Timrå IK - Linköpings HC 2006-10-05
« Föregående · 761039 · Nästa » Till forumet
Sv: Timrå IK - Linköpings HC 2006-10-05
Mappe: Lärking för helvete! Blir det mål nu blir jag riktigt sur!
Sv: Timrå IK - Linköpings HC 2006-10-05
Dream Team: Antagligen knappt några växlar alls. Inget lag spelar på topp jämt, och det känns rätt förståerligt med en reaktion nu efter allt som hände i gbg.
Sv: Timrå IK - Linköpings HC 2006-10-05
Mappe: Ner på tre backpar? De går nog på tre backpar redan. Eller spelar sjundebacken Magnus Nyberg?
Sv: Timrå IK - Linköpings HC 2006-10-05
mikenomad: Moe slår väl mest puckar till icing denna kväll. Frågan är vad vi ska dra för växlar på det vi hör om det mindre bra spelet, eller om vi ens ska dra några växlar alls? Vi inledde ju ändå matchen hyfsat bra. Det var ju först i slutet av första som LHC fick grepp om spelet och rättvist kunde kvittera. Var detta en "typisk andraperiod" med Timråmått mätt, eller vad ska vi tro?
Sv: Timrå IK - Linköpings HC 2006-10-05
Jaja, inte så oväntat med reaktion efter 6 raka segrar. Sen får LHC dominera bäst dem vill sålänge det inte syns i resultatet.
2-2 mot LHC fast Timrå har en dålig dag... är inte så dåligt ändå.
2-2 mot LHC fast Timrå har en dålig dag... är inte så dåligt ändå.
Sv: Timrå IK - Linköpings HC 2006-10-05
mikenomad: Okej. Nu är den hemska andraperioden avklarad. Nu öser vi på gubbar. Ner på tre backpar, matcha miljonkedjan lite hårdare... så kanske, kanske...
Sv: Timrå IK - Linköpings HC 2006-10-05
dr-nix: Uppspelen från backarna funkar inte alls verkar det som. Kanske att laget känner sig en gnutta osäkert när en sån klippa som Sanny saknas. Ett svaghetstecken isåfall.
Sv: Timrå IK - Linköpings HC 2006-10-05
dr-nix: Det låter som det var en snygg kasse. Skönt att få kvittera så snabbt! Spelet hos backarna måste bli bättre, annars blir det tufft att fixa poäng.
Kämpa Timrå!
Sv: Timrå IK - Linköpings HC 2006-10-05
Usch va vi saknar Sanny verkar det som, spelar Kokinen förresten?
Sv: Timrå IK - Linköpings HC 2006-10-05
Mappe: Är detta första gången vi ligger under i årets elitserie? Eller iaf första gången vi ligger under när vi gjort första målet? Eller är jag ute och cyklar :P.... KOM IGEN NU TIMRÅ
Sv: Timrå IK - Linköpings HC 2006-10-05
dr-nix: Kul för Andersson att få sätta en strut på sitt gamla lag.
Sv: Timrå IK - Linköpings HC 2006-10-05
Nu har Swehockey ändrat på sin info, målskytt Johan Andersson - Assisterad av Per Hallin.
Sv: Timrå IK - Linköpings HC 2006-10-05
eskil nyberg: Ehhh...tackar Eskil, fram för räfst o rättating!
Sv: Timrå IK - Linköpings HC 2006-10-05
PÅPEKANDE: För matchkommentarer så håller vi oss i den här tråden.
Sv: Timrå IK - Linköpings HC 2006-10-05
Helg Ernest: nej det blir ju 7-1 hehe... eller 4-1 kanske..tror aldrig BAcklund släpper in två mål... *hoppas inte de iaf*
Sv: Timrå IK - Linköpings HC 2006-10-05
Gidde: kan man klicka och bara höra på timrås match då ? vill bara höra den inge annat?
« Föregående · 761039 · Nästa »