Timrå IK - IK Oskarshamn 2024-03-05
« Föregående · 2665602 · Nästa » Till forumet
Sv: Timrå IK - IK Oskarshamn 2024-03-05
Labban: "Somnar när jag hör den där "ramsan". Låter som en godnattsaga för barn nu har den rullat på majoriteten av matchen"
Ja det är inget som får med sig arenan direkt. Är klacken (folket runt trummorna) för cool nuförtiden för att få med sig hela arenan med dom gamla goda ramsorna?
Ja det är inget som får med sig arenan direkt. Är klacken (folket runt trummorna) för cool nuförtiden för att få med sig hela arenan med dom gamla goda ramsorna?
+ 5
Sv: Timrå IK - IK Oskarshamn 2024-03-05
Modano: Jag tycker det mer och mer blir uppenbart att det är i båset som det saknas energi. Snarare än att laget är så här dåligt i grunden.
Jag är spänd på Jokinen nu! Det må skita sig, vem vet. Men jag tror inte det kommer lallas på i samma utsträckning som nu i allafall.
Jag är spänd på Jokinen nu! Det må skita sig, vem vet. Men jag tror inte det kommer lallas på i samma utsträckning som nu i allafall.
+ 5
Sv: Timrå IK - IK Oskarshamn 2024-03-05
Woody Jokinen: Inte ens Hållander gör mål fri :(
Blir nog max 2p i denna match tyvärr. Så tråkigt och uselt :(
Blir nog max 2p i denna match tyvärr. Så tråkigt och uselt :(
Sv: Timrå IK - IK Oskarshamn 2024-03-05
bar mofftak: man får skörda det man sår.. det blir inget av de alls. Dahlén va nära på ett ass till Oskarshamn i andra perren. Mer än så har det inte blivit för dom?
+ 1
Sv: Timrå IK - IK Oskarshamn 2024-03-05
Oink är fan mer nära att ta över tillställningen...
Vi yrar runt i menlöst skapligt upplöst trams...
Ante ser ut att vara i ett annat universum...
Ge oss frid. VINN!!!
Jag orkar inte kasta ut en tv till:(
Vi yrar runt i menlöst skapligt upplöst trams...
Ante ser ut att vara i ett annat universum...
Ge oss frid. VINN!!!
Jag orkar inte kasta ut en tv till:(
+ 3
Sv: Timrå IK - IK Oskarshamn 2024-03-05
BlackBay: Time out!! Berätta vad denna match betyder! Nästa träning, ingen jävel går hem innan pp-spelet är perfekt.
+ 2
Sv: Timrå IK - IK Oskarshamn 2024-03-05
Zäta75: Kan någon skriva hur det slutar, min TV gick tydligen sönder när det blev 2-2.
+ 3
Sv: Timrå IK - IK Oskarshamn 2024-03-05
pingvin: Förstår dom. Man vaggas ju in i det med spelet på isen. Publiken blir som i trans av det här intetsägande spektaklet till spel på hemmais.
Nej nu blir det att slå det sjunde inseglet.
Vill få lite mer feel good vibbar istället!
Nej nu blir det att slå det sjunde inseglet.
Vill få lite mer feel good vibbar istället!
+ 2
Sv: Timrå IK - IK Oskarshamn 2024-03-05
{297}: Och vad beror de på????? Jo dom som styr o ställer dvs Ante o ledningen 🤬🤬
+ 2
Sv: Timrå IK - IK Oskarshamn 2024-03-05
Zäta75: konstig resultattabell....alla matcher typ 2-2 el 2-1
+ 1
Sv: Timrå IK - IK Oskarshamn 2024-03-05
Att inte ta 3 poäng på hemma is mot oskars är fan ett skämt
+ 8
Sv: Timrå IK - IK Oskarshamn 2024-03-05
Dubbeld: De här spelet får en att längta till Giffarnas säsong...
+ 1
Sv: Timrå IK - IK Oskarshamn 2024-03-05
{469}: ta in huliganerna i klacken igen och ge dom passerkort till hallen med
+ 2
Sv: Timrå IK - IK Oskarshamn 2024-03-05
Dubbeld: "Att inte ta 3 poäng på hemma is mot oskars är fan ett skämt"
I en sån här match ja, Oskars går väl och tänker på kval och lär göra allt för att undvika mer skador.
I en sån här match ja, Oskars går väl och tänker på kval och lär göra allt för att undvika mer skador.
+ 1
Sv: Timrå IK - IK Oskarshamn 2024-03-05
Zäta75: någonting eller någon har dränerat grabbarna på självförtroendet, undrar vad?
+ 2
Sv: Timrå IK - IK Oskarshamn 2024-03-05
Smokey: Nästa gång ett stort fett tifo med PP taktik och uppställningar?
+ 2
Sv: Timrå IK - IK Oskarshamn 2024-03-05
Dubbeld: Da'n såte'n igen Yeeeeeezzzzz weeeedddiiin 🇺🇿🇺🇿🇺🇿😎🤣🤣🇺🇿
Sv: Timrå IK - IK Oskarshamn 2024-03-05
Zäta75: Okej, Hållander är bäst, men Wedin är liksom ändå nummer ett. Äntligen en spelare med lite kyla. Lyytinen gör en bra match också. Kan vi hålla det här nu då? Fan trot.
+ 2
Sv: Timrå IK - IK Oskarshamn 2024-03-05
Smokey: makalöst skönt.....
Men....
Varför ser alla våra målgörare helt likgiltiga varje gång vi gör mål? Noll glädje i laget nuförtiden
Men....
Varför ser alla våra målgörare helt likgiltiga varje gång vi gör mål? Noll glädje i laget nuförtiden
Sv: Timrå IK - IK Oskarshamn 2024-03-05
Men för i helvete Erixon, hur solklar som helst, så jävla korkad.
+ 1
Sv: Timrå IK - IK Oskarshamn 2024-03-05
Känns hemskt och säga men som det ser ut nu, skulle jag byta Dahlen direkt mot Daniel Öhrn....
+ 8
Sv: Timrå IK - IK Oskarshamn 2024-03-05
Greven: Finns det nån som fortfarande vill förlänga med Hanzl? Tack för allt men nu skiljs våra vägar.
+ 2
Sv: Timrå IK - IK Oskarshamn 2024-03-05
Erixon…
Tror han att han kommer undan med den foten rakt ut? Idiot
Tror han att han kommer undan med den foten rakt ut? Idiot
+ 3
« Föregående · 2665602 · Nästa »
Att inte ge Ante ett nytt kontrakt var helt korrekt från Kapanens sida.