Timrå IK - Karlskrona HK 2015-01-22
Vi spelade jädrigt bra!
Vi var värda tre hårda pinnar!
De skulle vi kört upp arslet på förra styrelsen
Det märks att karlskronis är ett topplag alltså! Dom går inte bort sig eller slår särskilt mång felpass och de är sällan eller aldrig felplacerade på banan.
Grabbarna gjorde en jäkligt bra defensiv insats idag inkl mika norja! Jag har gnällt massor över honom iår men nu börjar jag få anledning att hålla käft i det ärendet!
Det är inte norjas fel att läget är som det är iår. Det är de tidigare ledarna i förening som blev ansvarsfria och försvann till Sundsvall o så som bär det ansvaret. Visst norja har del i det med men det stora ansvaret bär de som nuppade söder våran ekonomi!
Härlig drag i hallen idag med! Klacken gjorde det riktigt fint idag och gav lite bättre inramning än vad man lärt sig leva med!
Nu ska jag säga varför vi bara fick en pinne med oss! Detta är inte att betrakta som påhopp utan något som skrivs med lite glimt i ögat...
Om jag hänger en sytråd från ribbans mittpunkt och ner till isen så lovar jag att Boyce träffar den nio ggr av tio försök! Han måste stanna efter träningarna och träna direktskott från 3meter utmed första stolpen ska dom sitta! Det faktum att han får ett antal lägen visar att han gör en hel del rätt på isen! Små marginaler avgör...
Träna på detta nu Boyce så avgör du en god del matcher i vår!
Andersson: Det är inte Karlskrona vi ska förbi. Det är löv, tunor och täljor som ska besegras och en strandad lind i kommunen.
Redigerad kommentar
Det stämmer visst, men jag har sett honom trumma även efter det. : )
Trocadero - fan vad sugen jag blir!
El Maco: Tryck på publiken? Hade kunnat varit det om Knylan själv hade varit på plats med ett par trumpinnar i handen. Ge han det och en 0.5 L Trocadero och det behövs inte så mycket mer.
Fem förluster av sex möjliga efter OT nu - det är en jävligt dålig statistik! : (
Det märks att Viasat visar våra matcher väldigt sparsamt med tanke på de superlativ Forsberg och Strömberg öser över Norja. Norja som är den enskilt största anledningen till vårt tabelläge.
fermo: Jag tror att vi är relativt ensamma om det hela. Jag minns inte exakt men jag tror att det kan vara jag som först försökte pracka på folk själva idén. Uppkomsten kom iaf ur att vi exilare ska kunna bidra fortlöpande och inte smita undan och lägga allt ansvar på de som bor i närområdet. I brist på andra alternativ så är biljettvaskning det enda sättet.
Principen är att man ska betala samma pengar varje match som man hade gjort om man själv kunnat gå. En ståplats vuxen (100:-) är lika med två ungdoms-/pensionärsbiljetter á 50:- för att boosta publiksiffran.
Det var grabbar med kulör,
Det var grabbarna som var på ett sjuhelvetes humör..."
Tidigt 1-0 - Krossa KHK!
Redigerad kommentar
Ta med en vän eller familjemedlem på matchen ikväll, kontakta mig på [email protected] så ordnar jag biljetter (skickas på e-post eller SMS).
Diddeli:
Jag försökte hitta lite info nu, men vet dessvärre inte hur man gör. Däremot fann jag denna intressanta text på hemsidan:
"Välkomna till Timrå IK's säsong 2014/15 - den hetaste säsongen någonsin!"
Diddeli:
Ja, det stämmer, men jag tror mig veta att jag dessvärre inte har tillgång till den kanalen numera. Trist att man har så få möjligheter att se laget, men det är bara att bita i det sura äpplet och inse att man inte har råd med allt (jag lever lik förbannat över tillgångarna i nuläget - Lyxfällan nästa!?)