Manderville: HUR kan vi vara så här jävla menlösa? Hoppas vi torskar ikväll, vi är icke värda poäng
+ 2
Sv: Timrå IK - HV71 2024-11-14
bar mofftak: Motståndarna gör ju minst ett mål med ett höstlöv från blå per match mot oss.
+ 1
Sv: Timrå IK - HV71 2024-11-14
{469}: Vi ska vara glada om vi får en pinne ikväll. Maken till dålig match av Timrå… 🙄
Sv: Timrå IK - HV71 2024-11-14
Zåsse klubban: Tycker väl egentligen det har varit det stlrsta problemet denna match. Så fort spelarna får pucken så skiter de på sig. Och tar felbeslut på felbeslut.
Sv: Timrå IK - HV71 2024-11-14
Samtidigt hade det kunnat stå 4-0 efter halva matchen om inte Ahlefelt flaxat flera gånger.
Sv: Timrå IK - HV71 2024-11-14
EXPLORERSMÅLAND: Men alltså på riktigt. Vi har SHL:s sämsta backar ikväll
+ 3
Sv: Timrå IK - HV71 2024-11-14
Bara atr konstatera att svackan inte är över än. Kan ta tid detta.
+ 2
Sv: Timrå IK - HV71 2024-11-14
Syns de varit lång ledig bedrövligt spel flyt om det blir poäng HV borde leda med 2-3 mål
Sv: Timrå IK - HV71 2024-11-14
EXPLORERSMÅLAND: Blir sämre och sämre ju senare i perioderna vi kommer
Sv: Timrå IK - HV71 2024-11-14
Kulltorp: Nu skiter vi i snacket om iptv de ger ingeting för gemene man paketen är absolut alldeles för dyra för att man inte får välja de man vill se utan du får en jävla massa skräp som du inte vill ha elr hur!!!! I rest my case!!🇺🇿
+ 3
Sv: Timrå IK - HV71 2024-11-14
Woody Jokinen: spelar väl ingen roll hur hårt skottet är om sikten är skymd, då gäller det mer att få fram pucken till målet, den tajmingen verkar Timrå sakna tar oftast på nån täckande spelare...
Sv: Timrå IK - HV71 2024-11-14
Manderville: "Semester" var tydligen inget genidrag som alla vill påstå....
+ 3
Sv: Timrå IK - HV71 2024-11-14
Lomond: det är väl omöjligt att säga nu? En kass match kan bero på en miljon saker. På sikt kan det fortfarande vara genialt
+ 2
Sv: Timrå IK - HV71 2024-11-14
Woody Jokinen: HV kör med fulspel hela tiden
Det är konstant klubbor på felstället mot Timrå.
Tripping, hakning osv konstant.
Klart HV blir fri med pucken då å får fria målchanser.
Det är konstant klubbor på felstället mot Timrå.
Tripping, hakning osv konstant.
Klart HV blir fri med pucken då å får fria målchanser.
+ 1
Sv: Timrå IK - HV71 2024-11-14
Modano: kul att hv va typ 7 spelare på isen vid målet också. 2 vid båset - på isen. Om jag såg rätt.
+ 4
Sv: Timrå IK - HV71 2024-11-14
JonteD: det enda positiva just nu är väl att modo inte leder längre...
« Föregående · 2769760 · Nästa »
Vilka mjukisar!
92 23 41 är inte direkt en formation som löser ett uppspel i SHL men 91 14 72…
Vad i helvete är det som händer?!
Dom får fan vaska om… det där var bedrövligt…